Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Miten vipunen toimii?
Täällä
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Valitse kohta syksy ja yhteishaku (tai erillishaku jos siinä oot hakenut). Aukenee alavalikot eri kouluihin.
Koulun nimeä klikkaamalla avautuu eri koulutusohjelmien tiedot. Niissä koulutuksissa, joissa on ilmoitettu valittujen määrä on tullut tulokset. Toi tosin päivittyy noin päivän viiveellä eli tänään julkaistuja tuloksia ei välttämättä näy.
Valtakunnallista valintakoeyhteistyötä sote-alalla tekevät ammattikorkeakoulut eivät voi ilmoittaa tuloksia ennen kuin kaikki muutkin ovat kuitanneet, että tiedot ovat menneet oikein Opintopolkuun. Eli suurimmasta osasta ei kyllä kuulu ennen deadlineä.
Mulla ei ainakaan näy Vipusessa eilisiäkään tuloksia. Eilen aamulla se päivittyi joskus klo 8 jälkeen aamulla ja sen jälkeen ei ole päivittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Valtakunnallista valintakoeyhteistyötä sote-alalla tekevät ammattikorkeakoulut eivät voi ilmoittaa tuloksia ennen kuin kaikki muutkin ovat kuitanneet, että tiedot ovat menneet oikein Opintopolkuun. Eli suurimmasta osasta ei kyllä kuulu ennen deadlineä.
Kyllähän tuolla näkyy esim Metropolia että on ilmoittanut jo osan vaikka on yhteistyössä mukana.
Ovat todennäköisesti todistusvalintoja. Kukaan ei täällä vielä ainakaan ole tuulettanut Metropolian paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla näkyy esim Metropolia että on ilmoittanut jo osan vaikka on yhteistyössä mukana.
Voi olla myös ihan eri alan ihmisiä, jos et ole osannut oikeita filttereitä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat todennäköisesti todistusvalintoja. Kukaan ei täällä vielä ainakaan ole tuulettanut Metropolian paikkoja.
Olihan tuossa äsken joku kommentti että oli saanut Metropoliasta paikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös ihan eri alan ihmisiä, jos et ole osannut oikeita filttereitä laittaa.
Ensihoitajien ja sairaanhoitajien paikkoja katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensihoitajien ja sairaanhoitajien paikkoja katsoin.
Ne on todistusvalinnassa valittuja, paitsi tuo nursing-ohjelma, joka on ihan oma juttunsa eikä kuulu valintakoeyhteistyöhön.
Järki sanoo, että tulokset tulevat silloin 28.päivä, mutta silti takaraivossa jyskyttää, että ”jospa kuitenkin tänä vuonna asiat ois toisin” :D
Mä en kestä tätä odotusta!! F5 F5 F5 F5
Siis mua on alkanut nyt kans jännittämään ihan kauheesti. Sorruin jännityksissäni katselemaan noita koodejakin, mitä kaikilla lukee siellä koodistoissa tällä hetkellä?
Voiko joku linkata tähän sen koodin, jolla "näkee" oman tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku linkata tähän sen koodin, jolla "näkee" oman tilanteen.
Kirjaudut opintopolkuun ja linkin perään kirjotat omatsivut/secure/applications
Mitähän meinaa kun mulla lukee ensimmäisen hakukohteen kohdalla (diak, ei todistusvalintaa) koodissa ”ehdollisesti hyväksyttävissä” vaikka muuten lukee että kesken. Eikai tästä pidä tulkita mitään että on varasijalla mutta ei ole päässyt sisään, siksi ehdollisesti hyväksyttävissä? Vai lukeeko kaikilla niin kunnes tulokset tulee?
Koodissa "Varasija 1" , tarkoittaako se, että olen varasijalla, vai että olin valinnoissa ykkönen?
Herätkää nyt ihmiset. Koodi ei kerro teille vielä yhtään mitään, se on päivitetty viimeks toukokuun lopussa. :D Odottakaa nyt hemmetti ens viikkoo,tai lukekaa keskustelua taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Herätkää nyt ihmiset. Koodi ei kerro teille vielä yhtään mitään, se on päivitetty viimeks toukokuun lopussa. :D Odottakaa nyt hemmetti ens viikkoo,tai lukekaa keskustelua taaksepäin.
Mun koodi ainakin on päivittynyt. Sain opiakelupaikan 2. hakukohteestani (soteli-ala oli vasta 3. hakukohde)
Ajantuhlausta. Kouluilla tuskin edes on tällaista tietoa, kun tulokset on nyt sijoittelussa (eli ne siirretään opintopolkuun...) Takarajaksi on annettu 28.6. ja tämän vastauksen saa jos koululta kysyy, älkää siis kiusailko hakijapalveluita!