Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä joilla on facebookin profiilikuvana joku lemmikkikuva?

Vierailija
20.03.2019 |

Miksi ei voi laittaa omaa kuvaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että " Aha..Hänellä on lemmikkikuva profiilikuvana"

Vierailija
2/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ahaa, hän ei halua laittaa omaa naamaansa näkyviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
4/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri mitään. Yleensä näitä näkyy eläkeikäisillä. Jos jossain ryhmässä joku eläinprofiilikuvainen kirjoittelee, niin tämä paljastuu lähes aina vanhukseksi. Joskus olen nähnyt myös syrjäytyneillä elämänkoululaisilla näitä. Normaaleilla ihmisillä on yleensä normaali, asiallinen profiilikuva (mahdollisesti kaukaa otettu, ei aina kasvokuva) tai sitten ei mitään kuvaa.

Vierailija
5/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot:

a. lemmikki on tosi tärkeä hänelle

b. kirjoittelee palstoilla, joilla ei halua näyttää kuvaansa

c. ulkonäkö ei ole sellainen, että haluaisi näyttää kuvaansa

Vierailija
6/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku eläin-hullu. Ei jatkoon.

Vierailija
7/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

En ole facebookissa vapaaehtoisesti. 

Vierailija
8/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kuva meidän koirista profiilikuvana Facebookissa. En ole itse asiassa koskaan kysynyt, miksi. Oletan että ei vain halua näyttää omia kasvojaan. Vanhus hän ei ole; vähän yli 50. Ulkonäön puolesta voisi todella hyvin kyllä kuvan laittaa.

Vierailija
9/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka tuntee mut hyvin, tuntee myös mun koiran.

Eli tarkoitus on karsia kaikki tuntemattomat pois mun sivuilta.

Vierailija
10/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meistä se linssilude. Siitä on tuhansia kuvia, mistä valkata. Musta ei oo.

Vierailija
11/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee jos lapsia on profiilikuvassa, yhtä noloa.

T.6

Vierailija
12/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niitä jotka on siellä omalla naamalla ja oikeilla tiedoillaan.

Mulla on kuvassa pehmolelu.

Vierailija
13/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nykyään koirakuva, koska tökkii osa ihmisistä kenellä "oma" kuva muokattu siihen malliin ettei tunnista kadulla.

Vierailija
14/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että rakastaa lemmikkiään, ei halua naamavärkkiään profiilikuvaksi, ei halua välttämättä olla helposti tunnistettavissa. En kyllä hämmästele toisaalta yhtään jos joku noin haluaa tehdä, mun profiilikuva kaapattiin muutama vuos sitten ja en tiedä mihin mainontaan tai törkyilyyn sitä käytettiin. Sain asiasta sähköpostia, tarkistin Asian ja oli aito juttu. Useampi ihminen oil nostanut asiasta joukkokanteen Yhdysvalloissa. Missähän lie sekin kuva vielä pyörii.

Vierailija
15/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että AP:n kaltaiset kyylät eivät stalkkaa.

Vierailija
16/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on stalkkereiden takia. Jos joku googlettaa niin näkee vaan sen kuvan ja kaverit näkee muun sisällön. Tosin huomasin, että facebookista ei saa enää piiloon omia kuvia muilta. Kaveriluettelon saa edelleen piiloon ettei näy muille, mutta kuvat nykyään näkyy näköjään myös tuntemattomille, vaikka mitään muuta ei näe. En ymmärrä miksi. Ennen sai kuvatkin piiloon. Poistin sen takia kuvat facebookista.

Vierailija
17/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä naurettavaa ja junttia kuin turkkilaisten miesten profiilikuvat auringonlaskuista joiden päälle on kirjoitettu rakkausriimejä vaikeaselkoisella kaunofontilla. Tyylikkäämpää olisi olla ilman profiilikuvaa, jos ei omaa naamaa halua näyttää.

Vierailija
18/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on profiilikuvassa on varmaan kaikki mahdolliset virheet ap:n mielestä. Ensinnäkin kuva on varmaan seitsemän vuotta vanha ja talvella otettu. Minulla on siinä pipo silmillä ja sylissäni on kuvassa meidän kissa. Kissa peittää puoli naamaani, joten minusta ei näy kuin vähän nauravia silmiä.

Entä mitä ajattelen lemmikkiprofiileista? Ajattelen, että ihana kuva Mustista/Miisusta/pupusta!

Vierailija
19/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä naurettavaa ja junttia kuin turkkilaisten miesten profiilikuvat auringonlaskuista joiden päälle on kirjoitettu rakkausriimejä vaikeaselkoisella kaunofontilla. Tyylikkäämpää olisi olla ilman profiilikuvaa, jos ei omaa naamaa halua näyttää.

Miksi ihmeessä sinä seuraat jotain turkkilaismiesten profiilikuva...?

Vierailija
20/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että häpeää omaa ulkonäköään tai sitten on joku eläinhullu. Kumpikin huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän