Hullut päivät 2019 kevät
Hullarit on kohta taas täällä!
www.hullutpaivat.com
Mitkä ovat sinun ostotärpit? Itse hankin Filippa K:n pitkähihaisen t-paidan mustana ja valkoisena.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
En ole ainakaan 10 vuoteen käynyt fyysisesti paikan päällä, joten mietin, onko siellä vielä kauhea tungos vai onko tilanne jo muuttunut, kun ei taloudellisesti ilmeisesti kannata.
Netistä olen ostanut joinakin vuosina, toisina taas en. Sitä paksua mainoskirjaakaan en ole saanut vuosikausiin.
Tänä vuonna ostin lapselle vaatteita. Ei ollut erityisen halpaa vaan lapsi ehdottomasti halusi juuri ne. Itselleni ostin ripsivärin.
Toisaalta syksyllä ostin enemmän esim. astioita. Tulivat yllätyksekseni ehjinä perille asti ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen.
Mielelläni kannattaisin Stockmannia mutta kun en oikeastaan tarvitse mitään eikä valikoimassa ole minua miellyttäviä tavaroita.
Stokkalta löytyy kyllä laatukamaa jos vaan rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Stockmannilla on laatukamaa ja jotkut ostaa parempaa kuin mitä Tokmannin halvimmat roinat
Niin, oletan että tässä viitattiin niihin brändeihin, joita on kaupan molemmissa, mutta Tokmannilla ilman Stocka-lisää, mm. Iittala, Finlayson, Vallila, monet kosmetiikkatuotteet...
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tungosta, hullut päivät ei oo vuosiin ollut erityisen hullut
Stadin stokka on täynnä ihmisiä ollut ke-la ja menen tänään myös.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi noita kempparituotteita saa halvemmalla Tokmannilta, aina.
Jaa, no löysin kyllä Hullareilta käyttämäni Ladyvita-vitamiinipaketin 14 eurolla, Tokmannilla se on 15.90.
Vaatteet ja meikit eivät riitä syyksi Stokkalle lähtemiseen.
Ennen kävin hakemassa vuohenjuustotangon ja kaikkea muuta erikoista kuten kirkasvalolamppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ainakaan 10 vuoteen käynyt fyysisesti paikan päällä, joten mietin, onko siellä vielä kauhea tungos vai onko tilanne jo muuttunut, kun ei taloudellisesti ilmeisesti kannata.
Netistä olen ostanut joinakin vuosina, toisina taas en. Sitä paksua mainoskirjaakaan en ole saanut vuosikausiin.
Tänä vuonna ostin lapselle vaatteita. Ei ollut erityisen halpaa vaan lapsi ehdottomasti halusi juuri ne. Itselleni ostin ripsivärin.
Toisaalta syksyllä ostin enemmän esim. astioita. Tulivat yllätyksekseni ehjinä perille asti ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen.
Mielelläni kannattaisin Stockmannia mutta kun en oikeastaan tarvitse mitään eikä valikoimassa ole minua miellyttäviä tavaroita.
Stokkalta löytyy kyllä laatukamaa jos vaan rahaa on.
Astiat ja kodintekstiilit olleet kyllä kestäviä ja niiden omankin merkin tekstiilit.
Myyntikikka 1: Korkea statuksen liike myy merkkituotetteita halvemmalla kuin muut.
Myyntikikka 2: Tuotteet ripotellaan usealle eri päivälle, että asiakkaat eivät saa haluamiaan tuotteita yhdellä kertaa, vaan pitää käydä liikkeessä useana päivänä, jolloin asiakas tekee ohessa runsaasti heräteostoksia. Tätä on jatkettu vielä "iltatärpeillä" ja exclusive asikkuuksilla, joissa asiakkaat pääsevät ostoksille ennen muita.
Myyntikikka 3: Tavaroita hankitaan vain pieni erä, jolloin luodaan paniikkitunnelma ostajalle siitä, että tavara myydään äkkiä loppuun. = Ihmiset tekevät hätäisesti ostospäätöksensä ja on kiire ostamaan ennen muita. Tätä samaa vahvistetaan mainonnassa ("tuote hupenee pikavauhtia" jne). Kiireessä taas ostetaan jotain muutakin tai kompensoidaan ostamalla muuta, kun jäätiin ilman sitä, mitä alunperin haluttiin.
Myyntikikka 4: Merkkituotteiden lumehalpuus. Eivät ne rojut tai rätit kauhean halpoja ole, jos hinnat ovat 200-600e.
Ei kiinnosta turha kulutus kirjoitti:
Myyntikikka 1: Korkea statuksen liike myy merkkituotetteita halvemmalla kuin muut.
Myyntikikka 2: Tuotteet ripotellaan usealle eri päivälle, että asiakkaat eivät saa haluamiaan tuotteita yhdellä kertaa, vaan pitää käydä liikkeessä useana päivänä, jolloin asiakas tekee ohessa runsaasti heräteostoksia. Tätä on jatkettu vielä "iltatärpeillä" ja exclusive asikkuuksilla, joissa asiakkaat pääsevät ostoksille ennen muita.
Myyntikikka 3: Tavaroita hankitaan vain pieni erä, jolloin luodaan paniikkitunnelma ostajalle siitä, että tavara myydään äkkiä loppuun. = Ihmiset tekevät hätäisesti ostospäätöksensä ja on kiire ostamaan ennen muita. Tätä samaa vahvistetaan mainonnassa ("tuote hupenee pikavauhtia" jne). Kiireessä taas ostetaan jotain muutakin tai kompensoidaan ostamalla muuta, kun jäätiin ilman sitä, mitä alunperin haluttiin.
Myyntikikka 4: Merkkituotteiden lumehalpuus. Eivät ne rojut tai rätit kauhean halpoja ole, jos hinnat ovat 200-600e.
Amen!! Just näin...
T. Alalla oleva
Olipas surkea valikoima naisten vaatteissa. Lähinnä halpatuotantoroskaa (Only, Vila, Noisy May) ja Stockan omia huokolaatuisia halppisbrändejä (Global, Noom, Cut&Pret). Mukana muutama ”laadukkaampi” merkki (Marc O’Polo, Filippa K, RL, Sand), mutta niistäkin halpuuttamalla Hullareille valmistetut erikoiserät. Ostin Fiskarsin paistinpannun, joka oli noin kympin edullisempi kuin Prismassa.
Olin torstaina tasan kello 7 Hullareiden verkkokaupan napilla siirtämässä ostoskoriin etukäteen valitsemani tuotteet. No yllätys, yllätys, verkkokauppa ilmoittaa että tuote on myyty loppuun. Eli veikkaus, sitä tuotetta ja kokoa oli saatavilla 1 kpl/koko, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Lasten puolelta isojen poikien Tommy Hilfigerit loppuivat netistä alta aika yksikön. Jäi poika sitten ilman mitään. Surkeaa!
Kaikkia noita myynnissä olevia myydään muualla netissä. Ja kokoja riittää.
Hulluilta päiviltä löytää kyllä edullisesti jotain tuotteita, edullisemmin kuin muualta. Teen aina hintavertailua ja tänäkin keväänä useampi haluamani tuote oli halvin hulluilla päivillä.
On aivan totta, että moni tuote on siellä kalliimpi, siksi kannattaakin vertailla ennen ostopäätöstä.
Ostin ordinaryn kokeilupakkauksen ja teinille adidas ja vans -vaatteita. Olen tyytyväinen ja ruuhkat ja jonotkin oli aika maltilliset, niin hermo kesti.
Ei oo tungosta, hullut päivät ei oo vuosiin ollut erityisen hullut