Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Seamk sosionomi kokeessa olleita? Kuinka meni?
Estenomi kokeessa olleet miten meni:D ? .. itsellä meni ihan hyvin, englannin essee oli vaikein osio mun mielestä. Nyt vaan odotellaan tuloksia:)
Ite olin eilen toten valimtakokeessa Turussa.. Harmittaa kyllä nyt koska voin lähes varmaksi sanoa, että paikkaa en saa :(
Minäkin olin tänään Oulussa toimintaterapeutin pääsykokeissa. Oli kyllä jotenkin hämäävän helpon tuntuiset kokeet, ryhmätilanne oli melko teennäinen ja muutenkin ahdistava. Jäi hieman mietityttämään, mitäköhän noista osioista opiskelijavalinnoissa painottavat.. Englanninkielinen itsearviointi tuli kyllä pahana yllätyksenä, tuntui etten saanut mitään järkevää paperille..
Täällä kans Laureaan huomenna menossa. Sosionomi.
Millaisia ryhmäkeskustelut ovat?
Laureaan huomenna. Jännittää aivan liikaa jo nyt... ekat valintakokeet
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans Laureaan huomenna menossa. Sosionomi.
Sama. Ei ne varmaan kauaa kestä kun alkaa vasta iltapäivällä?
Monelta teidän pitää olla laurealla?
Kukaan tulossa huomen Metropoliaan?? :D
Jännittää aika paljon...!
Vierailija kirjoitti:
Monelta teidän pitää olla laurealla?
Klo 13 ainakin sosionomien pääsykoe.
Sh laurea kutsussa luki 9.00 alkaa ilmottautumisella... pidemmästä matkasta täytyy jo viiden kuuden aikaan lähteä aamulla.
Okei. Mie kans sh, ja tuun 10.15.
Hei SOS
osaisiko joku tähän ehkä hölmöön kysymykseen vastata, eli olen menossa suuhygienistin pääsykokeeseen oamkiin. Hain myös terkkariksi ja sh.ksi ja sain näihin kutsun Lapin amkiin, jonne on siis oma pääsykoe. Ennakkotehtävässä oamkiin on ohjeena laatia se koskien KAIKKIA sotealan hakukohteita. Tarviiko tässä tehtävässä nyt enää huomioida tuota th/sh hakua koska ne menee Lapin amkin pääsykokeen kautta?
Kääk! Kaks tuntia ja laureaan, jännittää hulluna.
Jamk:issa käyneet: mitä tykkäsitte kirjallisesta osiosta, entä ryhmätilanteesta?
Metropolian totet! Mitä mieltä kokeesta?
Mä olinen kanssa, ja aika varma myös että saamatta jäi. Se enkku oli vaikea, ihan älyttömän vaikea. En usko että saan siitä vähimmäispisteitä. Mikä sun mielestä oli vaikein?
S
Mä oon tulossa fyssarin kokeisiin ja jännittää kovasti. Oon sopivasti pienessä flunssassa, mutta onneksi enää tänään ei ole ollut kuumetta. Kovasti tsemppiä huomiselle!