Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin pe hollantilaisen miehen

Vierailija
31.03.2013 |

Tapasin todella mukavan hollantiaisen miehen, joka on asunut Suomessa jo pitkään. Puhui, että suomalaiset naiset ovat voimakastahtoisia (like me).

Mitäs näistä hollantilaisista nyt pitäisi tietää, koska kovasti ollaan tapailemassa ja tosissaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vastaus ei päässyt läpi vaikka oli ihan normaali mutta ilmeisesti siinä oli joku ongelma. 

Vierailija
22/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaissa lapset ovat keskimäärin maailman onnellisimpia, joten kai he ovat hyviä isiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitäs nykyään sinne kuuluu?;)

Vierailija
24/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Et sä mitään hollantilaista ole tavannut. Jostain syystä ne on sulle kyllä joku pakkomielle ja teet näitä aloituksia jatkuvasti. Mä tapailin aikoinaan yhtä Max nimistä hollantilaiskundia, mutta vaikka se oli komea ja kohtelias, se oli tappavan tylsä. Aika monet hollantilaiset on. Olen tavannut useamman.

Vierailija
25/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Et sä mitään hollantilaista ole tavannut. Jostain syystä ne on sulle kyllä joku pakkomielle ja teet näitä aloituksia jatkuvasti. Mä tapailin aikoinaan yhtä Max nimistä hollantilaiskundia, mutta vaikka se oli komea ja kohtelias, se oli tappavan tylsä. Aika monet hollantilaiset on. Olen tavannut useamman.

Millä tavalla tylsä? Oliko liian suorapuheinen, vakava, ei maksanut laskuasi? Vai mikä mättää?

Rehellisyydessä ne voittaa ainakin... eivät petä.

Vierailija
26/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuiko hollantilainen herrasmies asiaankuuluvasti hollannikkaisiin?

Vierailija
27/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kiinnostuneet pukeutumisesta

Eivät nolostele herkästi

Ihmettelevät suomalaista sääntöjen tottelemista

Marssivat toisten pihoille ja pitävät normaalina

Arvostavat positiivisuutta vaikka hampaat irvessä eli pitäisi olla vähän jenkkimäisen pirtsakka

Vaativat naiselta temppuja ja vapaamielisyyttä sängyssä, muuten on tylsää

Eivät ole kovin syvällisiä tai syvällisesti naisista kiinnostuneita, riittää kun on näpsäkkä kinkku

Naisen pitää olla ahkera ja reipas (hymyillen)

Ei saa valittaa ja pitää aina tsempata

Epiduraalia vaativat vain kunnottomat naiset

Sillä kunnollinen nainen synnyttää kotona vain luomulääkkeellä

Aktiivisia, pitää tehdä aina jotain

Kun vaimo on valittu, vaimon itsenäisyys loppuu siihen. Sen jälkeen vaimon kanssa ollaan aina kun on aikaa ja vaimon kannattaa unohtaa kaikki ”oma kasvu” ja ”oma aika”. On vain parisuhdeaikaa.

Vaimon pitää tuoda palkka kotiin mutta hoidettava koti. Kaikesta pitää kysyä mielipide mieheltä. Ei kannata kuvitella etteikö se ukkeli haluaisi osallistua myös keittiön verhojen väriin. Kyllä haluaa!

Kodin laittoon ei perinteisesti käytetä paljoa rahaa, puutarhan pitää olla siisti.

Auton pitää olla pieni ja kuluttaa vähän.

Kaiken pitää olla yhteisöllistä.

Vierailija
28/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Sellaisiin kokopuusta tehtyihin.

Vierailija
29/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tylsä? Oliko liian suorapuheinen, vakava, ei maksanut laskuasi? Vai mikä mättää?

Rehellisyydessä ne voittaa ainakin... eivät petä.

Kuiva ja kankea. Huumorintajuton. Hollantilaiset on yllättävän konservatiivisia, pössyttelystä huolimatta. Herrasmiehenä maksoi aina drinkit, taksit ja illalliset. Tapailin häntä kun molemmat asuimme Lontoossa.

Vierailija
30/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaalaiset ovat konservatiivisia mutta nainen määrää kodin seinien sisäpuolella, miehen menot loppuu seinään siinä vaiheessa kun menee naimisiin. suomalainen nainen on hövelimpi ja antaa mennä kavereiden kanssa drinksuille. (ja sitten kohta mies muuttaa naapurissa asuvan yh-naisen luokse) Eikä ole edes vitsi. Olen naimisissa alankomaalaisen kanssa ja tavallista hollantilaista elämänmenoa katsellut jo kymmenisen vuotta. 

Vierailija
31/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole vitsi mutta se on kun hollantilainen kehuu suomalaisia naisia niin vaaleiksi kun todellisuudessa Hollannissa on paljon suurempi määrä aitoja kirkkaansinisilmäisiä blondeja. Eli vittuilevat. Tietävät että vetyperoksidia se on suomalaisten naisten vaaleus. 

Vierailija
32/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pebahollantilaisen?

Vierailija
33/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alankomaalaiset ovat konservatiivisia mutta nainen määrää kodin seinien sisäpuolella, miehen menot loppuu seinään siinä vaiheessa kun menee naimisiin. suomalainen nainen on hövelimpi ja antaa mennä kavereiden kanssa drinksuille. (ja sitten kohta mies muuttaa naapurissa asuvan yh-naisen luokse) Eikä ole edes vitsi. Olen naimisissa alankomaalaisen kanssa ja tavallista hollantilaista elämänmenoa katsellut jo kymmenisen vuotta. 

En oo kyl tuota huomannu et miehen menot loppuisivat. En tunne sellaisia. Tunnen vain niitä jossa mies menee ja nainen jää kotiin. Mies päättää ihan kaikesta kotonakin, koska maksaa. Korkeakoulutettu nainenhan jää kotiin lasten kanssa ja sitten tekee 1-2 pvää viikossa töitä.

Vierailija
34/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole vitsi mutta se on kun hollantilainen kehuu suomalaisia naisia niin vaaleiksi kun todellisuudessa Hollannissa on paljon suurempi määrä aitoja kirkkaansinisilmäisiä blondeja. Eli vittuilevat. Tietävät että vetyperoksidia se on suomalaisten naisten vaaleus. 

Suomalaiset värjää usein mustiksi ne hiirenharmaat haivenet.

Vierailija
35/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hollantilainen poikaystävä. Fiksu, rento, luotettava, koulutettu (ja hyvin varusteltu). Paras kaikista poikaystävistäni ja ainoa muu maa Suomen lisäksi missä voisin ajatella asuvani.

Mukavaa tavallista porukkaa hollantilaiset. Suoria ja luotettavia.

Vierailija
36/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomimiehen voittanutta <3

Vierailija
37/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain käsitykset, että ovat todella rentoja, kuten minä myös. Ehkä mä kokeilen tätä kundia.

Kertoi suomalaisista, että meille ei voi mennä kylään soittamatta. Hollanissa vaan mennään ja ollaan.

En sanoisi rentoja, vaan itsepäisiä ja tekevät mitä itse haluavat.

Vierailija
38/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vetyperoksidi on edelleen suositumpi kuin musta hiusväri Suomessa. Suomi on jo parikyt vuotta ollut paras markkina vaalennusvärien suhteen isoille firmoille. Se näkyy myös katukuvassa, siinä missä nuorilla hollantilaisnaisilla on pitkät, tuuheat, taipuisat vaaleat hiukset niin suomalaisilla on poltetut valkoiset hiirenhännät joita on runsautettu halvoilla lisäkkeillä. Olin muutama vuosi sitten Suomessa käymässä ja ihmettelin miksei sen vertaa naiset näe vaivaa että ne lisäkkeiden kiinnityskohdat laitettaisiin piiloon. Kun ei usein käy kotimaassa niin se todellisuus irvokkaasti iskee kasvoihin. Siihen tottuu parin viikon aikana eikä niitä juttuja enää huomaa. Eli jos asut Suomessa niin et huomaa mikä se yleisilme tosiasiassa on kun olet siihen niin tottunut. 

Vierailija
39/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vetyperoksidi on edelleen suositumpi kuin musta hiusväri Suomessa. Suomi on jo parikyt vuotta ollut paras markkina vaalennusvärien suhteen isoille firmoille. Se näkyy myös katukuvassa, siinä missä nuorilla hollantilaisnaisilla on pitkät, tuuheat, taipuisat vaaleat hiukset niin suomalaisilla on poltetut valkoiset hiirenhännät joita on runsautettu halvoilla lisäkkeillä. Olin muutama vuosi sitten Suomessa käymässä ja ihmettelin miksei sen vertaa naiset näe vaivaa että ne lisäkkeiden kiinnityskohdat laitettaisiin piiloon. Kun ei usein käy kotimaassa niin se todellisuus irvokkaasti iskee kasvoihin. Siihen tottuu parin viikon aikana eikä niitä juttuja enää huomaa. Eli jos asut Suomessa niin et huomaa mikä se yleisilme tosiasiassa on kun olet siihen niin tottunut. 

Riippuu siitä missä päin suomea liikkuu.

Vierailija
40/43 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosivat ehkä enemmän Itä-Euroopan naisia, kuin suomalaisia. Ja niille konservatiivisille miehille on parempi puolalainen/venäläinen/ukrainalainen/tsekkiläinen/serbialainen nainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi