Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmi panemalla?

Vierailija
20.03.2019 |

Mites on. Kuin moni oikeasti saa ilman klittakiihotusta, pelkällä munalla Orkut? Meillä ei oikein onnistu. Vaikka olis pitkät esileikit, tai pikapano, niin ei vaan toimi. Jos mies esim. nuolee ensin orgasmin alkuun, ja sitten työntyy sisään, niin orgasmini kyllä jatkuu ja tuntuu mahtavalle. Mutta ei tuu vaikka pantaisiin tunti. Mies kyl kestää hyvin. Olis kivaa kyllä tulla pelkästään "munallakin". Joskus hieman vahingossa olen osittain saanut jonkin pienen o:n ilman klitan kiihottamista. Ehkä kahdesti. Olisko jotain vinkkejä vai pitääkö vaan todeta, että näin se mun kohdalla menee?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikos tätä valottaa naiset, jotka saavat panemalla, eli miten se O tulee? Onko asennolla merkitystä? Tuletteko pikapanoissa vai miten? Nopeasti vai hitaasti pannen? Onko orkku erilainen kuin klittaorkku?

Tulee vaan, ja aika nopeastikin.

Nopeiten ja syvin tulee yleensä lähärissä/kaivurissa, mutta kaikissa asennoissa ja kaikin tavoin kyllä saan.

Ei merkitystä, onko seksi hidasta lemmiskelyä vai rajumpaa ja nopeampaa panemista.

Yhdyntäorgasmi on syvempi ja henkisempi, kuin itse masturboidessa.

Mulle tämä on niin itsestäänselvyys, etten oikeastaan edes ymmärrä mitään asentokikkailuja ja tuota ajatusmaailmaa, että pitäisi tehdä jotain erityistä tai olla tietyssä asennossa saadakseen.

Varmaan tämän orgasmien helppouteni vuoksi samaistun keskimäärin enemmän miesten seksuaalisuuteen kuin naisten.

Suhde seksiin on myös enempi samaa mallia miesten kanssa, enkä oikein ymmärrä joidenkin naisten seksuaalisuutta tai sen puutetta/hankaluutta.

Veit sanat suustani.

Tosin haasteellista on löytää mies, joka kestää tämän vähän "miehekkään" seksuaalisuuteni. Samasta syystä ihan pikkupoika ei kelpaa leikkikaveriksi vaan haluan kokeneen oriin minua panemaan.

t. n 30+

Vierailija
42/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

aikuinenkukkanen kirjoitti:

Olen harrastanut paljon seksiä  ja eri ihmisten kanssa jo 27 vuottaja. Seksi on jokaisen kanssa ollut niin erilaista. Toisten kanssa laukean klittan kautta, välillä emättimen eri pisteiltä, joskus hurahtaa squirtit ja joidenkin kanssa tulee huippuorkku eri kombinaatioilla kun nämä tapahtuvat yhtä aikaa. ) 

Miehen on aivan mahdoton tietää millä nainen laukeaa juuri sillä kertaa. Orkun pyydystämiseen vaikuttavat ainakin kuunkierto, vuodenaika, nousuvesi, ilmanpaine, mielialanvaihtelut, raskaudet,  tyttökavereiden kanssa juttelu tai reissut, miehen/miesten sanomiset tai sanomatta jättämiset tai tekemiset  etc. jotain  nyt vain mainitakseni.

Jännä. Mulla on aivan eri kokemus. Tiedän hyvin, millä saan, ja niin tietää rakastettunikin. Ihana on jos ja kun hän kokeilee kaikkea uutta, erilaista ja nautinnollista mun kanssa, mutta osaan kyllä aivan tarkoin kertoa, mitä tarvitsen, että laukean.

Tosiaan tykkään että tehdään ja kokeillaan kaikkea uutta, mutta tarvitsen tiettyjä juttuja tietyllä tavalla, että saan. Ja orkku on onneksi varma, kun saan mitä tarvin.

Ilolla kyllä kokeillaan kaikkea erilaistakin. Vaikkei joistain asioista saakaan niin ne voivat silti tuottaa valtavaa nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikos tätä valottaa naiset, jotka saavat panemalla, eli miten se O tulee? Onko asennolla merkitystä? Tuletteko pikapanoissa vai miten? Nopeasti vai hitaasti pannen? Onko orkku erilainen kuin klittaorkku?

Tulee vaan, ja aika nopeastikin.

Nopeiten ja syvin tulee yleensä lähärissä/kaivurissa, mutta kaikissa asennoissa ja kaikin tavoin kyllä saan.

Ei merkitystä, onko seksi hidasta lemmiskelyä vai rajumpaa ja nopeampaa panemista.

Yhdyntäorgasmi on syvempi ja henkisempi, kuin itse masturboidessa.

Mulle tämä on niin itsestäänselvyys, etten oikeastaan edes ymmärrä mitään asentokikkailuja ja tuota ajatusmaailmaa, että pitäisi tehdä jotain erityistä tai olla tietyssä asennossa saadakseen.

Varmaan tämän orgasmien helppouteni vuoksi samaistun keskimäärin enemmän miesten seksuaalisuuteen kuin naisten.

Suhde seksiin on myös enempi samaa mallia miesten kanssa, enkä oikein ymmärrä joidenkin naisten seksuaalisuutta tai sen puutetta/hankaluutta.

Veit sanat suustani.

Tosin haasteellista on löytää mies, joka kestää tämän vähän "miehekkään" seksuaalisuuteni. Samasta syystä ihan pikkupoika ei kelpaa leikkikaveriksi vaan haluan kokeneen oriin minua panemaan.

t. n 30+

Mulla taas päinvastoin, opetan mielummin kokematonta.

Kokeneet miehethän just kohtelee minua kuin naisia yleensäkin, eli olettavat minun olevan kuin suurinosa muistakin ja se ei toimi mulle.

Oikein kokenut mies suorastaan inhottaa, eikä minuun tee vaikutusta mikään kun mies hoitelee kokeneesti.

En odota miehen hoitelevan minua, ajattelen tästäkin toisin kuin naiset yleensä.

En myöskään pojittele ketään.

Tulen niin helposti, ettei sen puolesta tarvitse olla mitään kokemusta, mutta henkisen puolen ja roolileikkien, suuseksin ym. suhteen tutustuminen ja kokemuksen kartuttaminen toisiltaan oppien syventää tietysti nautintoa.

Mutta huom: toisiltaan oppien.

En ilahdu toisaalla toisen naisen kanssa oppineesta, joskin en sen vuoksi lemppaakaan.

Vierailija
44/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kaivuri??

Vierailija
45/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen nainen ja saan aina panemalla ja heti!olen joka miehen unelma ja en ymmärrä niitä jotka eivät heti saa.panen kaikkia ja kaikkea koska saan ja nautin siitä kun saan.olen siis erilainen ja parempi kuin tavalliset naiset.että niin!!

Vierailija
46/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaivuri??

Iso Kone jolla siirretään esim maata paikasta toiseen tai käytetään maan muokkaukseen.

Vierailija
47/87 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen nainen ja saan aina panemalla ja heti!olen joka miehen unelma ja en ymmärrä niitä jotka eivät heti saa.panen kaikkia ja kaikkea koska saan ja nautin siitä kun saan.olen siis erilainen ja parempi kuin tavalliset naiset.että niin!!

Samma här ja mulla on munat.

Vierailija
48/87 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä kokemukset avartavat ja kehittävät seksiä. Kirkkonummen clubilla on kuumaa porukkaa jossa olen avartanut minäkin kokemuksia mieheni kanssa. Nykyään myös sinkkunaisia on tullut enemmän mukaan. Tosin mekin etsimme vielä sitä omaa kissaa.  Sellaiselle meillä olisi hyvät oltavat ;) Toivomme, että etsivät löytävät. Kaikille ihanaa seksikästä kevättä !

Vierailija
49/87 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te naiset vaikeita. Mieheltä lentää mälli liiankin helposti ja naisilta ei sitten millään.

Vierailija
50/87 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te naiset vaikeita. Mieheltä lentää mälli liiankin helposti ja naisilta ei sitten millään.

No niinpä.kunpihan osapuoli on lopulta se tyytyväisempi?se aina saava mies vai se aina ilman jäävä nainen?

Vierailija
51/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan ja aika helpostikin vielä klitorisorgasmeja yhdynnässä ihan ilman itseni hiplailua tai että mies koskettelisi klitorista. Saan myös g-piste ja emätinorgasmeja yhdynnässä. Ne yleensä vaativat tietyn asennon. Mieheni on ihana ja rakastan häntä.

Vierailija
52/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saan ja aika helpostikin vielä klitorisorgasmeja yhdynnässä ihan ilman itseni hiplailua tai että mies koskettelisi klitorista. Saan myös g-piste ja emätinorgasmeja yhdynnässä. Ne yleensä vaativat tietyn asennon. Mieheni on ihana ja rakastan häntä.

Ihan kiva, mutta, onko tuo jokin korkein päämäärä ja tavoittelun huippu,että saa yhdynnässä ja "ilman klitoriksen hiplailua"? Joten alentavaa muille niille (suurimmalle osalle naisista) jotka eivät saa. Ovatko he jotain kakkkoskansalaisia, jotka tarvitsevat sitä klitoriksen stimulaatiota? Entä onko vielä kolmos-luokkakin?

Onko tämä ainoastaan miehen egon tyydytttämiseksi? Eikö olekkaan tärkeintä, että nainen ylipäänsä saa orgasmin? Tähän törmää jatkuvasti..ja se ei ole hyvä asia.

t. feministi, vanha ja sellainen joka nauttii seksistä, ei pelkästä yhdynnästä, vaan kaikesta ja miehistä, helvatan paljon.

Vierailija
53/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva, mutta, onko tuo jokin korkein päämäärä ja tavoittelun huippu,että saa yhdynnässä ja "ilman klitoriksen hiplailua"? Joten alentavaa muille niille (suurimmalle osalle naisista) jotka eivät saa. Ovatko he jotain kakkkoskansalaisia, jotka tarvitsevat sitä klitoriksen stimulaatiota? Entä onko vielä kolmos-luokkakin?

Onko tämä ainoastaan miehen egon tyydytttämiseksi? Eikö olekkaan tärkeintä, että nainen ylipäänsä saa orgasmin? Tähän törmää jatkuvasti..ja se ei ole hyvä asia.

t. feministi, vanha ja sellainen joka nauttii seksistä, ei pelkästä yhdynnästä, vaan kaikesta ja miehistä, helvatan paljon.

Ei mitenkään mikään korkein päämäärä luokka- tai arvokysymys. Sinä vain koet sen sellaisena omasta ahtaasta näkökulmastasi. Luokkitelinko tai arvotinko jotenkin? Tulkitsit sen vain niin.

Ei millään tavalla miehen egon tyydyttämiseksi vaan oman nautintoni vuoksi. Taas kerran näet asiat vain omasta ahtaasta kulmastasi ja tulkitset asioita, vaikka niissä ei millään tavalla edes viitata mihinkään sellaiseen mitä niistä haet.

T. Edellisen kirjoittaja, joka nauttii omasta seksuaalisuudestaan arvottamatta tai arvostelematta tai luokittelematta täysin vapautuneesti ja estoitta rakkaan miehensä kanssa.

Vierailija
54/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mulla on ahdas näkökulma? Ja sinä et arvota tai arvostele...juurihan niin teit. Mutta, anti olla siskosein.

Vierailija
55/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään mikään korkein päämäärä luokka- tai arvokysymys. Sinä vain koet sen sellaisena omasta ahtaasta näkökulmastasi. Luokkitelinko tai arvotinko jotenkin? Tulkitsit sen vain niin.

Ei millään tavalla miehen egon tyydyttämiseksi vaan oman nautintoni vuoksi. Taas kerran näet asiat vain omasta ahtaasta kulmastasi ja tulkitset asioita, vaikka niissä ei millään tavalla edes viitata mihinkään sellaiseen mitä niistä haet.

T. Edellisen kirjoittaja, joka nauttii omasta seksuaalisuudestaan arvottamatta tai arvostelematta tai luokittelematta täysin vapautuneesti ja estoitta rakkaan miehensä kanssa.

..ja oikein taas kerran? ollaanko me puhuttu/kirjoitettu aiemminkin?

Vierailija
56/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehen kanssa useammin niin. Takaapäin en tosin saa, paitsi lusikassa. Turhaudun miehiin jotka haluaa liikaa esileikkiä, en kaipaa sitä, ei tunnu yhtä hyvältä kieli tai sormet. Joskus sekin toimii, mutta ei se ole sama asia.

Vierailija
57/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lusikassa just aivan upeeta, kun mies samalla hellästi hipelöi klitorista. Aina ejakuloin sitten...ei siis parempaa voi ollakkaan. Upea mies, yhä kiihottaa,vaikka iät ajat yhdessä oltu. Juuri tuossa kävi sanomassa, kuin suunnattomasti rakastaa ja haluaa..ja niin minäkin. Lie harvinaista 58/61 mutta joka päivä oikeata leiskuntaa...voi että kun nuoret osaisivat...omatkin nuoret. Mutta oppirahat ihan aina maksettava. Itkut itkettävä..

Vierailija
58/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuu olevan vaikea aihe ja ikuisuuskysymys, että pitäisikö pelkällä panemisella saada nainen laukeamaan. Sen tiedän että kun luottamus ja tilanteeseen vapautuminen molemmilla on 100% ja kumpikin osapuoli haluaa toista enemmän kuin mitään, niin se ainakin edesauttaa orgasmin saamista millä tekniikalla vaan. Nuolemalla ja sormilla sen olen aina saanut naiselle kuin naiselle, mutta pelkällä panemisella sillä keskivertovehkeellä kaikille sitä en ole onnistunut saamaan. Missään pikaisessa tai känniseksissä se ei varmasti onnistu, vaan se vaatii kyllä sen että molemmat on yläpäästään täysin tilanteessa mukana. Aiheesta sattui joskus artikkeli, että isommalla klitoriksella varustettu nainen saa yhdynnässä varmemmin orgasmin kun se osuu mieheen herkemmin. Ja nyt kun itse asiaa alkoi miettiin tarkemmin, niin näin se kyllä omankin "tutkimuksen" mukaan on. Naisen emättimen koolla ei ole ollut vaikutusta siihen, vaan enemmän klitoriksen koko ja sijainti. Nykyisellä vaimolla on onnekkaasti kolme lapsen synnytyksen jälkeen vielä niin pieni värkki, että yksi sormi mahtuu sisälle, mutta klitoris aivan älyttömän pieni ja orgasmista ei ole ollut tietoakaan :/

Vierailija
59/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mään47 kirjoitti:

Tämä tuntuu olevan vaikea aihe ja ikuisuuskysymys, että pitäisikö pelkällä panemisella saada nainen laukeamaan. Sen tiedän että kun luottamus ja tilanteeseen vapautuminen molemmilla on 100% ja kumpikin osapuoli haluaa toista enemmän kuin mitään, niin se ainakin edesauttaa orgasmin saamista millä tekniikalla vaan. Nuolemalla ja sormilla sen olen aina saanut naiselle kuin naiselle, mutta pelkällä panemisella sillä keskivertovehkeellä kaikille sitä en ole onnistunut saamaan. Missään pikaisessa tai känniseksissä se ei varmasti onnistu, vaan se vaatii kyllä sen että molemmat on yläpäästään täysin tilanteessa mukana. Aiheesta sattui joskus artikkeli, että isommalla klitoriksella varustettu nainen saa yhdynnässä varmemmin orgasmin kun se osuu mieheen herkemmin. Ja nyt kun itse asiaa alkoi miettiin tarkemmin, niin näin se kyllä omankin "tutkimuksen" mukaan on. Naisen emättimen koolla ei ole ollut vaikutusta siihen, vaan enemmän klitoriksen koko ja sijainti. Nykyisellä vaimolla on onnekkaasti kolme lapsen synnytyksen jälkeen vielä niin pieni värkki, että yksi sormi mahtuu sisälle, mutta klitoris aivan älyttömän pieni ja orgasmista ei ole ollut tietoakaan :/

Ei se siitä klitoriksen näkyvän osan koosta ole kiinni millään tavalla. Munkin vaimo on synnyttänyt kolmesti, klitoris on lähes näkymätön, mutta pannessa tulee vaikka kuinka. Jokainen tulee tavallaan ja sen asian ymmärtäminen ja hyväksyminen on a ja o nautinnolliseen seksiin.

Vierailija
60/87 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mulla on ahdas näkökulma? Ja sinä et arvota tai arvostele...juurihan niin teit. Mutta, anti olla siskosein.

Miten ja kuinka arvostelen, arvotan? Kirjoitukseni ei ollut lainkaan arvolatautunut, toisin kuin sinun. Jollakin on vaikeaa itsensä ja elämänsä kanssa ja se pitää purkaa vaikka sitten palstalla. :-) Enkä ole siskosesi.