Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä joilla on facebookin profiilikuvana joku lemmikkikuva?

Vierailija
20.03.2019 |

Miksi ei voi laittaa omaa kuvaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän fiksuna joka ymmärtää pitää yksityisyydestään huolta

Vierailija
22/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mun dildokokoelma.Mä oon saanu paljon kaveripyyntöjä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että häpeää omaa ulkonäköään tai sitten on joku eläinhullu. Kumpikin huono.

Plääh.

Vierailija
24/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mietin ryhmissä keskustellessani, että miltähän tämä keskustelukumppanini näyttää. Erityisesti tulee oltua utelias sellaisten suhteen, joiden kanssa on eri mieltä.

Oma kokemukseni on että omakuvattomat on joko vähän erikoisia (antivaxx / rajaton kasvatus / mitälie) tai vanhempia ihmisiä.

Vierailija
25/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jollain on profiilikuvana joku harrastusta kuvaava kuva, esim. auto, hevonen, kukka tai golffauskuva. Pöyristyttävää.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Että suurin osa ihmisistä harrastaa jotain, kammottavaa. Että lemmikkieläin tai autoharrastus on tärkeä osa elämää.

Mihin tämä maailma on menossa?

Vierailija
26/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on villieläimen kuva.

Miksi siinä naama pitäisi olla?

Vierailija
27/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin sen aikanaan, kun tuli jatkuvasti typeriä kaveriehdotuksia tuntemattomilta ulkomaisilta miehiltä ja kaikenlaisia viestejä "Hello beautiful lady! Are you married?" Ja joo, tiedän, eivät ole tosissaan, näkivät kuvastani, että sielläpä on keski-ikäinen täti, onkohan sillä rahaa...Eli vaihdoin koiran kuvan ja siihenpä loppui nuo viestit ja kaveripyynnöt. 

Nykyään en juuri facessa käy, joten en viitsi sinne kuvaanikaan vaihtaa. Instassa olen aktiivisempi ja siellä on ihan oma naamankuva ja tadaaa: saan joka päivä vähintään yhden "JohnThompson"-seuraajan, joka on yllättäen komeahko amerikkalainen upseeri tai lääkäri. Ja kohta pukkaa viestiä. Enkä voi laittaa tiliäni edes yksityiseksi. Taidan laittaa sinnekin koirani profiilikuvakseni.

Vierailija
28/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on niin nätti ja kuvauksellinen, että laitoin sen kuvan kuvakseni. Kissasta on sata kuvaa ja itsestäni vain pari.

Lemmikin kuva on siis ihan ok. Parempi kuin joku karmea lähikuva itse tyypistä.

Vierailija
29/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua olla FB:ssä, mutta joku (työ?) pakottaa. Tietoturvastaan ja yksityisyydestään tarkat eivät jakele kuviaan eikä muita tietojaan netissä kaikelle rahvaalle. 

Vierailija
30/30 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kuluttaa kasvokuvaansa netissä, josta sen voi joku ääliö kopioida ties mihin tarkoituksiin? Ihan vain tiedoksi, että työnhakijoiden kuvia ja nimiä googlaillaan aika ahkeraan nykyään taustaselvitystarkoituksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi