Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-vuotiaani pyysi lopettamaan Aku Ankan tilauksen, kun Iines on niin ärsyttävä, normaalia? :D

Vierailija
21.03.2019 |

Iines on kuulemma niin ärsyttävä, itsekäs ja epäreilu Akua kohtaan. Onko näin? En ole juuri lehteä lukenut, ei vaan ole sarjikset olleet minun juttuni lapsenakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kokoajan pettämässä Akua Hannu Hanhen kanssa, joka hyväonnisena pystyy usein tarjoamaan onnenonkija-Iinekselle luksustreffejä toisin kuin ikuisesti huono-onninen Aku. Iines on ahne b*tch!

Vierailija
2/6 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Iines on aina ollut sillä lailla vaivaannuttava. Viime vuosina Iinestä on kai koetettu käsikirjoittaa vähän toisenlaisemmaksi, en tiedä sitten miten hyvällä menestyksellä.

En ole itsekään pitäny Iineksestä kauheammin ikinä, toinen inhokki on Muumien Niiskuneiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka itse kakarana lakkasin lukemasta akua, juuri joskus 8-9-vuotiaana. Ärsytti aina Iineksen käytös Akua kohtaan, mutta viimeinen niitti oli se, kun Iines pieksi Akun käsilaukulla kun Aku tuli hakemaan Iinestä väärän värisellä limusiinilla joka ei sointunut Iineksen leninkiin.

Vierailija
4/6 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä tapahtuisi jis Aku hakkaisi Iinestä?

Vierailija
5/6 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksista maskuliinisuutta. Pakotat kersan tykkäämään iineksestä.

Vierailija
6/6 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli aika yleistä. Naishahmot olivat (ja ilmeisesti sitten ovat edelleen) joko vaativia, ahneita ja ymmärtämättömiä tai sitten vain passiivisia mieshahmon tarinankerronnan tukia. Kaikki sankarini olivat miespuolisia kun olin lapsi ja ajattelin aina olevani vähän parempi kuin "tyttö" sen takia.