Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä teen 2v kanssa joka herää aamulla 5.30?

Vierailija
21.03.2019 |

Nyt alkaa huumori loppua. Alkanut heräilemään joka aamu vaan aikasemmin, tänään jo 5.30!! Ajattelin johtuuko siitä kun nyt on valoisampaa mutta enpä tiedä kun olen yrittänyt kaiken, pimennysverho on huoneessa ja ovi kiinni että valoa ei pääse huoneeseen. Ei mene edes kovin ajoissa nukkumaan, 20.30-21 välillä ja silti herää aikaisin ja aina mennyt tuohon aikaan ja ntt vasta lähiaikoina alkanut tuo aikaisin heräily. Päiväunia nukkuu pari tuntia päivässä. Mitä teen että saan nukkumaan tuon pidempään? Kiva olla itse aina ihan väsynyt kun teen vielä vuorotyötä. :(

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään lapsiperheen äitiä joka ei nousisi viideltä. Tai aikaisemmin.

Vierailija
2/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu liian pitkät päiväunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt tekemättä, ei kande enää vinkua..

Vierailija
4/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla jo nälkä! Mä jos syön liian vähän ni saatan herätä jo puol neljä ja sekös jurppii. Anna vähän tabnakampaa ruokaa illalla,puuroa ja jotain pilttihilloa ja maitoo niin luulis nukuttavan. Ja vähän lyhyemmäks päiväunia,max tunti,tunti ja vartti,ja paljon ulkoilua  niin kyllä se siitä

Vierailija
5/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa elää omaa elämää omine aikoineen ja sääntöineen, ei kersan tekeminen varmasti sitä parhaiten edistä.

Vierailija
6/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisikö itsekseen leikkimässä, vaikka on hereillä?

Vierailija
7/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit pois.

Vierailija
8/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit lyhyemmiksi tai pois kokonaan, sänkyyn aikaisintaan klo 21.

Vierailija
9/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole toista huoltajaa, joka vois joinakin aamuina herätä ?

No, enää viisi vuotta -kouluikään mennessä kyllä oppivat nukkumaan aamulla pitkään ja teini-iässä puoleen päivään.

Vierailija
10/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vaikuttaa päiväuniin sillon kun lapsi on päiväkodissa. Kotona kyllä alan lyhentämään vaikka siihen tuntiin. Olen myös raskaana niin senkin puoleen väsymys on pahempaa kun normaalisti. Ap

Vierailija
11/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea vaikuttaa päiväuniin sillon kun lapsi on päiväkodissa. Kotona kyllä alan lyhentämään vaikka siihen tuntiin. Olen myös raskaana niin senkin puoleen väsymys on pahempaa kun normaalisti. Ap

MISSÄ ISÄ ja isän panos?

Vierailija
12/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo sama. Molemmat lapset halusivat herätä jo klo 5-6 välillä. Ei voi mitään, vanhemmatkin aikaisemmin nukkumaan, ja helpottaa noin 3-4 v. iässä.

Vierailija
13/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen päiväkodissa voi ainakin vaikuttaa lapsensa päiväuniin. Voit pyytää, että herättäisivät vaikka tunnin jälkeen. Siellä on muitakin lapsia hereillä, usein isommat ei nuku ja saavat lähteä esim. Puolen tunnin kuluttua leikkimään.

Vierailija
14/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MISSÄ ISÄ ja isän panos?

On isäkin ja herää myös lapsen kanssa välillä. Hän tosin opiskelee ja tällä hetkellä työharkassa jossa työt alkaa 6.30-8 välillä joten harvoin on mahdollista hänen antaa minun nukkua kovin pitkään. Jos olen ollut iltavuorossa niin tuo 5.30 herääminen tuntuu aika kamalalle. Ap

Vierailija
15/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali aika herätä. Eihän tässä muuta ongelmaa ole kuin vuorotyösi.

Vierailija
16/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tätä kummaa logiikkaa. Vanhemmat ihmettelevät miksi lapsi ei nuku yli 12 tuntia vuorokaudessa. Ei meilläkään nukkunut. Laitettiin nukkumaan 23 ja heräsi 9. Ja kaikki kaverit ihmetteli. Ei ole "univaikeudet" ihme jos laitetaan 19 nukkumaan että aikuiset saa omaa aikaa.

Vierailija
17/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali aika herätä. Eihän tässä muuta ongelmaa ole kuin vuorotyösi.

Sepä se. Onneksi äitiysloma alkaa parin kuukauden päästä niin sitten ehkä elämä helpompaa. Ap

Vierailija
18/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi menee päiväkotiin niin menetkö sinä iltavuoron jälkeen sitten itse aamuvuoroon? Vai palaatko kotiin nukkumaan?

Vierailija
19/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tätä kummaa logiikkaa. Vanhemmat ihmettelevät miksi lapsi ei nuku yli 12 tuntia vuorokaudessa. Ei meilläkään nukkunut. Laitettiin nukkumaan 23 ja heräsi 9. Ja kaikki kaverit ihmetteli. Ei ole "univaikeudet" ihme jos laitetaan 19 nukkumaan että aikuiset saa omaa aikaa.

Jep, meillä mennään myös myöhään nukkumaan, niin saa äitikin nukkua aamulla mukavasti. Nyt itse vasta heräilen tässä ja lapset 1v ja 2v nukkuvat vielä.

Vierailija
20/152 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhäinen nukkumaanmenoaika! 1–2 h päikkärit on ihan ok, älä liikaa lyhennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän