Pojalle nimi M kirjaimella?
Ensiviikolla ristiäiset nimi viellä puuttuu. Joku nykyaikainen nimi M kirjaimella..
Kommentit (104)
Mun 11-vuotiaalla pojalla on M-alkuinen nimi. Olisin kovasti halunnut Matias. Mieheni ei suostunut ja olenkin siitä nyt iloinen; hänellä oli yhdessä vaiheessa samalla luokalla 4 Matias-nimistä poikaa! Nyt on enää 1 Matias luokalla jäljellä, kun 2 muutti pois ja yksi vaihtoi koulua.
Vierailija kirjoitti:
Molo
Kiitos ehdotuksesta, muuten kiva nimi, mutta toinen kirjain pitää olla U! Ap
Matias liian tavallinen! kirjoitti:
Mun 11-vuotiaalla pojalla on M-alkuinen nimi. Olisin kovasti halunnut Matias. Mieheni ei suostunut ja olenkin siitä nyt iloinen; hänellä oli yhdessä vaiheessa samalla luokalla 4 Matias-nimistä poikaa! Nyt on enää 1 Matias luokalla jäljellä, kun 2 muutti pois ja yksi vaihtoi koulua.
Ihanko totta, vähänkö jännä juttu! Että oli oikein neljä samannimistä. Et kai nyt vaan juksaa meitä? ????
Sitten tulee neljäs kirjain, kuka arvaa? Oikein, hyvin arvattu, se on K😁
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta, vähänkö jännä juttu! Että oli oikein neljä samannimistä. Et kai nyt vaan juksaa meitä? ????
Kyseessä oli kyllä yhdysluokka, eli kaksi vuosikurssia yhdessä ja 2 Matiasta per luokka, samassa luokkahuoneessa kaikki 4 kuitenkin. Olivat silti koulun ainoat Matiakset.
Eksoottinen vivahde kirjoitti:
Maximo, Maximilian, Milan
Eiku piti olla M, U, L, K -alkuinen nimi. Kuka keksii ekana, kuka eka? ????Kuka? ??
Mikkel (tanskalainen)
Marius
Milo
Jostain syystä rakastan tuota Mikkel -nimeä. Onkohan sitä käytetty Suomessa koskaan? Jos ja kun jaksan niin googlaan Mikkelin kaupungin etymologian.
Muistan tämä nimen jostain tanskalaisesta dekkarista. Päähenkilö oli yksinhuoltajaäiti jolla oli Mikkel-niminen 6 v poika.
Matias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli kyllä yhdysluokka, eli kaksi vuosikurssia yhdessä ja 2 Matiasta per luokka, samassa luokkahuoneessa kaikki 4 kuitenkin. Olivat silti koulun ainoat Matiakset.
Ihanko totta, oikeestiko? Aivan upea tarina sulla, voiko oikeesti olla tapahtunut? En ole nyt varma, voiko oikeesti olla! Mutta kiitos, kun jaoit tämän hienon tarinasi kuitenkin meille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mooses
Aija Puurtisen ja Esa Kulomäen (Honey B and T-Bones) poika on Mooses. Jazzmuusikko jo 14-vuotiaana.
Itse asiassa ihan kiva nimi.
Munkki. Olisi kiva kuulla perustelut, miksei käy.
Eksoottinen vivahde kirjoitti:
Maximo, Maximilian, Milan
Hesarissa oli kerran juttua jalkapalloa rakastavista miehistä. Eräs oli Manchester Unitedin ja Eric Cantonan fanin, joten hänen tyttärestä tuli Erica. Tämä oli musta jotenkin tosi liikuttavaa koska itsekin olen Ericin fani.
Joku Inter Milanon fanille tämä Milan saattaisikin sopia 💛❤
Kolmas kirjain L!