apua onko vauvallani pakkoliikkeitä?
7 kk vauvani on ruvennut tekemään outoja. Kun hän makaa lattialla selälleen ja katso asitten ylös tai ihan vaan mua päin ja heiluttaa kehoaan ja päätään sillai matomaisesti. Tätä tapahtuu välillä myös sylissä jolloin vauva painaa päätään mun rintaan kohti. Omasta mielestään tämä tapahtui myös nyt yöllä jolloin vauva oli rintaa syömässä. Onko tämä normaalia? Olen todella huolissani. Ei vaikuta poissaolevalta sitä tehdessään. Kiitos etukäteen vastaajille. Ja vauva on muuten ihan hyvin kehittynyt ja iloinen.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:33"]
no ei ole, höpönlöpöt. Se on vain keksinyt jotain kivaa.
[/quote]
Samaa veikkaisin minäkin. Lapset tykkää spontaanisti liikuskella välillä ilman mitään syytä tai tarkoitustakin. On luultavasti keksinyt tuollaisen matomaisen liikehdinnän ja se tuntuu kivalta ja siksi sitä toistaa.
no ei ole, höpönlöpöt. Se on vain keksinyt jotain kivaa.