Nyt paha! Naapurit soitti poliisit ja nyt odotellaan kriisipäivystystä
Poliisit on vielä alhaalla pihalla miehen ja lasten kanssa. kuulustelevat kai. Mä oon täällä ylhäälllä en tiiä mitä seuraavaks.
Tekis mieli lähteä karkuun mut kai se vaan mutkistaisi asiat ennestään
Kommentit (22)
???
Eli ihan oikean arvion teki naapuri tilanteesta. Onneksi joku sentään välittää.
Vierailija kirjoitti:
???
Eli ihan oikean arvion teki naapuri tilanteesta. Onneksi joku sentään välittää.
Ne kyttää ja vakoilee meitä ja on mm ollut yhteydessä vuokranantajaan meiän häätämiseksi.
Joku levitellyt musta väärä tietoa tai mikä ri kuulu heille
Nyt sit olivat heti tikkana soittaan poliisit kun meillä oli riitaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Eli ihan oikean arvion teki naapuri tilanteesta. Onneksi joku sentään välittää.Ne kyttää ja vakoilee meitä ja on mm ollut yhteydessä vuokranantajaan meiän häätämiseksi.
No sittenhän tuo naapurikyräily kannattaa poliisille mainita. Mutta jos riita on ollut normaali riita (= kiivas sananvaihto) niin miksi olet siellä kusi sukassa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvä syy?
Ei ollut vaan ihan perusriita mitä mies lähti jäähdytteleen rappuun ja lapset meni kattoon perässä missä iskä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Eli ihan oikean arvion teki naapuri tilanteesta. Onneksi joku sentään välittää.Ne kyttää ja vakoilee meitä ja on mm ollut yhteydessä vuokranantajaan meiän häätämiseksi.
No sittenhän tuo naapurikyräily kannattaa poliisille mainita. Mutta jos riita on ollut normaali riita (= kiivas sananvaihto) niin miksi olet siellä kusi sukassa?
Poliisi on kuulustellut naapurit ja miehen alhaalla. En tiiä mitä ovat kertoneet. Mua ei oo kuultu
Nyt kai odotetaan niitä sossuja
Ette vaikuta kovin tasapainoisilta.
Ottakaa kaikki apu vastaan, mitä teille tarjotaan. Tee se lastesi takia.
Tää oli vähän tälläinen erilaisempi juttu, älä ny pilaa tätä vaan keksi kivoja juonenkäänteitä.
Ne sossun kriisipäivystäjät vie miehesi ja lapsesi turvakotiin. Sitten poliisi vasta kuulustelee sinut.
Ilmeisesti ainakin pahoinoitelyä kyseessä, koska se ei ole asianomistajarikos. Siksi toi kuulemisjärjestys.
Millä löit miestä? Tuliko verta?
Mies ja lapset lähti poliisien ja sossujen kanssa. Mä oon tääl ihan et mitä?!?!?!?
0/5 liian läpi näkyvä provoksi. Jos tuo olisi totta, niin et todellakaan kirjoittelisi täällä iloisesti ja hekottelisi sitä...
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuntia pihassa?
Lähtivät ennen kuutta jo
Jaa.