Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi ihaninta kylpyammeessa?

Vierailija
20.03.2019 |

Minä haluaisin ammeen täyteen Nivea kreemiä sinisestä peltipurkista. Siihen oisi ihanaa istua ja upota...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierukuplat

Vierailija
2/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelluvat ulosteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sellainen ei ole omassa kylppärissä viemässä tilaa.

Vierailija
4/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihana body?

Vierailija
5/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö mies.

Vierailija
6/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammepanot

Vierailija
7/21 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vaahtokylpy,kumiankka pepussa ja shampanjalasi kädessä,voiko enempää edes pyytää. ;)

Vierailija
8/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kuvaa av-palstan tasoa vastaukset kysymykseen. Mielikuvitus ei riittänyt muuhun kuin sek-siin, pa-noon, peiruihin ja kakkoihin. Eritevaihe pitää aikuisella olla jo ohi, nyt kullanmurut keksimään jotain ihan omaa!

Vierailija
9/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kypyamme, tosin en ole varmasti puoleen vuoteen kayttanyt sita, paitsi muuhun kuin suihkuun. Kun menen aamulla suihkuun se on miltei aina jossain maarin "pyha" toimitus. En voi asialle enaa mitaan: Nykyaan on nain. Nostan vetta kasillani jumaluudelle.

"pakana"

Vierailija
10/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

Minulla on kypyamme, tosin en ole varmasti puoleen vuoteen kayttanyt sita, paitsi muuhun kuin suihkuun. Kun menen aamulla suihkuun se on miltei aina jossain maarin "pyha" toimitus. En voi asialle enaa mitaan: Nykyaan on nain. Nostan vetta kasillani jumaluudelle.

"pakana"

Varmasti teen huomennakin siten. On varmaan tarvis. Saan toivottavasti kiittaa... ....

Vierailija
11/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amme täynnä poreilevaa Vichyä!!! 

Vierailija
12/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amme täynnä maissitärkkelys-vesiseosta.

Vierailija
13/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amme täynnä maissitärkkelys-vesiseosta.

Kuulostaa hyvältä, tahtoo kokeilla! * lähtee ostamaan maissitärkkelyspaketteja *

Vierailija
14/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ihana body?

Body? Laitatko samaan ammeeseen myös rintsikat ja pikkuhousut? Entä muut vaatekappaleet?

Vierailija
15/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit. Kaadan pussillisen rapeita sipsejä kuuman veden pinnalle ennenkuin istun sekaan.

Vierailija
16/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammepanot

Tuo nyt tietenkin on ihan ykkönen mitä ammeessa voi tehdä. Joskus olen haaveillut mobilaattivoide kylvystä.

Se vois olla aika aah! Ammepano on muuten aika hankalaa. Onnistui se kun haluja oli, voi niitä aikoja.

Tosin kuuma kylpy, iso tuopillinen punaviiniä ja hyvä kirja tai sarjis. Siinä on jo elämä aika lailla kohdillaan. Helposti palelevana ihmisenä tykkään saunasta, kuumista kylvyistä ja lämpimistä kesistä.

Eikä pyhä mailakaan tykkää kylmästä. Sitä nolottaa kutistua alle 20 senttiseksi.

Vierailija
17/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amme täynnä kultakolikoita.

T: Roope

Vierailija
18/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammepanot

Tuo nyt tietenkin on ihan ykkönen mitä ammeessa voi tehdä. Joskus olen haaveillut mobilaattivoide kylvystä.

Se vois olla aika aah! Ammepano on muuten aika hankalaa. Onnistui se kun haluja oli, voi niitä aikoja.

Tosin kuuma kylpy, iso tuopillinen punaviiniä ja hyvä kirja tai sarjis. Siinä on jo elämä aika lailla kohdillaan. Helposti palelevana ihmisenä tykkään saunasta, kuumista kylvyistä ja lämpimistä kesistä.

Eikä pyhä mailakaan tykkää kylmästä. Sitä nolottaa kutistua alle 20 senttiseksi.

Mobilaattivoide ei ole kiva pyhällä mailalla, en suosittele. Mutta, punkkulasillinen kylpiessä on ihanaa :-)

Vierailija
19/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokylpy, johon istuessasi näkisit ja tunsisit, kuinka sulat pois tästä todellisuudesta. Namskis.

Vierailija
20/21 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa ammepanoissa mene vettä pilluun ja peniksen virtsaputkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi