Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko flunssa/infulenssa saada lihakse ja nivelet aivan törkeän kipeiksi?

Vierailija
19.03.2013 |

Minulla oli 4 päivää, jonka jälkeen tuli ihottuma ja vähän kipeytyneet nivelet.

Viime yönä kaikki lihakset kipeytyivät, olo on siis sellainen kun olisin käynyt eilen vähintään 2h hikirääkkijumpassa pitkästä aikaa. Tämän lisäksi kaikki sormien nivelet ja polvet, nilkat kyynärpäät ja olkpäät on kipeät.

toisen puolen polvi ja ranne on niin kipeät ettei niitä kärsi oikein liikuttaa. Kävelemään pääsen könkäten.

Kuumetta ei ole ollut pariin päivään. Tuon kipeän ranteen käsi on hiukan turvoksissa.

Minulla on ollut kuumetta viimeksi 17v. sitten joten en muista mitä kaikkea siihen voi liittyä niin että se on normaalia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, eikä tartte olla edes influenssa. Mulla on vähän kuumetta, niin sen jälkeen oli sormet jonkin aikaa turvoksissa ja ranteet ja muutkin nivelet arat. Ota särkylääkettä, jos ei mee ohi niin sitten lääkäriin.

Vierailija
2/5 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkonen!

Nämäkin tästä jo vähän vetrynyt, polvi enää tosi kipeä. Osa nivelistä jo ihan ok ja tuo ranne ja sen käden sormet vähän kipeät. Särkylääkettä olen ottanutkin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelkipu voi merkitä, että virus/bakteeri on iskenyt niihin. T: hoitamattoman hengitystieinfektion seurauksena moniniveltulehduksen saanut

PS. Itellä oli polvet ja nilkat pahimmat

Vierailija
5/5 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollu melkonen päivä! Toivottavasti huomiseks helpottaa tai on pakko lääkäriin mennä. Tosi pystyneekö ne sielläkään mitään tekemään.

Lihakset ja novelet on niin mielettömän kipeät ollu, ja nyt iltaa kohden taas vaan koventunut tuo kipu. Reidet, yläselkä ja kädet/sormet tällähetkellä pahimmat.

Toivottovasti ei ihan heti tule mulle tällaista uudestaan.

-ap