Mitä helvettiä teen 2v kanssa joka herää aamulla 5.30?
Nyt alkaa huumori loppua. Alkanut heräilemään joka aamu vaan aikasemmin, tänään jo 5.30!! Ajattelin johtuuko siitä kun nyt on valoisampaa mutta enpä tiedä kun olen yrittänyt kaiken, pimennysverho on huoneessa ja ovi kiinni että valoa ei pääse huoneeseen. Ei mene edes kovin ajoissa nukkumaan, 20.30-21 välillä ja silti herää aikaisin ja aina mennyt tuohon aikaan ja ntt vasta lähiaikoina alkanut tuo aikaisin heräily. Päiväunia nukkuu pari tuntia päivässä. Mitä teen että saan nukkumaan tuon pidempään? Kiva olla itse aina ihan väsynyt kun teen vielä vuorotyötä. :(
Kommentit (152)
Siis se on niin rankkaa,mut kun menee päiväkotiin niin kahden vuoden kuluttua voi helpottaa.Itselleni oli kärsimystä ja on edelleen herätä aikaisin (ei tarvi enää) .Asialle ei voi mitään.
Lohduta itseäsi sillä ,että sinulla on terve lapsi. Vakavasti sairaan tai erityislapsen kanssa ei saa koskaan nukuttua kunnolla.
- mikä on huoneen lämpötila?
- onko lapsella riittävästi päällä?
- mihin aikaan päiväunet ovat?
- mihin aikaan mennään nukkumaan?
- onko huone tuohon aikaan oikeasti pimeä?
- onko huoneessa riittävän hapekas ilma?
Pamia suuhun. T.vanhanliiton lääkekauppias
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan vidun rankkaa
Ap lapsi jo kouluiässä. Vieläköhän valvottaa vai joko tapellaan kun se lapsi ei herää aamuisin riittävän aikaisin? 😂
Ap kirjoittaa:
On isäkin ja herää myös lapsen kanssa välillä. Hän tosin opiskelee ja tällä hetkellä työharkassa jossa työt alkaa 6.30-8 välillä joten harvoin on mahdollista hänen antaa minun nukkua kovin pitkään. Jos olen ollut iltavuorossa niin tuo 5.30 herääminen tuntuu aika kamalalle. Ap
Sellaista elämä on. Luulisi tuon nyt tietävän ennen lapsen suunnittelua. Ja nyt odotat toista? Miksi?
Meillä aikanaan jatkui tuota kouluikään asti. Ei muuta kun asenne kohdilleen ja hyväksyt asian. Sen jälkeen helpompaa.
Laita se lapsi jätesäkkiin, laita kiviä jätesäkkiin myös ja sulje jätesäkki. Mene järven lähelle ja heitä jätesäkki veteen.
Näin ongelma poistuu kokonaan, olitko vähän tollo kun tälläiseen yhteiskuntaan teit lapsen?
T:velamies
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään lapsiperheen äitiä joka ei nousisi viideltä. Tai aikaisemmin.
Just näin. Ap on tyhmä ja kiittämätön onnestaan ja tarpeellisuudestaan. 🤗
Äiti. Silmät korvat läsnä haettavissa puhelimen päässä aluksi koko ajan yötä päivää vuosia läsnäoloa.
Eipä tiennyt tyttö tai muka nainen tiennyt.
Jaksamista! Jos ei muuta positiivista niin kohta siirretään kelloja eli ei herää kun vasta 6:30.