Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun jättää ruokavaliosta pois

Vierailija
02.04.2013 |

turhat hiilihydraatit ja makeat, niin voiko odottaa että näkyisi kropassa jo kuukauden päästä? 

Eli söisin kyllä hiilareita mutta vähän. Aamulla kaksi palaa ruisleipää ja ruualla pienen määrän riisiä tai yhden perunan. Siinä ne. 

Aamuisin pyöräilyä 30min - 1h ja illalla kävely kolme kertaa viikossa 90min kunnon lenkki ja muina iltoina 45min lenkki. 

Kesän alussa tulossa yllätysmatka joten pientä viilausta kroppaan olisi hyvä tehdä. 

Nutrailemaan en ala tai muihinkaan vippaskonsteihin. Sillä ne ei vaan toimi. Kaikki vinkit laihduttanelta otan kiitollisena vastaan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ei 3 kk:ssa karppaus vaikuttanut painoon mitään. Jollain toisella se taas vaikuttaa. Eli kokeile niin tiedät miten sulle käy. Asia riippuu ihan siitä, paljonko olet tähän asti saanut kaloreita niistä hiilareista ja makeista. Jos tosi paljon, ja jätät ne pois, toki laihdut. Jos taas et ole ennenkään niitä kovin paljoa syönyt, niin poisjättö ei juuri vaikuta.

Vierailija
2/6 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 00:14"]

No, mulla ei 3 kk:ssa karppaus vaikuttanut painoon mitään. Jollain toisella se taas vaikuttaa. Eli kokeile niin tiedät miten sulle käy. Asia riippuu ihan siitä, paljonko olet tähän asti saanut kaloreita niistä hiilareista ja makeista. Jos tosi paljon, ja jätät ne pois, toki laihdut. Jos taas et ole ennenkään niitä kovin paljoa syönyt, niin poisjättö ei juuri vaikuta.

[/quote]

leipää meni ennen joka ilta vielä toiset kaksi palaa, joskus kolmekin. Herkkua meni myös paljon. Nyt ei enää. ainakin se on tarkoitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen tehokkaimmat keinot pudottaa painoa on syödä enemmän kasviksia ja vähentää energiapitoisia juomia. Herkkujen vähentäminen on vaikutukseltaan kaukana näiden takana. Toki jos olet oikeasti syönyt tosi paljon herkkua niin sitten sulla voi se vaikuttaa. Useimmilla ei vaikuta vuodessa kuin pari-kolme kiloa. 

Vierailija
4/6 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen tehokkaimmat keinot pudottaa painoa on syödä enemmän kasviksia ja vähentää energiapitoisia juomia. Herkkujen vähentäminen on vaikutukseltaan kaukana näiden takana. Toki jos olet oikeasti syönyt tosi paljon herkkua niin sitten sulla voi se vaikuttaa. Useimmilla ei vaikuta vuodessa kuin pari-kolme kiloa. 

Vierailija
5/6 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikuttaa parissa kuukaudessa. Mä olen ainakin syönyt herkkuja 100-200g päivässä. Olisi maailmanihme, jollei vaikuttaisi kuin "pari kiloa vuodessa".

Vierailija
6/6 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattaa näkyä piankin, jo muutamassa päivässä turvotuksen vähenemisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän