Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Osaako kukaan sanoa miten arvostetaan tämän hetkistä ammattia, saako siitä pisteitä ja jos saa niin minkä verran? Olen siis terveydenhoitaja AMK, 11 vuotta työkokemusta ja hain Metropoliaan Osteopaatiksi.
Onko kellään tullut vielä mitään Turun amk sh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Laurean sosionomi monimuoto hävisi tämän aamun päivityksen myötä. Muutama hyppäys alempaa löytyy Lauren opiskelupaikka ”Tieto puuttuu” ja aloituspaikkoja 25.
Mulla oli ainakin muuttunut varasija tuohon kohteeseen todistusvalinnassa.
Mullakin tuli eilen Vaasasta sekä Jyväskylästä että hyväksytty, mutta odottaa vielä ylempiä hakukohteita (Laurea ja Metropolia)
Mikä on hakukohteesi Jyväskylässä? (Eli mistä ovat tulleet tulokset.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Laurean sosionomi monimuoto hävisi tämän aamun päivityksen myötä. Muutama hyppäys alempaa löytyy Lauren opiskelupaikka ”Tieto puuttuu” ja aloituspaikkoja 25.
Mulla oli ainakin muuttunut varasija tuohon kohteeseen todistusvalinnassa.
Mullakin tuli eilen Vaasasta sekä Jyväskylästä että hyväksytty, mutta odottaa vielä ylempiä hakukohteita (Laurea ja Metropolia)
Mikä on hakukohteesi Jyväskylässä? (Eli mistä ovat tulleet tulokset.)
Olin todistusvalinnas sairaanhoitajaks varasijal 2, mut ny lukee et hyväksytty!
Mikä oli se koodi josta pystyy omat tiedot katsoa?
Vierailija kirjoitti:
https:// opintopolku.fi /omatsivut/secure/applications
Vierailija kirjoitti:
Eikä, olen sairaanhoitajaksi varasijalla 34 Laureaan, en kyllä pääse. :( En oo enää ensikertalainen hakija eli sekin vaikutti.
No, ainakin pääsin lähihoitajaksi, taidankin nyt heti ottaa sen opiskelupaikan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä, olen sairaanhoitajaksi varasijalla 34 Laureaan, en kyllä pääse. :( En oo enää ensikertalainen hakija eli sekin vaikutti.
No, ainakin pääsin lähihoitajaksi, taidankin nyt heti ottaa sen opiskelupaikan vastaan.
No vipusen mukaan ainakaan Laurea ei ole edes julkaissut sairaanhoitaja tuloksiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vipusen mukaan ainakaan Laurea ei ole edes julkaissut sairaanhoitaja tuloksiaan...
Kirjauduin oma opintopolkuun, minkä jälkeen laitoin sen koodin https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Näytölle tuli "koodilta" näyttävä pitkä tekstipätkä, jostai pystyi kaivamaan tulokset. Näkyi hakukohteet järjestyksessä, sitten jotain // htttps // ehdollinen valinta // ei toimitettu // jonosija 64 // varasija 34 // Laurea // sairaanhoitaja /https/ päivätoteutus // otaniemi vähän tähän tyyliin...
Itselle ei ole Laurean tuloksia tullut. Pelkän todistusvalinnan tulokset. Tarkista siitä koodista viimeinen päivitys, mulla se on 2019-5-21.
Tuolloin tuli siis todistusvalinnan tulokset jossa itsellä varasija 10.
Odottele rauhassa ensi viikon loppuun että kaikki on julkaistu ja sitten vasta stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei ole Laurean tuloksia tullut. Pelkän todistusvalinnan tulokset. Tarkista siitä koodista viimeinen päivitys, mulla se on 2019-5-21.
Tuolloin tuli siis todistusvalinnan tulokset jossa itsellä varasija 10.Odottele rauhassa ensi viikon loppuun että kaikki on julkaistu ja sitten vasta stressaa.
Itseasiassa tarkastin, ja päiväys oli juurikin tuo 2019-5-21. Eli väärä hälytys, uskoisin. Odottelen nyt ihan rauhassa, että tulokset julkaistaan. Onneks mulla on sentään lähihoitajan koulupaikka odottamassa.
-Tuo edellinen
Mulla lukee ehdollisesti vastaanottanut koodissa 🤔
Tulisikohan tulokset jo huomenna? Alkaa pankkitunnukset loppumaan, kun joutuu käymään opintopolussa niin usein...
Kai sieltä sähköposti tulee ettei koko aikaa tarvi opintopolkua kytätä
Vierailija kirjoitti:
Tulisikohan tulokset jo huomenna? Alkaa pankkitunnukset loppumaan, kun joutuu käymään opintopolussa niin usein...
Toivottavasti...😃
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuli sähköpostia
Näkeekö jostain, että millaisilta varasijoilta on aiemmin päässyt sisään?