Hullut päivät 2019 kevät
Hullarit on kohta taas täällä!
www.hullutpaivat.com
Mitkä ovat sinun ostotärpit? Itse hankin Filippa K:n pitkähihaisen t-paidan mustana ja valkoisena.
Kommentit (54)
Olen hullareilla käynyt vain herkussa.
Siellä on ollut ihan hyviä ruokatarjouksia
Vierailija kirjoitti:
Stockmannilla on laatukamaa ja jotkut ostaa parempaa kuin mitä Tokmannin halvimmat roinat
No antaa sun olla tuossa kuvitelmassa... Suuri osa Stockan "laatukamasta" on ihan samaa moskaa kuin Tokmannilla, valmistuspaikatkin samoja. Vaatteet esim. valmistettu polyesteristä, akryylistä ja muista muovikuiduista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stockmannilla on laatukamaa ja jotkut ostaa parempaa kuin mitä Tokmannin halvimmat roinat
No antaa sun olla tuossa kuvitelmassa... Suuri osa Stockan "laatukamasta" on ihan samaa moskaa kuin Tokmannilla, valmistuspaikatkin samoja. Vaatteet esim. valmistettu polyesteristä, akryylistä ja muista muovikuiduista.
Tekokuituvaatteissakin on huomattavia laatueroja. Esimerkiksi Andiata, Marimekko, Sand, Samuji vs. Tokmannin ja H&M:n kertakäyttörievut.
Toimarikin mennyt näemmä juuri vaihtoon.
Nyt oli eka kerta vuosiin että ei löytynyt kerrassaan mitään. Toki ihan sama juttu oli noilla 3+1 päivilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekokuituvaatteissakin on huomattavia laatueroja. Esimerkiksi Andiata, Marimekko, Sand, Samuji vs. Tokmannin ja H&M:n kertakäyttörievut.
Entäs Vila, Vero Moda, Pieces, Only tai Stockan omat brändit Cut&Pret, A+More, Noom, Global? Kertakäyttöriepuja suurin osa.
Tuli kotiin se ihan paperinen mainosvihkonen. Kyllä on Stockka mennyt alaspäin. Tuostakin mainoksesta tuli lähinnä mieleen 1980-luvun Neuvostoliitto, paperikin kuin veroilmoituksen täyttöoppaasta!
Tää on hauska:
"Hullut Päivät x Metti ja Mikael
Metti ja Mikael Forssell valitsivat Haamun valikoimasta suosikkinsa, jotka sopivat niin muotibloggaajan, jalkapalloilijan kuin perheen pienimpienkin vaatekaappiin."
Pitääkö kaikkien nyt ostaa samat kuin Metti ja Miklu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Vila, Vero Moda, Pieces, Only tai Stockan omat brändit Cut&Pret, A+More, Noom, Global? Kertakäyttöriepuja suurin osa.
Mallikappaleista löytyy huomattavasti parempia vaatteita. Itse valmistaudun hullareille lukemalla Canalin SS19 kuvastoa, koska niitä kuitenkin löytyy koossa 50 ja 52, murto-osalla ko. vaatteiden normaalihinnasta - riittävän edullisesti että niitä jopa pystyy ostamaan.
Beology_halpaa kirjoitti:
Beology Cleansing Conditioner 400ml, hullareilla 8,90. Normaalihinta Amazon.de 22,77€ ilman postikuluja.
Kyseessä on saksassa valmistettu co-wash aine, joka on saksan amazonissakin noin paljon kalliimpaa kuin hullareilla. Stockan normaalivalikoimista ja sokokselta tätä ainetta ei edes löydy - kyseessä on uudentyyppinen tuote jota käytetään shampoopesujen välissä eikä näitä paljoa ole suomessa myynnissäkään.
No ei kyllä ole mitenkään uusi tuote kyseessä. Näitä olen itse ostanut Suomesta:
https://www.cutrin.com/fi/product/vieno-sensitive-cleansing-conditioner/
https://www.sokos.fi/fi/sokos/kc-professional-four-reasons-black-editio…
Lasten puolelta isojen poikien Tommy Hilfigerit loppuivat netistä alta aika yksikön. Jäi poika sitten ilman mitään. Surkeaa!
sunnuntain Ted Baker sandaalit ei ole tulleet myyntiin.
Ajattelin ostaa sähköhammasharjan tuplapakkauksen 79€, mutta katsoinkin, että sama setti Gigantissa 69€.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en tänä keväänä enää ostaisi megapakkausta alwaysin yösiteitä vaikka kuin halpoja olisivat :D
N51v
Osta vaan. Minäkin ostan.
T. N 53v
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauska:
"Hullut Päivät x Metti ja Mikael
Metti ja Mikael Forssell valitsivat Haamun valikoimasta suosikkinsa, jotka sopivat niin muotibloggaajan, jalkapalloilijan kuin perheen pienimpienkin vaatekaappiin."
Pitääkö kaikkien nyt ostaa samat kuin Metti ja Miklu?
Joo jos teillä asuu muotibloggaaja, jalkapalloilija ja perheen pienimmät. Meillä ei asu ja perheen iältään pieninkin on jo 178 cm.
Etsin netissä puhelinta, tai phablet-kokoista laitetta. Kuinka ollakaan, törmäsin lopuksi valitsemani vehkeen halvimpaan hintaan power-kaupan tarjoukseen:
200 e, 6,5 tuumainen Honor 8x
Normaalisti noin 300 e.
Saa nähdä, onko hyvä, netin selaamiseen ostin.
Siellä haamutarjouksessa, tutut keltaiset hullarimainokset ilmoittivat : )
Siellä muitakin hullaritarjouksia muuten.
https://www.power.fi/puhelimet-ja-tarvikkeet/puhelimet/honor-8x-musta-6…
En ole ainakaan 10 vuoteen käynyt fyysisesti paikan päällä, joten mietin, onko siellä vielä kauhea tungos vai onko tilanne jo muuttunut, kun ei taloudellisesti ilmeisesti kannata.
Netistä olen ostanut joinakin vuosina, toisina taas en. Sitä paksua mainoskirjaakaan en ole saanut vuosikausiin.
Tänä vuonna ostin lapselle vaatteita. Ei ollut erityisen halpaa vaan lapsi ehdottomasti halusi juuri ne. Itselleni ostin ripsivärin.
Toisaalta syksyllä ostin enemmän esim. astioita. Tulivat yllätyksekseni ehjinä perille asti ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen.
Mielelläni kannattaisin Stockmannia mutta kun en oikeastaan tarvitse mitään eikä valikoimassa ole minua miellyttäviä tavaroita.
Itse ostin pari joululahjaa ensi jouluksi.
No jos katsoo menoa Hulluilla päivillä, niin voidaan todeta että ei ole.