Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta Hamk sh pääsykokeista?
Ois myös kiva kuulla, tulossa 4.6 Hamkin sh pääsykokeisiin.
Metropolian sosionomin pääsykokeen kirjallinen osio: Pohdi miksi sosiaalilalan ammttilainen tarvitsee sosiaalialan eettisiä ohjeita vanhustyössä ja toiseksi vapaamuotoinen hakemus sosiaalialan koulutukseen hyödyntäen aineistoa sosionomi-koulutuksen kompetensseistä. palautin koepaperit 1 min ennen ajan loppumista. amen. haastattelu parin tunnin päästä.
onko muita jotka oli Diakin sh kokeissa?
Vierailija kirjoitti:
Metropolian sosionomin pääsykokeen kirjallinen osio: Pohdi miksi sosiaalilalan ammttilainen tarvitsee sosiaalialan eettisiä ohjeita vanhustyössä ja toiseksi vapaamuotoinen hakemus sosiaalialan koulutukseen hyödyntäen aineistoa sosionomi-koulutuksen kompetensseistä. palautin koepaperit 1 min ennen ajan loppumista. amen. haastattelu parin tunnin päästä.
Onkohan meillä sama haastattelyryhmä heh.
Meni pata ihan jumiin kirjallisessa osiossa, oli kyllä niin myötähäpeää aiheuttavaa sössötystä minun osaltani että.
miten meni? mitä mieltä olit kokeesta? 😅
Muita joiden mielestä tamkin kokeet oli paskaa? En kyl tajua miten tuollasilla kokeilla voi mitata miten hyvä hoitoalalla olisit.
Vierailija kirjoitti:
Muita joiden mielestä tamkin kokeet oli paskaa? En kyl tajua miten tuollasilla kokeilla voi mitata miten hyvä hoitoalalla olisit.
Millanen oli??
Matikka oli helpompi kuin esivalintakokeessa. Tekstit taasen vaikeampia. Saapa nähdä, alku tuntui vaikealta mutta loppua kohti helpottui..
Olitko itse kokeessa?😊
itellä päinvastoin 😂 alku helppoa mutta vaikeni keskellä.. loppu taas "helppoa"! en kuitenkaan uskalla sanoa että meni hyvin 🙈
Mitä vastasitte siihen matkakohde kysymykseen? Matikan tehtävä jäi kans mietityttämään, se jossa potilas oliki ottanu 15ml päivässä ja piti laskea kuinka paljon prosentteina siinä oli ylimäärästä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasitte siihen matkakohde kysymykseen? Matikan tehtävä jäi kans mietityttämään, se jossa potilas oliki ottanu 15ml päivässä ja piti laskea kuinka paljon prosentteina siinä oli ylimäärästä?
Kirjotin matikasta B joten päätä itse paljonko luotat tähän mun vastaukseen mutta vastasin 50% tuohon lääketehtävään :D matkakohteeksi laitoin Portugalin? koska mantereita ei tarvii ylittää, matkabudjetti ja ajankohta on sopiva kaikille.
Omasta mielestä TAMK:n koe oli ihan helppo, mutta Henna-case jäi kyllä vaivaan toooosi isosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä sama haastattelyryhmä heh.
Meni pata ihan jumiin kirjallisessa osiossa, oli kyllä niin myötähäpeää aiheuttavaa sössötystä minun osaltani että.
Hehe´ehkäpä oli. En tiedä :D mutta mun mielestä koe oli kokonaisuudessaan ihan hyvä. Vaikea sanoa yhtään pääseekö ja miten meni. Odotellaan !
Miten sun ryhmä-haastattelu meni ? :)
Entäs mitäs vastasitte kolmiotehtävään?
Vierailija kirjoitti:
kolmiotehtävään vastasin 10!
Sama👍🏻
Hei te diakin kokeessa olleet!! Kuuluko teidän mielestä samaan osioon matikan kanssa ne päättelytehtävät (esim. Juurikin se matkustus tehtävä) vai kuuluuko ne eri osioon matikan kanssa? Kysyn tätä siksi, kun joka osiosta tulisi saada se 2p.
Mietin samaa... että kuuluko noi päättelytehtävät samaan matikan kanssa :/ tietääkö joku?
Täällä myös yksi kiinnostunut. Jännittää jo nyt 🙂