Lapsiluku täynnä,mutta mies haluaisi tyttären.
On jotenkin paha olla. Olen varma päätöksestäni,etten halua neljän pienen pojan jälkeen enää uutta raskautta. Mies on aina toivonut tytärtä,ja tämä toive ei tule toteutumaan. Miehelle tämä on ollut ikävämpää,kuin mitä hän on myöntänyt. Huomaa kyllä. Ihan kuin elämästä jäisi puuttumaan valtava perusasia,ja se häiritsee välillä. Tottakai poikiaan rakastaa.
Olen toivonut miehen käyvän vasektomiassa,mutta tämän hän on torpannut täysin,joten ehkäisyongelmakin vaivaa. Itselleni ei käy pillerit eivätkä kierukat. Mies ei kuitenkaan pitäisi sterilisaatiopäätöksestäni,en itsekään sitä kovasti halua,joten sekään ei tule tapahtumaan. Mielipiteitä tai neuvoja? Kokemuksia?
Kommentit (21)
Mies voisi herätä realiteetteihin, ei mikään takaa että viides olisi tyttö. Et tietty voi pakottaa vasektomiaankaan. Mene sinä sterilointiin, neljä raskautta, imetystä jne on todellakin tarpeeksi!
Valitettavasti sukupuolta ei voi tilata. Jos tulisi taas poika, painostaisiko miehesi sinua yhä uusiin raskauksiin?
Tuossa tapauksessa pitäisi käyttää jo apuja, Beckhamien ja Selänteiden tyyliin, muuten tulee taas poika. Näitä gender selection -klinikoita on paljon ainakin Saksassa. Voi olla jossain lähempänäkin?
Sperm separation. The method of sperm separation is based upon the fact that Y-Chromosomes are smaller and faster and X-Chromosomes are bigger and slower. The average accuracy level of the given method is 80-90% depending upon the type of the chosen chromosome.
Me käytiin tuo sperm selection -läpi. Luvattiin että 90 % varmuudella on tyttö jos raskaus alkaa. Niin tulikin tyttö.
5 poikaa ja kuopustyttö
Sano sille miehellesi, että pojilla saa tyttäriä, jos vähääkään ovat heteroita. Mutta joo, jos alatte yrittämään sitä tytärtä, niin kohta onkin seitsemän veljestä ja sitä rataa.. ja näyttää näiden neljän ensimmäisen kohdalla, että miehesi ei ole mikään sekatyömies..
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se mies sitä tytärtä edes saisi jos se kerran tekee vaan poika. Tulisi pian viides poika.
Mies ei pelkästään ”valitse” sukupuolta, se on pelkkä myytti. Jonkun toisen naisen kanssa mies voisi saada tyttöjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa pitäisi käyttää jo apuja, Beckhamien ja Selänteiden tyyliin, muuten tulee taas poika. Näitä gender selection -klinikoita on paljon ainakin Saksassa. Voi olla jossain lähempänäkin?
Mä luulin että on laitonta Saksassa, Italiassa taas laillista.
Kannattaa muistaa että se on naisen elimistön joka myös valkkaa, alkion kiinnittymisvaiheessa hylätään ei-toivotut, siksi jotkut naiset saavat aina samaa sukupuolta vaikka mies vaihtuisi joka kerta.
Olet ehdottanut miehelle vasektomian, muttet itsekään kovasti halua sterilisaatiota. Toki vasektomian on helpompi toimenpide, mutta minusta on ihmeellistä ehdotella toiselle noin lopullista toimenpidettä (toki siittiöitä voi pakastaa) jos ei itsekään ole sellaiseen valmis. Miehen vikahan se on enimmäkseen ettei tyttöä ole syntynyt, muutenkin lapsia tehdessä pitäisi olla iloinen saadessaan elävän ja ideaalitapauksessa terveen ja ainutlaatuisen lapsen. Olisi jopa ikävää syntyä neljän veljen pikkusiskoksi varsinkin jos äidillä on kädet täynnä niiden veljien hoitamisessa. Isälle saa riittää nämä neljä vaikka parempi vastaus olisi 0/5
Oisko adoptio tai sijaisvanhemmuus mitään? Tai ryhdytte kummeiksi tutun tyttärelle? Itsekin rakastan lapsia mutta kaksi omaa riittää aivan hyvin, en jaksa enää yhtäkään hormonientäyteistä paria vuotta kipuineen ja itkuineen, siksi olen itsekin harkinnut tuota sijaisvanhemmuutta tai tukiperhetoimintaa. Ja hoidan paljon naapurin vauvaa ;)
Mitäs jos jollain kepulikonstilla tuleekin tyttö, mutta tämä 'korjaa' jossain vaiheessa sukupuolensa mieheksi, niin sitten teillä onkin viisi poikaa. :)
Mun kanssa miehesi voisi saada tytön. Mulla kaksi tyttöä kahden eri miehen kanssa. Äidilläni myös viisi tyttöä kahden eri miehen kanssa ja kaikilla siskoillani vain tyttöjä.
Olen kuopuksen isän kanssa naimisissa, joten en ollut tosissani ehdottamassa.
Mun mies on tähän asti tehnyt lapsia tyylillä poika-tyttö-poika-tyttö :D Meidän viimeisin on poika joten seuraavaksi olisi varmaan se tyttö vuorossa, haluaisko ap lainata täältä spermaa? :D
(vitsihän tämä on, ei tarvitse tulla selittämään biologiasta)
No et tee lasta jos et halua. Oma kroppasi. Käy steriloinnissa.
Minun mielestäni vanhempien pitäisi keksiä ihan uusi harrastus jos lasta ryhdytään tekemään jokin tietty tavoite mielessä, esim. oikea sukupuoli tai silmien väri. Jokaisen lapsen pitäisi olla tervetullut sellaisena kuin on eikä rakenne ultrassa tuumattaisi, että "hitto, pieleen meni... No väännetään Tämä lapsi maailmaan ja yritetään uudestaan, jos seuraava lapsi onnistuisi" toki ymmärrän toiveen saada tyttöjä ja poikia, mutta Jotkut saa vain toisia ja jotkut ei ollenkaan. Jos lapsia saa niin se suurin haave on toteutunut eikä pidä alkaa jostain yksityiskohdista enää vikisemään. Hiiri eikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että on laitonta Saksassa, Italiassa taas laillista.
Sukupuolen valinta on laitonta Saksassa sekä Italiassa ellei kyseessä ole lääketieteellinen syy. Toki voivat tehdä näitä, mutta silloin äiti lähetetään esim. Jordaniaan, jossa itse toimenpide tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa miehesi voisi saada tytön. Mulla kaksi tyttöä kahden eri miehen kanssa. Äidilläni myös viisi tyttöä kahden eri miehen kanssa ja kaikilla siskoillani vain tyttöjä.
Olen kuopuksen isän kanssa naimisissa, joten en ollut tosissani ehdottamassa.
Mä voin lainata sulle miestä pojan tekoo varten =)
No tuskin se mies sitä tytärtä edes saisi jos se kerran tekee vaan poika. Tulisi pian viides poika.