Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat 40+ miehet viedään aina suoraan huonosta suhteesta - moni nainen ei tätä ymmärrä vaan halveksii TARPEETTOMASTI suhteessa olevia

Vierailija
19.03.2019 |

Valitettavasti tämä on tilanne kun katselee ympärilleen

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka halveksuu suhteessa olevia?

Millä tavalla tämä halveksunta ilmenee?

Olen itse ollut parisuhteessa 20 vuotta ja naimisissa 16 vuotta.

En ole huomannut mitään halveksuntaa.

Vierailija
102/116 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla on sitten hieman erilainen määritelmä parhaista miehistä kuin minulla. Minä en ole kiinnostunut sellaisesta parhaimmistosta, joka dumppaa perheensä heti kun joku heitukka tulee vähän säärtä vilauttamaan. Vieköön syöjättäret ne miehet jotka ylipäänsä vietävissä on, minä valitsen kumppanini niistä muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee ympärilleen niin parhaan miehen on yleenså saanut se joka on ottanut suoraan suhteesta. Kestääkö se, siinä ihan eri kysymys.

Vierailija
104/116 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee ympärilleen niin parhaan miehen on yleenså saanut se joka on ottanut suoraan suhteesta. Kestääkö se, siinä ihan eri kysymys.

Moni kakku on päältä kaunis ja aina toki voi tulla aitoon naisten tyyliin tuulettamaan tunteitaan av:lle, jos täydellinen mies teki tai jätti tekemättä jotain. 

Vierailija
105/116 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen välttelee minua tarpeettomasti

Vierailija
106/116 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on pullollaan 45+ miehiä, varattuja, sinkkuja, eronneita, jotka eivät enää naisille kelpaa. Kyllä se todellisuus on oikeasti ihan muuta.

Juuri näin.

Vierailija
107/116 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, jonka pystyy pokaamaan suhteesta, ei ole hyvä mies. Itseään kunnioittava tasokas nainen ei lähde varatun matkaan. Lisäksi varatun ottanut ei voi koskaan luottaa mieheensä . Fiksu nainen myös välttelee uusperhekuvioita.

Vierailija
108/116 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
109/116 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet osaavat erota ennen uutta suhdetta. Suhteesta suoraan vietävät miehet ei todellakaan ole parhaita.

Vierailija
110/116 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen myös välttelee uusperhekuvioita.

Fiksu mies välttelee naisia ja fiksu nainen miehiä. Ei näistä loppujen lopuksi tule kuin paha mieli kaikille.

Vierailija
111/116 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka halveksuu suhteessa olevia?

Millä tavalla tämä halveksunta ilmenee?

Olen itse ollut parisuhteessa 20 vuotta ja naimisissa 16 vuotta.

En ole huomannut mitään halveksuntaa.

Kun naimisissa oleva mies lähestyy kohdellaan jotenkin huonompana kumppaniehdokkaana koska on vielä huonossa suhteessa. Ei kannattaisi koska mies on viety siihen mennessä kuin saa eron valmiiksi.

Vierailija
112/116 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet osaavat erota ennen uutta suhdetta. Suhteesta suoraan vietävät miehet ei todellakaan ole parhaita.

Jos takana pitkä liitto lapsineen jne ero ei ole viikossa ohi vaan sitä tehdään parikin vuotta. Prosessin aikana yleensä jo löytyy uusi usein vielä paljon nuorempi muikkeli rinnalle.

Vierailija
113/116 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin se menee

Vierailija
114/116 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis hyvä mies ei voi lähteä huonosta suhteesta, jos ei ole jo uusi katsottuna?

Vierailija
115/116 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Kun sain tarpeekseni 14 vuoden jälkeen täysin itseensä keskittyvästä naisesta niin etsin uuden jo suhteen aikana. Jossainhan sitä piti käydä rentoutumassa ja akkuja lataamassa. Nyt 10 vuotta nuoremmman uuden kanssa oltu jo kaksi vuotta yhdessä - paras naiseni koskaan.

Vierailija
116/116 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yritetäänkö tässä sanoa että kannattaa alkaa pokailla varattuja miehiä? Voi lol.

Huh!