Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko korvavahasi tummaa vai vaaleaa?

Vierailija
21.03.2019 |

Karkeasti jaoteltuna on olemassa kahden tyyppisiä ihmisiä, niitä joiden korvavaikku on valkoista, kuivaa ja hilseilevää tai sitten ruskean kellertävää, meripihkaista ja tahmaisempaa. Kumpaan ryhmään kuulut?

Onko korvavahasi tummaa vai vaaleaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän ei voitu vastata kunnolla? Surullista :/

Mielestäni mielenkiintoinen aihe ja niinkin outo asia kun tuo korvavahan väri kertoo esimerkiksi hikesi hajusta, vaalea vaikkuisilla hiki ei yleensä haise ja tämä taas viittaa aasialaisiin sukujuuriin. Tummemman vahan erittäjät ovat taas luultavimmin sukujuuriltaan eurooppalaista tai afrikkalaista alkuperää. Onko nyt yhtään kiinnostavampaa? :)

-ap

:D no kuis nytten, kun minulla on ihan vaaleaa, kellertävän valkoista ja kuivaa korvavaikkua, kun taas pojallani on tummanruskeaa ja märkivää? :D 

Vierailija
22/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko keltaista vaikkua.

Oma DNA:ni on testattu ja idässä on etnisyys.

Puolisolla taasen on ruskea vaikku, mutta testiä ei ole tehty. En yllättyisi, vaikka olisi afrikkalaistakin perimää. Omaa nimittäin ylöspäin kasvavan paksun hiuslaadun, osaa tanssia (suomalaiseksi mieheksi), on tummasilmäinen ja on vieläpä avopurenta. Paljon samaa näköä Vin Diesel:n kanssa (tästä sanonut muutkin). 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin vaaleaa ja tahmeaa, miehelläni taas tummaa ja kuivaa. Mitenkäs meidät luokittelet?

Riippuu onko vaalea väriltään silti ruskeaa vai enemmänkin kuin hilsettä ja valkoista?

Tumma ja kuiva on vain kuivunutta tahmeaa vaikkua.

Ei ole valkoista eikä ruskeaa, vaan vaaleankeltaista, vähän kuin mehiläisvaha, mutta tahmeampaa.

Vierailija
24/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtaat korvakäytävät, ja epäilys pyörii että jotain psoriasistyyppistä oireilua siellä. Korvavaha on välillä sitä tummaa ja notkeeta, välillä putoilee miltei vitivalkoisina hauraina repaleina itsestään ulos. Sulla siis puuttuu tuosta äänestyksestä pallura millä voi äänestää kumpaakin sorttia.

Puolisollani sama tilanne. Normaalit kellanruskeat korvavaikut löytyy myös, mutta varsinkin pakkastalvella tai jos on käyty paljon uimassa kloorivedessä korvat hilseilee valkoista. 

Hänen hiki ei juuri haise.

Vierailija
25/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kuivaa, valkoista, enkä hikoile kuin joskus kesähelteellä ja sekin vain otsa/ ylähuuli. Ihoni on myös kuiva eikä hiukseni rasvoitu, nekin ovat kuivat. Olen siis kuiva tyyppi.

Vierailija
26/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen tästä geenijutusta tietoinen. Olen itse näitä vaaleavaikkuisia siperialaisjuurisia. Siperiahan se on se aasialaisuus suomalaisten geeneissä tässä tapauksessa.

Ja koskaan ei ole tarvinnut deodoranttia käyttää. Hiki ei haise. Eikä sitä paljon olekaan.

Vanhoissa suomalaisissa asuissa oli koruissa mukana osa, joka oli korvalusikka, jolla kaivettiin vaikkua korvasta. Semmonen olis kiva :)

https://www.finna.fi/Record/musketti.M012:KM2592:9

Vierailija
27/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvassani ei ole koskaan okein mitään, mutta kun suihkun jälkeen topsilla kuivaa niin hyvin hento vaaleankeltainen sävy saattaa näkyä. Eli vastataan kuivaa ja vaaleaa.

Mutta deodoranttia kyllä joudun käyttämään.

Vierailija
28/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Oriculi, niin löydät useammankin nettikaupan, joitka myyvät korvalusikoita.