Seksi kuukautisten aikana?
Miten teillä, kieltäydyttekö kokonaan, haluaako mies silloin ja mitä?
Meillä mies ei halua sitä perinteistä silloin, mutta kovasti haluaa, että hänelle asioita tehdään?
Miten muilla?, kiitos kommenteista!
Kommentit (5)
Minä kieltäydyn täysin. Minua suorastaan iljettää ajatus seksistä kuukautisten aikana. Ja siis ihan kaikenlaisesta seksuaalisesta toiminnasta, olen silloin kiukkuinen, hikinen, kivulloinen ja ilmavaivainen eikä se kyllä kiihota muuhunkaan kuin perinteiseen yhdyntään. Onneksi miehelleni ei ole mitenkään vaikeaa hyväksyä että 5 päivää kuukaudessa täytyy olla ilman, käyttää sitten oman käden apua jos tarvii.
Ei seksiä koska olo ei todellakaan ole mitenkään seksikäs.
pari päivää menkkojen alussa on ei. Alavatsani on niin kipeä.
Ekoina päivinä en halua, kun yleensä jollain lailla paska olo. Vikoina päivinä vuotoa on vähän ja öisin ei ollnekaan, silloni tekisi mieli mutta mies ei halua (minkä kyllä ymmärrän eli en syytä tai ole katkera!). Meillä siis ei ole seksiä kuukautisten aikaan, niiden jälkeen kyllä koska jostain syystä mulla tosiaan menkkojen puolivälistä eteenpäin himottaa ihan kauheesti :)
Minä kieltäydyn. Seksi menkkojen aikaan ei innosta sitten yhtään. Jos miehellä tekee mieli, hoitelen hänet yleensä käsin.