Hauska biisintunnistuskisa Soundin sivuilla
http://www.soundi.fi/kilpailut/testaa-kuulosi-tunnista-biisinaytteet-ja-voita-huippukuulokkeet
Suurimman osan kyllä tunnistin, pari ei soittanut ollenkaan kelloja ja pari kuulosti todella tutulta mutten saanut päähäni mistä biisistä on kyse.
Kommentit (93)
Mä mietin edelleen sitä 11 biisiä. Mies väitti ettei ole se bändikään jota etsin. Mut kyl se viel löytyy! Onhan se laulaja nyt se kuminaama-setä? Etten nyt ole sit ihan vikabändissäkin kaiken lisäks...
voitteko kertoa niitä oikeita vastauksia. Mulla kun ei suurimmasta osasta ole hajuakaan.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:17"]
Mä mietin edelleen sitä 11 biisiä. Mies väitti ettei ole se bändikään jota etsin. Mut kyl se viel löytyy! Onhan se laulaja nyt se kuminaama-setä? Etten nyt ole sit ihan vikabändissäkin kaiken lisäks...
[/quote]
On kuminaamasetä.
Tosin kuminaama- tai ainakin suurisuusetiä on 2, mutta joo, on se se.
-2-
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:21"]
voitteko kertoa niitä oikeita vastauksia. Mulla kun ei suurimmasta osasta ole hajuakaan.
[/quote]
Ei voida.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:14"]
No NIIN nyt löytyi se pirun kasi :D Ongelma oli, että kuuntelin noita biisejä spotifysta, ja siellä tuota pörinää ei ollut! Yotutubesta sitten löytyikin.
ap
[/quote]
Seuraava vihje olisi ollut Muska Kulman kingi
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:15"]
Onks kaikilla nyt kaikki?
-2-
[/quote]
Jep, nyt löytyi kaikki! Harmi kun ehdin jo aiemmin onnistua kisaan, silloin kun oli ehkä 9 biisiä oikein tms.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:14"]
No NIIN nyt löytyi se pirun kasi :D Ongelma oli, että kuuntelin noita biisejä spotifysta, ja siellä tuota pörinää ei ollut! Yotutubesta sitten löytyikin.
ap
[/quote]
Seuraava vihje olisi ollut Muska Kulman kingi
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:17"]
[/quote]
On kuminaamasetä.
Tosin kuminaama- tai ainakin suurisuusetiä on 2, mutta joo, on se se.
-2-
[/quote]
Kiitos! Ja niin, onhan niitä tosiaan kaksi. :)
En tunnistanut yhtäkään.
Mutta eipä sillä väliä, kuuntelen mieluummin näitä brasilialaisia romanttisia ja todellista naiskauneutta arvostavia biisejä:
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 23:23"]
tunnistin vaan ton 13:n :D
[/quote]
Kokeile uudestaan :)
Kotimaisia siellä on hiukan alle puolet, ne ehkä aukee helpommin, ehkä ei.
ap