Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Jos teille tuli jo vastaus, laittakaa täynnä myös sitä, saitteko paikan vai ei
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo vipunen päivittyy?
Kerran päivässä. Ei useammin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo vipunen päivittyy?
Taitaa päivittyä aina seuraavana päivänä edellisen päivän tulokset. Viime viikolla päivittyi eräänä päivänä kahdeksan jälkeen aamulla. Oletan, että aina suht samaan aikaan päivitys tapahtuisi..
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sieltä Laureasta oikeasti jollekin jotain vai pelkkä trolli? :/
Mulle ei ainakaan oo tullut! :o
Mulla lukee vielä Estenomissa et opiskelijavalinta kesken.
Onko joku kuullut Hamk sosionomi mitään?
Entä Satakunnan amk sosionomi, onko jollain tullut?
Vierailija kirjoitti:
Entä Satakunnan amk sosionomi, onko jollain tullut?
Mulla lukee vielä et valinnat kesken. Hain siis SAMK sosionomi ja fysioterapeutti.. Odottavan aika on kyl pitkä :D
Metropolia ja Laurea terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja vielä kesken.
Lukeeko kellään vastaanotettavuustila: "EI VASTAANOTETTAVISSA", jos ei ole vielää vastauksia tullut? Odottelen yhä Jyväskylän yliopiston tuloksia ja järki meinaa mennä :D Yrittänyt päätellä haku, hakemus ja hakija id perusteella sisäänpääsyä...
Ei vastaanotettavissa = et voi vastaanottaa paikkaa = sinua ei valittu
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko kellään vastaanotettavuustila: "EI VASTAANOTETTAVISSA", jos ei ole vielää vastauksia tullut? Odottelen yhä Jyväskylän yliopiston tuloksia ja järki meinaa mennä :D Yrittänyt päätellä haku, hakemus ja hakija id perusteella sisäänpääsyä...
Et pysty päättelemään niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaanotettavissa= valinta kesken, minkä takia paikka ei vielä vastaanotettavissa. Ei tarkoita ettetkö olisi tullut valituksi toisin kuin joku tuossa sanoi..
Mulla on näemmä tänään ennen puoli kaksi päivittynyt koodi ja jonosija kadonnut näkyvistä. Jotain ne siellä säätää 😬 Ja hakenut oon ykkösenä sosionomi Laurea.
Osaako joku kertoa mistä syystä koodissa luki ”Ohjeet uudelle opiskelijalle SeAMK”, vaikka valinta vielä kesken?
Hain sairaanhoitajaksi.
Tuliko sieltä Laureasta oikeasti jollekin jotain vai pelkkä trolli? :/