G: Onko nahkahousut naisella tyrkyt?
Kommentit (33)
Jos puhutaan nyt oikeista NAHKAhousuista, eikä mistään tekonahkalegginsseistä, niin nehän on kalliit ja tyylikkäät kuin mitkä. Antaa sellaisen kuvan, että naisella on varaa ja rohkeutta pukeutua näyttävästi, ja haluaa satsata vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon varmaa jonku mielestä ennenaikasesti vanhentunu ja täti, vaikken oikeasti edes ole, mutta jonku mielestä joo, joka ihailee laihajalkasia ns. tyylikkäitä (niin vissii) naisia.
parempi perse mulla on ku sellasilla vaikka onkin ylipainoa ja varsinkin hoikkana. :DDDD
ja siis nimenomaan mulle sopii ne, näytän ainaki ite paljon paremmalta sellasissa. :D
muista en tiedä...
mut en käytä niitä, koska en tarvii mitään et tunnen oloni jatkuvasti "hotiks" ja seksyks ja ihkut miehet ihailee ja ties mitä kaikkea. :D päin vastoin. :D
Minkä ikäinen olet?
Mä sain kolmikymppisenä työkavereilta kuittailua. En sitten enää käyttänyt.
Kaikki naiset jotka eivät pukeudu burkhaan ovat tyrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä oon varmaa jonku mielestä ennenaikasesti vanhentunu ja täti, vaikken oikeasti edes ole, mutta jonku mielestä joo, joka ihailee laihajalkasia ns. tyylikkäitä (niin vissii) naisia.
parempi perse mulla on ku sellasilla vaikka onkin ylipainoa ja varsinkin hoikkana. :DDDD
ja siis nimenomaan mulle sopii ne, näytän ainaki ite paljon paremmalta sellasissa. :D
muista en tiedä...
mut en käytä niitä, koska en tarvii mitään et tunnen oloni jatkuvasti "hotiks" ja seksyks ja ihkut miehet ihailee ja ties mitä kaikkea. :D päin vastoin. :D
Minkä ikäinen olet?
Veikkaan että noin neljätoista.
Katomunpersettätrikoot on tyrkyt, etenkin jos ne on jalassa muualla kuin salilla tai lenkillä.
Sain ensimmäiset "nahkahousuni" 14-vuotiaana. Olin pari vuotta ajatellut että oispa ihanat. Ei vaan ollut varaa ostaa oikeita niin äitini ompeli mulle. (Reilu mutsi muuten!)
Niitä käytin monta vuotta rikki asti ja varmaan kymmenen vuotta meni ennenkun tajusin että muut ihmiset liittää niihin jotain seksuaalista ja lopetin, en mä halua huomioo niillä. Miehiltä tuli todella etovia kommentteja vaikka mun mielestä ne on vaan kivannäköinen vaatekappale ja pukeudun aina säädyllisesti.
Nyt oon 31 ja toivon että joskus vielä uskallan reilusti olla välittämättä muiden mielipiteistä ja vetää nahkahousut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Saga norenilla ainakaan.
Ihmettelen kyllä miksi kukaan haluaisi hiostava nahkahousuja pitää.
Nahka ei hiosta. Hienoa, jos niitä käytetään vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut nahkahousut työpaikalla toimistossa pitkän villaneuleen tai kauluspaidan kanssa.
Olisiko pitänyt jättää laittamatta, joku ehkä nyt pahoitti mielensä? Ikääkin on 50+
Hyi helv....tyrkky puuma nahkahousuissa...yöks.
Nahkahousuista tulee mieleen J.Kärkkäinen.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut nahkahousut työpaikalla toimistossa pitkän villaneuleen tai kauluspaidan kanssa.
Olisiko pitänyt jättää laittamatta, joku ehkä nyt pahoitti mielensä? Ikääkin on 50+
Hyi helv....tyrkky puuma nahkahousuissa...yöks.
Tyylitön juntti.
Seksikkäät jos vielä myötäilyy hyvin pepun muotoja 👍 Ihan tissimiehenä jään vilkuilemaan naisen peppua 😍
Entä miehilllä? Onko tyrkyt?