Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmi panemalla?

Vierailija
20.03.2019 |

Mites on. Kuin moni oikeasti saa ilman klittakiihotusta, pelkällä munalla Orkut? Meillä ei oikein onnistu. Vaikka olis pitkät esileikit, tai pikapano, niin ei vaan toimi. Jos mies esim. nuolee ensin orgasmin alkuun, ja sitten työntyy sisään, niin orgasmini kyllä jatkuu ja tuntuu mahtavalle. Mutta ei tuu vaikka pantaisiin tunti. Mies kyl kestää hyvin. Olis kivaa kyllä tulla pelkästään "munallakin". Joskus hieman vahingossa olen osittain saanut jonkin pienen o:n ilman klitan kiihottamista. Ehkä kahdesti. Olisko jotain vinkkejä vai pitääkö vaan todeta, että näin se mun kohdalla menee?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mään47 kirjoitti:

Tämä tuntuu olevan vaikea aihe ja ikuisuuskysymys, että pitäisikö pelkällä panemisella saada nainen laukeamaan. Sen tiedän että kun luottamus ja tilanteeseen vapautuminen molemmilla on 100% ja kumpikin osapuoli haluaa toista enemmän kuin mitään, niin se ainakin edesauttaa orgasmin saamista millä tekniikalla vaan. Nuolemalla ja sormilla sen olen aina saanut naiselle kuin naiselle, mutta pelkällä panemisella sillä keskivertovehkeellä kaikille sitä en ole onnistunut saamaan. Missään pikaisessa tai känniseksissä se ei varmasti onnistu, vaan se vaatii kyllä sen että molemmat on yläpäästään täysin tilanteessa mukana. Aiheesta sattui joskus artikkeli, että isommalla klitoriksella varustettu nainen saa yhdynnässä varmemmin orgasmin kun se osuu mieheen herkemmin. Ja nyt kun itse asiaa alkoi miettiin tarkemmin, niin näin se kyllä omankin "tutkimuksen" mukaan on. Naisen emättimen koolla ei ole ollut vaikutusta siihen, vaan enemmän klitoriksen koko ja sijainti. Nykyisellä vaimolla on onnekkaasti kolme lapsen synnytyksen jälkeen vielä niin pieni värkki, että yksi sormi mahtuu sisälle, mutta klitoris aivan älyttömän pieni ja orgasmista ei ole ollut tietoakaan :/

Ei se siitä klitoriksen näkyvän osan koosta ole kiinni millään tavalla. Munkin vaimo on synnyttänyt kolmesti, klitoris on lähes näkymätön, mutta pannessa tulee vaikka kuinka. Jokainen tulee tavallaan ja sen asian ymmärtäminen ja hyväksyminen on a ja o nautinnolliseen seksiin.

On ja ei siitä klitoriksen koosta. Ihanniinkuin edellinen viittasi tutkimukseen ja omakohtainen kokemukseni näin bi-naisena on, että isompi klitoris takaa helpomman hermostimulaation. Ei pienellä klitoriksella varustettu välttämättä ole mitenkään vähemmän orgasmia saava. Yhtälöstä on toki mahdotonta poissulkea psyykkiset tekijät, jotka varmaan on suurimpana esteenä orgasmille yhdynnässä, panemalla tai miten muuten vain.

Vierailija
62/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä yhdynnässä saaminen. Nuolemalla nousee

Ihanasti ja saan rajusti mieheni osaa. Vibralla kun mies sisällä paikallaan ei liiku se kivaa.

Eräällä hieroja kansanparantaja jo antoi energia hoitoa sain hulluna. Vyöhyke terapiassa piti noin sentin iholta kättänsä sain hulluna. Ei meinanna loppua tulla. Myös pomon kanssa raksstellessa sain rajusti kun se nai mut siinä olin kiima en ja märkä monena päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miten saa, kunhan saa. Luo vaan paineita naisille, kun jatkuvasti jauhetaan. aiemmin tuollakin joku nainen kertoi olevansa parempi kuin muut, kun saa panemalla - voi hirveä mikä mielipide!'En arvosta.

Vierailija
64/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena rakastuneena sain helpostikin. Luulen että nyt saisin jos osaisin tyhjentää pääni jonniinjoutavista ajatuksista juuri seksihetkeksi. Olen siis uudessa suhteessa, josta en vielä tiedä haluaako mies vain pesää vai joskus enemmänkin..

Vierailija
65/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseni saan klittaa hieromalla. Miehen kanssa kukaan ei ole saanut tulemaan käsin tai suulla (kumppaneitaan ei ole ollut kyllä montaa). Saan panemalla, kunhan alkulämmittely on tehty kunnolla. Yleensä ratsastaen tai lähärissä (en sormeta samalla). Miehellä pitää olla tarpeeksi pitkä, että kulli hieroo tiettyä aluetta emättimen pohjukassa.

Vierailija
66/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miten saa, kunhan saa. Luo vaan paineita naisille, kun jatkuvasti jauhetaan. aiemmin tuollakin joku nainen kertoi olevansa parempi kuin muut, kun saa panemalla - voi hirveä mikä mielipide!'En arvosta.

Luin ketjun läpi enkä löytänyt sellaista naisen kirjoitusta. Millä sanoilla täsmälleen tässä joku on sanonut olevansa muita parempi?

Vierailija
67/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kirjoitti:

Yksilöllistä yhdynnässä saaminen. Nuolemalla nousee

Ihanasti ja saan rajusti mieheni osaa. Vibralla kun mies sisällä paikallaan ei liiku se kivaa.

Eräällä hieroja kansanparantaja jo antoi energia hoitoa sain hulluna. Vyöhyke terapiassa piti noin sentin iholta kättänsä sain hulluna. Ei meinanna loppua tulla. Myös pomon kanssa raksstellessa sain rajusti kun se nai mut siinä olin kiima en ja märkä monena päivänä..

Hierojan nimi, haluan kokeilla!

Vierailija
68/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Paras o on kyllä panemalla saatu ja yleensä pitkässä parisuhteessa. Jos on kortsu päällä niin ei tunnu samalta.

Jotkut miehet ovat hyviä suujutuissa ja niillä mennään mitkä molemmille tuntuu hyvältä.

Pano orgasmiin joudun kyllä tekemään enemmän töitä ja keskittymään mutta kyllähän se niin ihana sit on. N45

Vierailija
69/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun läpi enkä löytänyt sellaista naisen kirjoitusta. Millä sanoilla täsmälleen tässä joku on sanonut olevansa muita parempi?

Joo olen nainen ja saan aina panemalla ja heti!olen joka miehen unelma ja en ymmärrä niitä jotka eivät heti saa.panen kaikkia ja kaikkea koska saan ja nautin siitä kun saan.olen siis erilainen ja parempi kuin tavalliset naiset.että niin!! oliko no 45? Kyllä tässä ketjussa edellinen sivu..

Vierailija
70/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen nainen ja saan aina panemalla ja heti!olen joka miehen unelma ja en ymmärrä niitä jotka eivät heti saa.panen kaikkia ja kaikkea koska saan ja nautin siitä kun saan.olen siis erilainen ja parempi kuin tavalliset naiset.että niin!! oliko no 45? Kyllä tässä ketjussa edellinen sivu..

Siis et oo tosissas, sulla on nyt kyllä todella kova tarve löytää riitakaveri. Tuonhan on päivänselvästi kirjoittanut joku toinen kiukuttelija jonkinlaisena pilkallisena muka-vastauksena kun on reagoinut ketjun sisältöön täsmälleen samalla tavalla kuin sinä. Tietysti ihan kätevää, jos kaksi kiukkuilijaa alkaisi riitelemään keskenään.

Vierailija
71/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä, vastaan vain aloitukseen. Mä en saa panemalla, vaikka se tuntuu ihanalta ja mieheni on taitava ja kestävä. Liittyy varmaan jotenkin anatomiaan tai hermotukseen, eikä siitä pidä ottaa stressiä. Naidessakin voi hyväillä itseään sormin tai suristimella. Tosin mä nautin orgasmista melkeinpä enemmän nuoltuna tai muulla tavoin saatuna. Jos mies on sisällä kun tulen, niin paikat kiristyvät niin että muna melkein työntyy ulos. :D

Vierailija
72/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et oo tosissas, sulla on nyt kyllä todella kova tarve löytää riitakaveri. Tuonhan on päivänselvästi kirjoittanut joku toinen kiukuttelija jonkinlaisena pilkallisena muka-vastauksena kun on reagoinut ketjun sisältöön täsmälleen samalla tavalla kuin sinä. Tietysti ihan kätevää, jos kaksi kiukkuilijaa alkaisi riitelemään keskenään.

Mitä ihmettä,; pitäskö täällä vaan nyökkäillä ja myötäillä, tai muuten on riidankaivaja`? Ja oletus aina, että kirjoittaja on provo TAI mies...miten täällä voi keskustella mistään enää. Ja ihan vaan vastasin kun kysyttiin.

Vierailija
73/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä,; pitäskö täällä vaan nyökkäillä ja myötäillä, tai muuten on riidankaivaja`? Ja oletus aina, että kirjoittaja on provo TAI mies...miten täällä voi keskustella mistään enää. Ja ihan vaan vastasin kun kysyttiin.

No voit nyt ihan omassa rauhassa miettiä, että oliko se maaliskuinen kommentti ihan tosissaan kirjoitettu, vai oliko kenties kiukunsekaista pilkallisuutta. Ties vaikka itse olisit sen kirjoittanut ja unohtanut, tyylissä on kieltämättä jotain samaa. Mutta ennen kaikkea pohtisin sitä, että mitähän hyvää ajattelit saada aikaan tuollaiseen kommenttiin takertumalla.

Vierailija
74/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voit nyt ihan omassa rauhassa miettiä, että oliko se maaliskuinen kommentti ihan tosissaan kirjoitettu, vai oliko kenties kiukunsekaista pilkallisuutta. Ties vaikka itse olisit sen kirjoittanut ja unohtanut, tyylissä on kieltämättä jotain samaa. Mutta ennen kaikkea pohtisin sitä, että mitähän hyvää ajattelit saada aikaan tuollaiseen kommenttiin takertumalla.

Kukas se nyt takertuukaan? Ja en ole täällä ollut maaliskuussa vielä, enkä ikinä puhuisi noin!

Vierailija
75/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paksu kalu venyttää pilluani niin ihanasti ja osuu monessa asennossa g-pisteeseeni niin saan aina useita orgasmeja. Jos siihen lisäksi mieheni tai minä hierotaan klitorista niin taivas aukeaa.

Vierailija
76/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekseni saan klittaa hieromalla. Miehen kanssa kukaan ei ole saanut tulemaan käsin tai suulla (kumppaneitaan ei ole ollut kyllä montaa). Saan panemalla, kunhan alkulämmittely on tehty kunnolla. Yleensä ratsastaen tai lähärissä (en sormeta samalla). Miehellä pitää olla tarpeeksi pitkä, että kulli hieroo tiettyä aluetta emättimen pohjukassa.

Juuri tuo kun iso kulli hieroo ja venyttää pillun pohjukoita saa minut laukeamaan räjähtämällä.

Vierailija
77/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo kun iso kulli hieroo ja venyttää pillun pohjukoita saa minut laukeamaan räjähtämällä.

Isolla saa helpommin.

Vierailija
78/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä saan orgasmin yleensä panemalla. Joskus nainenkin saa.

Ihanaa olla mies.

Vierailija
79/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saan orgasmin yleensä panemalla. Joskus nainenkin saa.

Ihanaa olla mies.

Et siis halua kaiken paskan lisäksi kokea vielä synnytystä? Voit sen kokea yrittämällä pasko jalkapallon... ja sen jälkeenhän voit sitten haukkua vaimosi läysäksi? Ja mennä vieraisiin?

Vierailija
80/87 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat orkut saan satisfyerilla ja kun mies panee samaan aikaan. Mitä väliä miten sen orkun saa?