Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
221/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä kaikille! Hyvin se menee 😊

Vierailija
222/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pisteytys nyt menee? Vai kerrotaanko kun koe alkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako se siis 9:15??

Vierailija
224/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tässä rupeaa ihan jännittämään, vaikka eilen jännityksestä ei vielä ollut tietoakaan. Jännitystä lisää vielä se, että tähän koitokseen lähdetään kuumeessa ja neljän tunnin (huonoilla) yöunilla. Viime hetkillä olen alkanut epäilemään myös oman valmistautumisen riittävyyttä lukiessani kuinka moneen otteeseen muut ovat materiaalit lukeneet läpi. Itse menen kahden lukemiskerran ja alleviivaustussin voimin ilman sen erikoisempia muistiinpanoja. Toivotaan, että koe sujuu kuitenkin kaikesta huolimatta hyvin!

Tsemppiä kaikille muillekin! (salaa kuitenkin itsekkäästi toivon, että te samaan kohteeseen hakevat onnistutte huonommin kuin minä :D)

Vierailija
225/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 minuuttia! Tsemppiä kaikille!

Vierailija
226/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako se siis 9:15??

Jokaiselle tuli alkamisaika sähköpostiin

Vierailija
227/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on niin hulvaton! :D Yksi "löysi ennakkomateriaalit liian myöhään" ja toinen ei tiedä henkilökohtaista alkamisaikaansa kokeeseen.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
228/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni?

Vierailija
229/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata varmasti lukematta läpi! Eihän tuossa ollut vaikeaa mikään. Ctrl + F ja aineistoista etsimään ja ajoissa valmiina. 

Vierailija
230/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui yllättävän helpolta, ehkä taso voi olla korkea tänä vuonna. En ole tosin ennen tehnyt tätä koetta. Kokeen palauttaminen pelotti, koska se vain ohjasi suoraan muualle, eikä siitä tule mitään tietoa jälkeenpäin, ainakaan heti.

Vierailija
231/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika ihmeissäni, jos ei tule kutsua itse valintakokeisiin. Ennakkomateriaali-kysymykset olivat kaikin puolin helpohkoja, koska useat löytyi ctrl + f menetelmällä. Matikka nyt meni miten meni, sieltä isoimmat tappiot, mutta ihan jees muuten.

Vierailija
232/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saa oikeat vastaukset?

Vierailija
233/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mulla meni kaikki pieleen tai sitten oli hämmentävän helppo koe :D En osaa oikein suhtautua tähän.

Vierailija
234/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mulla meni kaikki pieleen tai sitten oli hämmentävän helppo koe :D En osaa oikein suhtautua tähän.

Aika mukavalta vaikutti, matematiikan osio oli aika helppo. Aikaakin oli melko sopivasti. Sitä pelkäsin eniten, että aika loppuu kesken. 

Vierailija
235/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.. Meni niin reisille, liian kauan kulutin ennakko osuuteen että enkku ja äikkä menikin enttententten ihan sama a b c kissa kävelee 😂

Vierailija
236/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ainoa jonka mielestä ennakkomateriaaliin perustuva osio oli helppo! Nyt sitten alkaa paniikki koska muutkin ovat ajatelleet että se on helppo. No saa nähdä miten käy.

Vierailija
237/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkku oli haastavin, koska jotkut sanat oli niin outoja, ja kun ne laittoi sanakirjaan, huomasi että yksi sana muutti koko lauseen merkitystä. Mielestäni mulla meni hyvin, kaksi kysymystä jäi epäselväksi kun sain valmiiksi 27 minuuttia ennen ajan loppua, mutta nekin sain tehtyä loppuun kun aikaa jäi jäljelle 8 minuuttia. Toivon saavani hyvät pisteet :)

Vierailija
238/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ennen kommentoinut tänne mitään, mutta tein tuossa 15min sitten tuon valintakokeen valmiiksi (ekaa kertaa) lukematta ennakkomateriaaleja ollenkaan. Eikä silti käynyt mielessäkään hakea ctrl + F metodilla vastauksia materiaaleista. Oli yksi elämäni hauskimpia hetkiä veikkailla noiden ennakkomateriaalitehtävien vastauksia ilman mitään haisua. Onneksi ei myöskään ole paineita päästä opiskelemaan :) Jos ei tärppää niin ensi kerralla valmistaudun etukäteen, vaikka huvin määrä laskeekin :D Ilmeisesti oli ihan mielenkiintoiset aiheet ennakkomateriaaleissa kuitenkin? :)

Vierailija
239/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun aika loppu kesken ennakkomateriaaleissa, olisivat olleet helppoja!

Vierailija
240/4087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän helpolta tuntui, toivotaan parasta! Matikka osio oli todella helppo, pari vikaa mulle vaikeita (kirjoittanut pitkän matikan viime keväänä) mutta muuten sujui. Enkku ja äikkä oli ok, virheitä kyllä varmasti on sielläkin. Ennakkomateriaali kans aika easy  ja pystyi hyvin tarkistamaan jos ei muistanut tai löytänyt kohtaa paperilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi