Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko nahkahousut naisella tyrkyt?

Vierailija
20.03.2019 |

.

G: Onko nahkahousut naisella tyrkyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miehilllä? Onko tyrkyt?

Vierailija
22/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan nyt oikeista NAHKAhousuista, eikä mistään tekonahkalegginsseistä, niin nehän on kalliit ja tyylikkäät kuin mitkä. Antaa sellaisen kuvan, että naisella on varaa ja rohkeutta pukeutua näyttävästi, ja haluaa satsata vaatteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon varmaa jonku mielestä ennenaikasesti vanhentunu ja täti, vaikken oikeasti edes ole, mutta jonku mielestä joo, joka ihailee laihajalkasia ns. tyylikkäitä (niin vissii) naisia.

parempi perse mulla on ku sellasilla vaikka onkin ylipainoa ja varsinkin hoikkana. :DDDD

ja siis nimenomaan mulle sopii ne, näytän ainaki ite paljon paremmalta sellasissa. :D

muista en tiedä...

mut en käytä niitä, koska en tarvii mitään et tunnen oloni jatkuvasti "hotiks" ja seksyks ja ihkut miehet ihailee ja ties mitä kaikkea. :D päin vastoin. :D

Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
24/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kolmikymppisenä työkavereilta kuittailua. En sitten enää käyttänyt.

Vierailija
25/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jotka eivät pukeudu burkhaan ovat tyrkkyjä.

Vierailija
26/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon varmaa jonku mielestä ennenaikasesti vanhentunu ja täti, vaikken oikeasti edes ole, mutta jonku mielestä joo, joka ihailee laihajalkasia ns. tyylikkäitä (niin vissii) naisia.

parempi perse mulla on ku sellasilla vaikka onkin ylipainoa ja varsinkin hoikkana. :DDDD

ja siis nimenomaan mulle sopii ne, näytän ainaki ite paljon paremmalta sellasissa. :D

muista en tiedä...

mut en käytä niitä, koska en tarvii mitään et tunnen oloni jatkuvasti "hotiks" ja seksyks ja ihkut miehet ihailee ja ties mitä kaikkea. :D päin vastoin. :D

Minkä ikäinen olet? 

Veikkaan että noin neljätoista.

Vierailija
27/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katomunpersettätrikoot on tyrkyt, etenkin jos ne on jalassa muualla kuin salilla tai lenkillä.

Vierailija
28/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäiset "nahkahousuni" 14-vuotiaana. Olin pari vuotta ajatellut että oispa ihanat. Ei vaan ollut varaa ostaa oikeita niin äitini ompeli mulle. (Reilu mutsi muuten!)

Niitä käytin monta vuotta rikki asti ja varmaan kymmenen vuotta meni ennenkun tajusin että muut ihmiset liittää niihin jotain seksuaalista ja lopetin, en mä halua huomioo niillä. Miehiltä tuli todella etovia kommentteja vaikka mun mielestä ne on vaan kivannäköinen vaatekappale ja pukeudun aina säädyllisesti.

Nyt oon 31 ja toivon että joskus vielä uskallan reilusti olla välittämättä muiden mielipiteistä ja vetää nahkahousut jalkaan.

Vierailija
29/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Saga norenilla ainakaan.

Ihmettelen kyllä miksi kukaan haluaisi hiostava nahkahousuja pitää.

Nahka ei hiosta. Hienoa, jos niitä käytetään vieläkin.

Vierailija
30/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nahkahousut työpaikalla toimistossa pitkän villaneuleen tai kauluspaidan kanssa.

Olisiko pitänyt jättää laittamatta, joku ehkä nyt pahoitti mielensä? Ikääkin on 50+

Hyi helv....tyrkky puuma nahkahousuissa...yöks.

Vierailija
31/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousuista tulee mieleen J.Kärkkäinen.

Ei mulla muuta.

Vierailija
32/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nahkahousut työpaikalla toimistossa pitkän villaneuleen tai kauluspaidan kanssa.

Olisiko pitänyt jättää laittamatta, joku ehkä nyt pahoitti mielensä? Ikääkin on 50+

Hyi helv....tyrkky puuma nahkahousuissa...yöks.

Tyylitön juntti.

Vierailija
33/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät jos vielä myötäilyy hyvin pepun muotoja 👍 Ihan tissimiehenä jään vilkuilemaan naisen peppua 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme