Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Ketää tulos Tamk terveydenhoitaja pääsykokeeseen? Miten ootte harjotellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu sattumalta menos huomenna tamkiin röntgenhoitajan valintakokeeseen? 🙊
Minäää! Ooks valmistautunu siihe kokeesee?
Hei jeee! Oon mä ainaki yrittäny kerrata matikkaa ja ottanu selvää siitä työstä ja tutkinto-ohjelmasta mut en mä oikeen muuten oo. Entä sä?
Joo okei👍🏻Ite en oo matikkaa harjotellu ku en tiiä mitä olis kannatta harjotella, mut oon kans selvittäny siit työst
Jees ja emmäkää oikee tiiä mitä siitä matikasta kannattais lukee nii oon vaa perusjuttuja kattonu 😄
Täällä kans yks tulossa tamkiin röntgenhoitajan valintakokeeseen! Kuumottaa 🙈
Laurea pääsykoe? Kertokaa ees jotain 🤗
Tsemppiä kaikille joilla pääsykoerupeama alkaa tai on jo alkanut!
Vierailija kirjoitti:
Laurea pääsykoe? Kertokaa ees jotain 🤗
Muakin kiinnostais Laurean sosionomien valintakoe. Erityisesti onko siinä matikkaa?
Enää noin viikko aikaa Turun pääsykokeisiin 🤗 Oletteko lukeneet jo paljon? Otin kesälomaa viikon että voin keskittyä lukemiseen vielä kunnolla ennen kokeita, aiheet ovat mielenkiintoisia mutta melko laajoja. En oikein tiedä mitä kaikkea kannattaa painaa mieleen, verrattuna soteliin missä tiesin että nippelitieto ja tarkka syynäys auttavat. Matikkaakin pitää vielä harjoitella varmuuden vuoksi. Mitään jakokulmaa ei ole tarvittu moneen vuoteen arjessa niin paras virkistää muistia 🙈
Hei. Joko savonian esivalintaan perustuvat valintakoekutsut ovat tulleet? Katselin että viime vuosista koulun sivuilla on tietoja, mutta tänä vuonna vielä ei näy missään mm. Pisterajoja. Ekaa kertaa hakemassa niin en ole ihan kartalla kys. Koulun toimintamalleista :)
sh kirjoitti:
Kysymys kirjoitti:
Hei, onko joku tulossa tamk sh pääsykokeeseen? Tarvitaanko oma kone? Käykö macci?
hei! olen tulossa myös tamk sh pääsykokeeseen 28.5., uskon, että tarvitsee omaa konetta, mutta en osaa sanoa millaiset koneet ei kävisi. (itselläni asus) miksi mac ei vois käydä?
Itse olettaisin ettei omaa konetta tarvitse koska valintakoekutsussa "tuo mukanasi" kohdassa ei mainita tietokonetta. Vain kynä, henkkarit ja terveydentilakysely pyydetään
Onkohan Vaasan jono päivittynyt, itse en saa katsottua.
Näkeekö sen jostain? Itse hain Vaasaan sosionomiksi ja lukee vain että valinta kesken
Ei ole, samat 6 ovat ottaneet paikan vastaan. Ensisijaisia hakijoita on yhteensä 7 ja kaikki paikan vastaanottaneet ovat näitä ensisijaisia. Eli sieltä voi irrota korkeintaan yksi jonosijapaikka nyt.
Alempia toiveitahan ei voi ottaa vastaan vielä kun ylemmät ovat kesken.
Eli: jos olet varasijalla todistusvalinnassa, mene pääsykokeisiin, ettet jää kokonaan ilman paikkaa.
*Siis ensisijaisia hakijoita, jotka ovat saaneet paikan todistusvalinnalla.
Onko kokemusta Hamk sh pääsykokeista?
Vierailija kirjoitti:
*Siis ensisijaisia hakijoita, jotka ovat saaneet paikan todistusvalinnalla.
Tiedätkö mikä ensikertalaiskiintiö on tuossa Vaasan todistusvalinnassa? Vai onko edes tai vaikuttaako esnikertalaisuis tuossa?
En ymmärrä miten 6 on voinut jo ottaa paikan vastaan? Vaasan sosionomin päivätoteutukseen on paikkoja yhteensä 40... näistä 40% otetaan sisään todistusvalinnalla, eli 16...? Oonko ihan tyhmä
Onko jo Samk fysioterapia kutsut tulleet?
Tamk sh valintakokeisiin menijöille tiedoksi, että omaa konetta ei tarvitse. Laitoin heille sähköpostia asiasta ja vastaukseksi sain tosiaan ettei omaa tietokonetta tarvii 😁
Aika paljon ovat varanneet koneita käyttöönsä.
Kotimam kirjoitti:
Onko jo Samk fysioterapia kutsut tulleet?
On tulleet 😊
Joo okei👍🏻Ite en oo matikkaa harjotellu ku en tiiä mitä olis kannatta harjotella, mut oon kans selvittäny siit työst