Kysymys 30+ miehille (jos sellaisia palstalta löytyy).
Voisitko harkita parisuhdetta 20-25 -vuotiaan naisen kanssa? Vai häiritsisikö ikäero?
Kommentit (24)
Kysyin asiaa mieheltä (35v). Ei olisi mitään ongelmaa.
Sanottakoon nyt vielä, että minä olin 24v. ja mies 31v. kun aloimme seurustella. Nyt ollaan naimisissa ja yksi lapsikin on.
No voisin kyllä harkita jos joku sellainen minusta kiinnostuisi ;-) t. mies 38 v.
Tietenkin voisin, jos vaan kemiat kohtais.
t, mies 32v.
Miksei, jos kemiat natsaa, juttua riittää ja en ole naisen mielestä liian vanha. m34
Voisin harkita. Ikä ei haittaa, jos muuten on kypsä ihminen ja valmis sitoutumaan.
m37
Ääh, niitä pikkudiivoja jaksa.
M39
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:31"]
Ääh, niitä pikkudiivoja jaksa.
M39
[/quote]Äläpäs yleistä. 20-25 -vuotias on sitä paitsi NUORI NAINEN, eikä mikään pikkutyttö.
Mahdollistahan se olisi, mutta en tunne yhtään tuon ikäistä, johon tuntisin mitään vetoa. Ovat liian lapsellisia.
M32
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:41"]
Mahdollistahan se olisi, mutta en tunne yhtään tuon ikäistä, johon tuntisin mitään vetoa. Ovat liian lapsellisia.
M32
[/quote]Juuri noin normaali ikäisesi mies tuntee. Nostan hattua!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:57"]
M32
[/quote]
Ikäerohullu taas vauhdissa.
Kyllä tuolle kuulemma kelpais :) Kyseessä siis 38v. mies.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:57"]
M32
[/quote]
Ap vastaa omaan kyssääriinsä ja sitten kehuu omaa vastaustaan :))
Totta kai! Ei mitään ongelmaa.
t:37v mies
Alle 25-v on vielä liian ailahtelevainen. Kakara parisuhteeseen mut ilokseni kyl naiskentelisin 'mies 34'
olitko lomalla, tervetuloa takaisin
No itse olen 37 v. enkä kyllä usko, että kiinnostuisin kenestäkään alle 25-vuotiaasta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 20:08"]
No itse olen 37 v. enkä kyllä usko, että kiinnostuisin kenestäkään alle 25-vuotiaasta.
[/quote]Ihanaa, että niitä terveitä miehiäkin vielä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 20:08"]
[/quote]Millä perusteella esim. 22v on eri asia kuin 25v?
Ai kiinostaisiko 23-vuotias? Huokaus.