Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikin/lähiseudun paras päiväkoti?

Vierailija
02.04.2013 |

vinkkejä ja kokemuksia otetaan kiitollisena vastaan. Lapsi aloittaisi hoidon syksyllä, ikää tuolloin tasan kaksi vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkankoto

Vierailija
2/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtälailla vanhempiin ja huonosti kasvatettuihin lapsiin kyllästyneitä työntekijöitä noissa "hyvissäkin" on. Kissojen Yö oli taas kerran kyllä mahtava osoitus siitä, että nykyvanhemmilla on kasvatukselliset asiat täysin hukassa. Lapset juoksentelevat miten sattuu ja vanhemmat eivät tee elettäkään niiden kurissa pitämisen suhteen. Olimme peruuttamassa parkkipaikalla, niin hyvä, ettei eräskin lapsi juossut autoamme päin. Vanhemmat vielä kaiken lisäksi loukkaantuivat, kun annoimme vähän rakentavaa palautetta tilanteesta. Pelottaa, että millaisia ja millaisilla arvoilla varustettuja lapsia näistä "vanhemmista" oikein tulee.

Vierailija
4/7 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkukka

Vierailija
5/7 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanin kolo

Vierailija
6/7 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 16:52"]

Sotkankoto

[/quote]

Tuota minäkin olen katsellut että olisi ihana paikka uudelle perheen tulokkaalle sitten kun tulee aika hoitoon laittaa. Sehän on semmoinen "LUonnossa kotonaan" päiväkoti jossa lapset ulkoilevat luonnossa paljon enemmän kuin yleensä. Siis tosiaan luonnossa kuten metsäretkillä eikä vain päiväkodin pihalla. Usein näen niitä ko. päiväkodin lapsia kulkemassa tuolla Viikin suojelualueella kun ulkoilen itse vauvan ja koiran kanssa, ja olen katsellut että mukavan näköistä touhua :)

Vierailija
7/7 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Sotkankodolle. Ihana paikka, mutta vaatii vanhemmilta paljon talkootyötä ja osallistumista. Lisäksi lapselle tulee hankkia aika paljon kaikenlaista retkeilyvaatetusta ja - varustetta.