Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko nahkahousut naisella tyrkyt?

Vierailija
20.03.2019 |

.

G: Onko nahkahousut naisella tyrkyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaidan kanssa on tyrkyt, muuten ei

Vierailija
2/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Saga norenilla ainakaan.

Ihmettelen kyllä miksi kukaan haluaisi hiostava nahkahousuja pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K:lle sopisi lateksihousut, jossa vetoketju ulottuisi pyllyvaon yläosaan.

Vierailija
4/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tyrkyt. Ei todellakaan. Minulle tulee mieleen, että kyseinen nainen on rock-henkinen. Toinen, mitä tulee mieleen, on että hän on varmaan sosiaalisesti jotenkin avoin. Koska nahkahousut kuitenkin saavat huomiota, ne eivät sovi ihmiselle, joka viihtyy parhaiten yksin nurkassaan. Jos siis kyky olla esillä on sama kuin olla tyrkyt, niin sitten. Mutta minusta näillä asioilla on vissi ero.

Vierailija
5/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut on seksikkäät. Tyrkkyys sitten riippuu siitä, minkä kanssa niitä käyttää ja missä. Työpaikka ja yökerho on vähän eri asia.

Vierailija
6/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, just eilen kaivoin kaapista nahka/pvc-housut.

Eivät nimittäin ole pakkasella kaikista mukavin vaatekappale, mutta muuten kyllä.

Täytyy pitää yläosa neutraalina, niin eivät herätä minkäänlaista huomiota.

Vierailija
7/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nahkahousut työpaikalla toimistossa pitkän villaneuleen tai kauluspaidan kanssa.

Olisiko pitänyt jättää laittamatta, joku ehkä nyt pahoitti mielensä? Ikääkin on 50+

Vierailija
8/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla tyrkky, vaate ei.

Vierailija
9/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti käytti aina nahkahousuja. :D vieläki.. sellast paksuu kangasta... :D

Vierailija
10/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta ohutta vähän strechmäistä kangasta on kivat, mut kyl niist kieltämättä tulee vähän sellanen olo et toi yrittää olla jotenki seksikäs. :D

ei ne sovi ihan kaikkialle parhaiten..

sit jotku läpinäkyvät legginsit on kans kivat, mut aika ttyrkyt.

itekki oon kokeillu ja näytän kyl paremmalta sellasissa  ku jossai normi materiaalii, siis heti tulee ihan eri kokonaisuus ja tyyli ja just sellanen et miehet tykkää .:D

mut sellaset paksut ja vähän löysät niin ei ne oo kovin seksikkäät.. :DDDDD

en tiedä onko epäkäytännölliset... :D

itekki käytin sellasii kiilto legginsei joskus 18-21 v about joka päivä. :DDDD oli neon punanen/pinkki tukka :DDD sopi kokonaisuuteen ja siihen tyyliin...

Vierailija
11/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tyrkyt. Ei todellakaan. Minulle tulee mieleen, että kyseinen nainen on rock-henkinen. Toinen, mitä tulee mieleen, on että hän on varmaan sosiaalisesti jotenkin avoin. Koska nahkahousut kuitenkin saavat huomiota, ne eivät sovi ihmiselle, joka viihtyy parhaiten yksin nurkassaan. Jos siis kyky olla esillä on sama kuin olla tyrkyt, niin sitten. Mutta minusta näillä asioilla on vissi ero.

-ehkä vaatetus myös muuttaa ihmistä :DD esim ite joskus sillon teinin käytin aina sellast kiiltonahkastrets legginssei ja en ollu mikää nurkassa viihtyvä tosiaankaan :DD mut nykyään en käytä ja enemmn viihdyn nurkassa..

ehkä ihmiset hakee niillä huomiota? ;DD

Vierailija
12/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja sopivat työpaikalle.

Hopeakettu56

Vierailija
13/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millainen nainen on niiden nahkahousujen sisällä?

Vierailija
14/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No (valitettavasti) nykyään mikään vaate ei kieli "rock-henkisyydestä" kun kaikesta, jopa bändipaidoista on tehty muotia ja niitä saa HM:n kaltaisista kaupoista muutamalla eurolla. Tuosta kaikesta on tullut muotia, ei suinkaan kerro ihmisen asenteesta tai "hengestä" yhtään mitään. 

Vierailija
15/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden vaatekappaleen perusteella voi ketään leimata yhtään miksikään.

Nahkahousut sopii hyvin esimerkiksi neuleen tai kauluspaidan kanssa.

Vierailija
16/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole yksilöstä eikä vaatteista.

Sopivat joillekin nuorille, hoikille ja/tai tyylikkäille. Näyttivät kamalilta  pyylevän ja ennenaikaisesti vanhenneen tädin hanuria verhoamassa.

Vierailija
17/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, mutta voivat olla. Kuten melkein mikä tahansa vaate, mutta nahkahousut erityisesti, vähän samaan tapaan kuin minihame tai syvään uurrettu toppi. Voi tilanteeseen sopivasti käytettynä olla osuva ja hyvännöinen valinta. Jos haluaa, niin sillä voi helposti myös tyrkyttää itseään. Eli vaatii tilannetajua. Ja joku tulkitsee sen aina tyrkyksi vaikkei se sitä olisikaan.

Vierailija
18/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti käytti aina nahkahousuja. :D vieläki.. sellast paksuu kangasta... :D

Miten nahkahousut voi olla kangasta?

Vierailija
19/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon varmaa jonku mielestä ennenaikasesti vanhentunu ja täti, vaikken oikeasti edes ole, mutta jonku mielestä joo, joka ihailee laihajalkasia ns. tyylikkäitä (niin vissii) naisia.

parempi perse mulla on ku sellasilla vaikka onkin ylipainoa ja varsinkin hoikkana. :DDDD

ja siis nimenomaan mulle sopii ne, näytän ainaki ite paljon paremmalta sellasissa. :D

muista en tiedä...

mut en käytä niitä, koska en tarvii mitään et tunnen oloni jatkuvasti "hotiks" ja seksyks ja ihkut miehet ihailee ja ties mitä kaikkea. :D päin vastoin. :D

Vierailija
20/33 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis monenki tyyliset ihmiset käyttää nahkahousuja, kaikki ei edes tavottele niillä mitään seksikkyyttä ulkonnäköön.

mut siis sellasten päällä näyttää vähän hassuilta jotka ei oo yhtää sen tyylisiä et niille sopis nahkahousut.....

ja nimenomaan esim nahkahousut sopii paremmin isoperseisille ku vaikka farkut. ku taas farkut sopii paremmin laihoille tai hoikille kun esim nahkahousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi