Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako turhaa vaateostosta olet tänä vuonna tehnyt?

Vierailija
01.04.2013 |

Sellaista, jota et ehkä käytäkään, tai olet käyttänyt vain kerran, tai jonka ostamista muuten kadut?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi kesätoppia, mutta sitten onnistuinkin laihduttamaan niin paljon, että ne ovat nyt liian isoja. Mutta ei silti harmita :)

Vierailija
2/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 21:00"]

Sellaista, jota et ehkä käytäkään, tai olet käyttänyt vain kerran, tai jonka ostamista muuten kadut?

[/quote]

En kadu. Mutta ostin yhden kauniin valkoisen intialaisen mekon, VAIKKA käytän eniten mustaa ja punaista. Vasta, kun ystävä sattumalta kokeili sitä kun etsimme baariasua, tajusin, ettei ostos ollutkaan turha.  3 kk myöhemmin ystävä vihittiin siinä mekossa.

Oli siis minulle harvoinainen heräteostos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pari alevaatetta on sellaista, joita en ole vielä käyttänyt, mutta todennäköisesti tulen käyttämään. En silti muista varmaksi kaikkia vaatteita, mitä olen tänä vuonna ostanut

Vierailija
4/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään

Tänäv uonna olen ostanut vaelluskengät ja urheiluliivit ja urheilukerraston. Kaikki ovat olleet kovassa käytössä.

Muita vaatteita en sitten olekaan ostanut itselleni

Vierailija
5/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Olen ostanut laskettelutakin, teknisen kerraston, laskettelumonot, yhden kietaisumekon ja 2 farkkutrikoot. Oliskohan noihin mennyt yhteensä 270€ kun oli niin hyvät alet (-70% parhaimmillaan)

Vierailija
6/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En kyllä yhtään tarpeellistakaan. Kun ei ole rahaa edes kunnolla ruokaan.

Vierailija
7/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna ostanut toppahousut ja trikoomekon (-50%). Ei kaduta, molemmat on kovalla käytöllä. En juuri voi mitään edes ostella tässä taloustilanteessa, joten mieluummin jätän kauppaan kaiken mitä en aivan takuuvarmasti tarvitse.

Vierailija
8/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin turhan ja epämukavan mekon, koska olin nähnyt paljon vaivaa päästäkseni paikkaan, jossa niitä myytiin ja olin uhonnut, että tulen kotiin mekon kanssa. Suosikkivaatettani (jonka olin ajatellut ostaa) ei ollut saatavana oikeassa koossa. Makutuomarini suositteli toista mekkoa ja ostin sen, vaikken ollut siitä ihan varma. En vaan halunnut lähteä kaupasta ostamatta mitään. En usko, että sitä tulee juurikaan käytettyä. Sen hihansuut ovat ahdistavan tiukat eikä värikään oikein miellytä.

Vierailija
9/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden neuletakin. Olisi pitänyt palauttaa, kun oli nettiostos, mutta jäi palauttamatta. Plääh.

Vierailija
10/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon tuollaisia. Mulla ei ole yhtään hajua siitä mikä väri tai malli mulle sopii, joten ostan tai tilaan vaatteita aika summamutikassa. Usein sitten huomaan kun kokeilen päälle, että ei hitto, näyttää pahalta ja jää käyttämättä. 

Vierailija
11/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut tänä vuonna vielä yhtään ainutta vaatekappaletta. Ei olenpas kahdet nilkkasukat töihin. Täytyy myöntää että talvivaatteet alkaa näyttääkin siltä että kaipaavat uusimista.

Vierailija
12/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ostin kirppikseltä D&G:n neulepaidan joka olikin liian tiukka. Meni 5e hukkaan, tai ehkä mä myyn sen eteenpäin.

Vierailija
13/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, en ole ostanut yhtään vaatetta koko vuonna :) Yritän päästä koko vuoden loppuun ostamatta itselleni mitään vaatekappaletta.

Vierailija
14/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 22:14"]

Ostan paljon tuollaisia. Mulla ei ole yhtään hajua siitä mikä väri tai malli mulle sopii, joten ostan tai tilaan vaatteita aika summamutikassa. Usein sitten huomaan kun kokeilen päälle, että ei hitto, näyttää pahalta ja jää käyttämättä. 

[/quote]

Eli tästä eteenpäin ostat vasta kun olet sovittanut ja huolella peilannut ja miettinyt sopiiko tämä mulle ja sopiiko jo omistamiini muihin vaatteisiin. Tai menet pukeutumisneuvojan juttusille. Tilaaminen... ei hyvä. 

Vierailija
15/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin parit imetysliivit (tyhmänä) sovittamatta, koska kuvittelin että olisivat sopivat, koska olivat samankokoiset kuin ne mitkä minulla oli sillä hetkellä päällä...... Ja olivat sittenkin tiukemmat =(

Vierailija
16/18 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään. Ostin ennen hiihtolomaa laskettelutakin josta olin epävarma ja jätinkin laput kiinni että palautan sen hiihtoloman jälkeen(käyttämättömänä tietenkin) mutta tytär omi sen itselleen.

Kankaita olen ehkä ostanut turhaan=) Kauheasti suunnitelmia mitä niistä ompelen mutta aikaa tuntuu aina olevan liian vähän.

Vierailija
17/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Yhden paidan ostin ja kotona vähän epäilin tuleeko sitä käytettyä. Ekan pesun jälkeen se osoittautui oikein mukavaksi paidaksi. Muuten olen ostanut vain hyvin harkittuja ja tarpeellisia vaatteita. Mikäli sellaiseksi voi laskea myös kengät ja mekon, jotka ostin juhliin ja joita olen käyttänyt tasan yhden kerran.

Vierailija
18/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut tänä vuonna ostaa ainuttakaan muuta vaatekappaletta kuin euron pipon kirppikseltä. Sitäkin on tullut käytettyä koska vanhat pipot eivät mahtuneet pyöräilykypärän alle, joten ei ole turha.

Nähtävästi vaihtamalla toimisto/asiakaspalveluammatista työpaikkaan, jossa vaatteissa merkkaa lähinnä käytännöllisyys, säästää aika hitosti rahaa! Ja mun tapauksessa myös hermoja, ja pyykkäystä. Ei tartte miettiä, kehtaanko kolmatta päivää laittaa tämän saman paidan päälle vai katsooko muut naiset toimistossa pahalla - jos se ei ole likainen tai haise hieltä, niin tottakai laitan. Puhdas vaate vasta sitten käyttöön kun edellinen on oikeasti pesukunnossa, ei enää kasoittain puolipitoisia vaatteita pyörimässä pitkin makuuhuonetta. Melkein vituttaa, että kohta työpaikka vaihtuu taas semmoiseen paikkaan, jossa täytyy "edustaa". Seurauksena rahanmenon lisäksi jatkuva tyytymättömyys omaan pukeutumiseen huolimatta kaikesta siitä ajasta ja energiasta, mitä sen kelailuun tuhlautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme