Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2481/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletin et eri mutta nyt aloin epäilemään 😅

Vierailija
2482/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä samaa?? Eihän niitä päättelytehtäviä ollu kuin kolme jos se henna tehtävä oli oma🤔 nii niistä pitäis sit saada 2/3 et pääsee sen osion läpi mikä olis aika erikoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI AUTTTAKEEEE!!! Muistaako joku paljonko diak sh kokeessa meni miinuspisteitä jos vastasi väärin niihin ekoihin kysymyksiin??? Osa sanoo, että -1p ja osa sanoo että vähemmän??

Vierailija
2484/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloin kans miettimään et paljonko sai pisteitä ekasta osiosta ja paljonko tokasta? jos kerta 70 pistettä max

Vierailija
2485/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki mietin noita matikan miinuspisteitä! Oliko muka tosiaan niin, että olis mennyt -1p niistä ekoista kysymyksistä, jos vastas väärin?

Vierailija
2486/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Samkin sh kokeita useampana ajankohtana. Aika vähän oli tänään porukkaa.. 🤔

Vierailija
2487/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin Diakin kokeessa tänään. Olen aika huolissani, koska minusta se oli todella helppo. Pelkäänpä, että käy samoin kuin sotelissa eli helppo koe nostaa sisäänpääsyrajat taivaisiin.. Tsemppiä kaikille tuloksia jännittäville!

Minäkin laitoin kolmiotehtävään 10 ja matkakohdetehtävään d) eli olisikohan se Portugali. Se oli ainoa vaihtoehto joka sopi niiden matkallelähtijöiden aikatauluun.

Vierailija
2488/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin Diakin kokeessa tänään. Olen aika huolissani, koska minusta se oli todella helppo. Pelkäänpä, että käy samoin kuin sotelissa eli helppo koe nostaa sisäänpääsyrajat taivaisiin.. Tsemppiä kaikille tuloksia jännittäville!

Minäkin laitoin kolmiotehtävään 10 ja matkakohdetehtävään d) eli olisikohan se Portugali. Se oli ainoa vaihtoehto joka sopi niiden matkallelähtijöiden aikatauluun.

Jatkan vielä että myös se Lontoo sopi heidän aikatauluun, mutta se yksi sanoi ettei halua suurkaupunkiin, koska suuret ihmismäärät ahdistavat häntä. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi tosiaan jäi se D.

Vierailija
2489/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä olet, että kuuluko se matkustustehtävä matikkaan???

Vierailija
2490/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Samkin sh kokeita useampana ajankohtana. Aika vähän oli tänään porukkaa.. 🤔

Osa oli varmaan aamulla?

Vierailija
2491/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä olet, että kuuluko se matkustustehtävä matikkaan???

Ei kuulu. Ne päättelytehtävä oli oma pieni osionsa. Siinähän tuli se väliteksti niin kuin joka osion alussa.

Vierailija
2492/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa kauan menee kunnes TAMKin tulokset tulee?

Vierailija
2493/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa kauan menee kunnes TAMKin tulokset tulee?

Kauan. Uskon, että tuloksia alkaa tippua kk päästä tai vajaa pari päivää alle kk, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa. Eli nyt odotellaan ja jännitellään että joko...

Vierailija
2494/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä että myös se Lontoo sopi heidän aikatauluun, mutta se yksi sanoi ettei halua suurkaupunkiin, koska suuret ihmismäärät ahdistavat häntä. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi tosiaan jäi se D.

Mutta joku pelkää vettä ja uimista. Onks Portugali enemmän uimalla?

Vierailija
2495/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joku pelkää vettä ja uimista. Onks Portugali enemmän uimalla?

Sehän oli päättelytehtävä. Kyllä suurempi tekijä siinä sopivan loman valinnassa oli se ajankohta sillä eihän loma toteudu ollenkaan jos yksi porukasta ei pääse mukaan. Ajankohta rajasi vaihtoehdot kahteen ja niistä kahdesta loogisempi on tuo Portugali sillä vailla pelkäät vettä ja uimista, ei sinua kukaan pakota veteen tai uimaan. Lontoossa taas ei voi välttää suuri ihmisjoukkoja, jotka aiheuttavat ahdistusta sille yhdelle.

Vierailija
2496/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin et jostain osiosta ei väärästä vastauksesta tullut miinuspisteitä?

Vierailija
2497/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niin et jostain osiosta ei väärästä vastauksesta tullut miinuspisteitä?

Kyllä niitä minusta oli joitain, en nyt vaan muista että mitkä osiot ne oli.

Vierailija
2498/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne 300x0.13 ja 500:0.77 tai vastaavat oli? Jäi vaivaan

Vierailija
2499/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoo mitä mieltä oon tuosta sähkösestä valintakokeesta. Mun mielestä tuo ei oikeen mittaa tarpeeksi hyvin hakijan motivaatioo tai soveltuvuutta alalle. Voi olla, että aika monella on menny nappiin kyseinen koe ja opiskelupaikoista käydään tiukkaa vääntöä. Itse en haluais olla taas se tyyppi joka jää yhden pisteen päähän paikasta🙄

Vierailija
2500/4087 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä sangen eriskummallinen koe! Jäi aika hämmentävät fiilikset, kuten vissiin monella muullakin. Helpoltahan se tuntui.

Mää kyllä laitoin kolmiotehtävään sen "ei mikään" -vaihtoehdon, millä logiikalla saitte sen kympin?

Ja aika ovelia oli vaihtoehdot siinä liikunnanopetehtävässä. Milläköhän ne sitten katotaan että mitkä kolme vastausta oli just ne oikeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi