Onko korvavahasi tummaa vai vaaleaa?
Karkeasti jaoteltuna on olemassa kahden tyyppisiä ihmisiä, niitä joiden korvavaikku on valkoista, kuivaa ja hilseilevää tai sitten ruskean kellertävää, meripihkaista ja tahmaisempaa. Kumpaan ryhmään kuulut?
Kommentit (28)
Jotta ei tulisi rassistista kommenttia niin sanotaan että tummanvaaleaa.
Miksi tähän ei voitu vastata kunnolla? Surullista :/
Mielestäni mielenkiintoinen aihe ja niinkin outo asia kun tuo korvavahan väri kertoo esimerkiksi hikesi hajusta, vaalea vaikkuisilla hiki ei yleensä haise ja tämä taas viittaa aasialaisiin sukujuuriin. Tummemman vahan erittäjät ovat taas luultavimmin sukujuuriltaan eurooppalaista tai afrikkalaista alkuperää. Onko nyt yhtään kiinnostavampaa? :)
-ap
Minulla on vaaleaa ja tosi kuivaa. Käytännössä hilseen tyyppistä. Sitä on myös tosi vähän. Oikeasti säikähdin ensimmäisen kerran, kun näin poikaystäväni kaivelevan korvistaan todella tummaa vaikkua, luulin sen olevan verta.
Vierailija kirjoitti:
Vihreää
Moi Shrek
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaaleaa ja tosi kuivaa. Käytännössä hilseen tyyppistä. Sitä on myös tosi vähän. Oikeasti säikähdin ensimmäisen kerran, kun näin poikaystäväni kaivelevan korvistaan todella tummaa vaikkua, luulin sen olevan verta.
Minulla taas kävi päinvastoin, eli ensikertaa näin valkoista vaikkua miehelläni kun kaivoi puikolla ja valitti likaisista korvistaan eikä puikkoon edes jäänyt mitään. Hävetti niin paljon, omani kun on sitä tummaa töhnää ja näyttää tosi inhalta.
Onko valkovaikkuiset huomanneet ettei hiki haise kovin pahalle?
Minulla on hyvin vaaleaa ja tahmeaa, miehelläni taas tummaa ja kuivaa. Mitenkäs meidät luokittelet?
Vierailija kirjoitti:
Onko valkovaikkuiset huomanneet ettei hiki haise kovin pahalle?
Juu, ei se haise paljoa ollenkaan. On kyllä kiva, kun ei tarvitse käyttää mitään dödöjä yms.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvin vaaleaa ja tahmeaa, miehelläni taas tummaa ja kuivaa. Mitenkäs meidät luokittelet?
Riippuu onko vaalea väriltään silti ruskeaa vai enemmänkin kuin hilsettä ja valkoista?
Tumma ja kuiva on vain kuivunutta tahmeaa vaikkua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni mielenkiintoinen aihe ja niinkin outo asia kun tuo korvavahan väri kertoo esimerkiksi hikesi hajusta, vaalea vaikkuisilla hiki ei yleensä haise ja tämä taas viittaa aasialaisiin sukujuuriin. Tummemman vahan erittäjät ovat taas luultavimmin sukujuuriltaan eurooppalaista tai afrikkalaista alkuperää. Onko nyt yhtään kiinnostavampaa? :)
-ap
Todella kiinnostavaa!
Luin tästä just itsekin hiljakkoin. Mä olen siis aasialaista sukujuurta, no ulkonäöstä ei vois päätellä, oon iso vaalea sinisilmäinen :) Ja tuo hienhaju, mä en todellakaan haise! En tarvitse deodoranttia. Olen kysellyt asiasta myös läheisiltä joilta voi odottaa rehellistä vastausta ja näin kuulemma on. Mitähän kaikkea meistä vielä selviääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Todella kiinnostavaa!
Luin tästä just itsekin hiljakkoin. Mä olen siis aasialaista sukujuurta, no ulkonäöstä ei vois päätellä, oon iso vaalea sinisilmäinen :) Ja tuo hienhaju, mä en todellakaan haise! En tarvitse deodoranttia. Olen kysellyt asiasta myös läheisiltä joilta voi odottaa rehellistä vastausta ja näin kuulemma on. Mitähän kaikkea meistä vielä selviääkään.
Munkin mielestä on tosi kiinnostavaa! Lähipiirissä on henkilö jolla on myöskin tota vaaleaa vaikkuversiota, ei kuulemma kanskaan tarvitse dödöä ja on sinisilmäinen, eikä erityisen tummatukkainen mutta luusto on aika siro ja sitten kasvojen luustossa on aasialaisia piirteitä. Esim. silmäkuopat ovat aika matalat, samoin nenän varsi jne.
Ahtaat korvakäytävät, ja epäilys pyörii että jotain psoriasistyyppistä oireilua siellä. Korvavaha on välillä sitä tummaa ja notkeeta, välillä putoilee miltei vitivalkoisina hauraina repaleina itsestään ulos. Sulla siis puuttuu tuosta äänestyksestä pallura millä voi äänestää kumpaakin sorttia.
olen havainnut, että oma korvavahani vaihtelee violetista punaiseen. Onko tämä teistä normaalia vai pitäisikö käydä lääkärissä?
Itsellänikin tuppaa melko punertavaa olemaan, nyt kun rupesin asiaa okein miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaat korvakäytävät, ja epäilys pyörii että jotain psoriasistyyppistä oireilua siellä. Korvavaha on välillä sitä tummaa ja notkeeta, välillä putoilee miltei vitivalkoisina hauraina repaleina itsestään ulos. Sulla siis puuttuu tuosta äänestyksestä pallura millä voi äänestää kumpaakin sorttia.
Tarkoituksella on jaoiteltu karkeasti kahteen vaihtoehtoon, sillä tulosten kannalta on oleellista että vastaus on joko tai eikä lukuisia eri versioita, jos et tiedä kumpaan ryhmään kuulut niin voit kommetoida alle oman vaikun koostumuksestasi ja väristä ihan vapaasti.
-ap
Sekä että. Kuivaa vaaleaa tai vaaleankeltaista, välillä tummemman keltaista tai joskus punertavan ruskeaa ja tahmeata.
En tiedä vahasta, mutta korvakakkani on erittäin tummaa! Se on vahvan miehen merkki.
Hopeakettu65
Ihan keltaista se on, olen siis luonnonoikku.