Parhaat 40+ miehet viedään aina suoraan huonosta suhteesta - moni nainen ei tätä ymmärrä vaan halveksii TARPEETTOMASTI suhteessa olevia
Valitettavasti tämä on tilanne kun katselee ympärilleen
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt...Olet siis avioliitossa oleva mies jota naiset eivät tule pokaamaan ravintolassa?
Kyse on niistä parhaista/jänskistämiehistä ja sinä et ilmeisesti ole sellainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritetäänkö tässä sanoa että kannattaa alkaa pokailla varattuja miehiä? Voi lol.
Naisia kiinnostaa miehen status ja menestys, naisen/naiste ja lapsien saaminen sekä kasvattaminen on yksi sen ilmentymä eikä sitä voi mitenkään unohtaa.
Yrityksen johtoportaassa olevan naimisissa oleva hyväkuntoinen mies jolla on 2-3 lasta, on erittäin kovaa huutoa naisten silmissä.
Minua on muutama varattu mies vokotellut, mutta kiinnostukseni on loppunut kyllä kerrasta siihen, kun selviää että mies on vielä edellisessä parisuhteessa kiinni. Tuollainen mies on mieleltään liian heikko ja hänen selkärankansa liian kiero. En vain pysty syttymään sellaisesta. Melkein yhtä iso miinus on, jos miehellä on lapsia, koska itse olen vela enkä halua lasten tuomia haasteita elämääni edes kumppanin lasten muodossa. En myöskään halua sellaista miestä, joka on lapsia päättänyt tehdä mutta ei sitten kuitenkaan huolehdi heistä aktiivisesti.
Enpä siis todellakaan allekirjoita väittämiäsi. Nykyinen mieheni on kansainvälisesti tunnettu, älykäs, menestyvä ja tunteellinen mies, jolla ei ole lapsia ja joka oli tavatessamme ollut pitkään sinkkuna, koska ei ollut tavannut sellaista naista jonka kanssa olisi aidosti halunnut olla. On hänellä myös parisuhteista kokemusta, mutta ei todellakaan niin, että yhdestä suhteesta hypätään suoraan seuraavaan.
t. 23
On aivan eri asia kuin se, että nainen kiinnostuu alfamiehestä ja haluaa yrittää tätä. Mies joka ei ole helppo häntäheikki vaan tavoiteltava suhteessa oleva aviomiesalfa, on aina naisten asteikolla korkealla. Lapset ja vaimo kertoo miehen menestyksestä. Ei siksi, että miehen olisi erityisen hienoa edes naisten tavoitella tai saada vaan siksi, että monet muutkin naiset tavoittelevat tätä yhtä menestyjämiestä.
Hyvin monet naiset kyllä tavoittelivat nykyistä miestäni (ja edelleen tavoittelevat nyt, kun olemme suhteessa). Mutta mies joka on valmis jättämään kumppaninsa lennosta vaihtaakseen toiseen, saa niin paljon miinuspisteitä että ei siinä auta vaikka miljoona naista häntä tavoittelisi. Ei tuollainen ole mikään hyvä mies.
Tarvitaan siis kolme asiaa, että minä kiinnostun:
1. suosio naisten parissa,
2. korkea valikoivuus naisten suhteen (lähtee suhteeseen vain hyvin harvan naisen kanssa),
3. niin korkea moraali, että yksi suhde viedään rauhassa loppuun asti ennen kuin uutta aloitetaan.
Oikeastaan tuota ensimmäistä ei välttämättä tarvittaisi, koska rakastaisin miestäni ihan yhtä paljon vaikka kukaan muu nainen ei häntä haluaisikaan. Se on vain väistämätön seuraus siitä, että mies on ihana ja hyvä ihminen.
t. 23
"Parhaat 40+ miehet viedään aina suoraan huonosta suhteesta - moni nainen ei tätä ymmärrä vaan halveksii TARPEETTOMASTI suhteessa olevia
Valitettavasti tämä on tilanne kun katselee ympärilleen"
Ja tuolla asenteella saat ihan rauhassa katsellakki ympärillesi - maailman tappiin asti.
Tavallaan ymmärrän tämän näkökulman, mutta en ymmärrä miksi parhaat miehet olisivat huonossa suhteessa.
Olin itse kiinnostunut eräästä "sielunkumppani" miehestä, joka oli suhteessa. Otin jopa avioeron tämän miehen takia. Niin siinä sitten kävi, että mies jäi pariksi vuodeksi miettimään, kumman haluaa, minut vai avovaimonsa. Ei osannut millään päättää, vaikka oli sanonut ettei enää rakasta muijaansa. Ehdotin että menisi psykologin kanssa puhumaan, mutta ei saanut aikaiseksi sitäkään. Kärsivällisyyteni loppui siihen.
Pakko sanoa että naimisissa ollessa alempitasoinen nainen olisi minut saanut. Sinkkuaika on opettanut näkemään oman tasoni ja tehnyt hyvin valikoivaksi. Menestynyt ja urheilullinen M45
Vierailija kirjoitti:
Jo otsikon alku on käsittämätön:
"Parhaat 40+ miehet viedään aina suoraan huonosta suhteesta"
:D
Aivan. Parhaat miehet eivät tuhlaa elämäänsä huonossa suhteessa. He valitsevat suhteeseen ainoastaan sellaisen naisen, jota pitävät kaikin tavoin hyvänä kumppanina itselleen. He näkevät aktiivisesti vaivaa suhteensa parantamiseksi, jos sen tilapäisesti huonoksi kokevat. Jos tämä ei tuota tulosta, he erovat, koska arvostavat itseään eivätkä ole kumppanistaan riippuvaisia. Uuden parisuhteen he muodostavat vain silloin kun itse haluavat, eli heitä ei ole mahdollista "viedä" yhtään mihinkään.
t. 23
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että naimisissa ollessa alempitasoinen nainen olisi minut saanut. Sinkkuaika on opettanut näkemään oman tasoni ja tehnyt hyvin valikoivaksi. Menestynyt ja urheilullinen M45
Onnittelut! Itsetuntemuksesi on kehittynyt kun olet tajunnut viettää aikaa myös sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tämän näkökulman, mutta en ymmärrä miksi parhaat miehet olisivat huonossa suhteessa.
Olin itse kiinnostunut eräästä "sielunkumppani" miehestä, joka oli suhteessa. Otin jopa avioeron tämän miehen takia. Niin siinä sitten kävi, että mies jäi pariksi vuodeksi miettimään, kumman haluaa, minut vai avovaimonsa. Ei osannut millään päättää, vaikka oli sanonut ettei enää rakasta muijaansa. Ehdotin että menisi psykologin kanssa puhumaan, mutta ei saanut aikaiseksi sitäkään. Kärsivällisyyteni loppui siihen.
Hyvä ettet ruvennut kakkosnaiseksi.
Ihmisen todellinen persoona paljastuu vasta sitten, kun seurustelua on takana jonkin aikaa. Ihastuminen ja rakastuminenkin pohjautuu aina osittain siihen, että toisesta ei tiedetä vielä kaikkea ja aukkokohdat tulee automaattisesti täytettyä omassa alitajunnassa omilla haavekuvilla. Siksi keskinkertainenkin tapaus voi vaikuttaa aivan ainutlaatuisen hienolta ihmiseltä tuossa ihastumisvaiheessa. Ja siksi kannattaa käyttää myös omaa järkeä. Jos mies on valmis pettämään nykyistä kumppaniaan, hän ei ole mikään täyden kympin mies, vaikka omissa ihastuksen sumentamissa aivoissa siltä vaikuttaisikin. Totuus paljastuu sitten aikanaan.
Todellinen hyvä mies ei tarvitse ulkopuolisen petoskumppanin tarjoamaa tukea ja energiaa erotakseen huonosta suhteesta. Ja hyvin moni sellainen, joka hankkii ensin tämän petoskumppanin, ei pysty eroamaan edes sivusuhteesta saadun energian voimalla, vaan jää ikuiseen limboon kahden ihmisen välille. Heikkoa, vastenmielistä, tuskallista ja kaikkea muuta kuin hyvän miehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen todellinen persoona paljastuu vasta sitten, kun seurustelua on takana jonkin aikaa. Ihastuminen ja rakastuminenkin pohjautuu aina osittain siihen, että toisesta ei tiedetä vielä kaikkea ja aukkokohdat tulee automaattisesti täytettyä omassa alitajunnassa omilla haavekuvilla.
Siksi keskinkertainenkin tapaus voi vaikuttaa aivan ainutlaatuisen hienolta ihmiseltä tuossa ihastumisvaiheessa. Ja siksi kannattaa käyttää myös omaa järkeä.
Olipas harvinaisen hyvin kiteytetty asia. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viedään? Mitä passiivisia lapasia nämä miehet ovat?
Parhaat miehet viedään
Hyvä mies ei anna kenenkään viedä itseään yhtään mihinkään väkisin.
Heh, ap on varmaan joku niistä deitti-ilmoitukseeni vastanneista eroamassa olevista miehistä, joiden olisi pitänyt saada jo joku valmiiksi odottamaan sitten kun "kerrotaan lapsille", "löydän asunnon" tai "saadaan paperit vietyä". Ja katkera kun ei naiset ymmärrä minkä top 10% kaverin ovat päästämässä karkuun 😄
Parhaat miehet pysyy itseasiassa naimisissa ja etenee urillaan 40 kymppisinä. Luuserit eroaa 40 kympin tietämillä ja hakee jännitystä alapään vekottimella. Ei ole mikään menestyksen mittari jättää lapsia ja perhettä. Se on itse asiassa epäonnistumisen merkki.
Naiset jahtaa aina varattuja miehiä, pitäkää saaliistanne kiinni, naiset!
Hakeeko Ap tässä sitä ikuista mantraa että parhaat miehet eivät ole hetkeäkään sinkkuna ja sitten haukutaan kaikki sinkkumarkkinoilla olevat miehet luusereiksi. Minusta on ihan kypsää, jos aikuinen ei mene vain suhteesta suhteeseen. On ihan hyvä yrittää hiukan oppiakin virheistään ja itsestäänkin jotakin suhteiden välissä. Mies joka on suhteesta vietävissä ei ole mikään luotettava hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin eroamassa tosi moni nainen ei halunnut "sekaantua" varattuun. Ei ihme että ovat pitkään sinkkuna olleet.
Muutama ihan friikki tullut vastaan joka vaatii että paperillakin jo saatu kaikki hoidettua
Hah, minä olen varmaan tämmöinen friikki sitten. Johtuu ihan siitä että on tullut liian monta miestä vastaan, jotka väittää olevansa eronneita... kaikki "unohtaa" kuitenkin kertoa että virallisesti ei ole erottu vielä ja henkisesti ollaan edelleen siinä ärsyttävässä exässä kiinni. Tähän vielä jakamaton omaisuus ym. ja niihin liittyvät sotkut. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritetäänkö tässä sanoa että kannattaa alkaa pokailla varattuja miehiä? Voi lol.
Naisia kiinnostaa miehen status ja menestys, naisen/naiste ja lapsien saaminen sekä kasvattaminen on yksi sen ilmentymä eikä sitä voi mitenkään unohtaa.
Yrityksen johtoportaassa olevan naimisissa oleva hyväkuntoinen mies jolla on 2-3 lasta, on erittäin kovaa huutoa naisten silmissä.
Johtajilla on harvoin aikaa lapsille. Ovat huonoja isiä, tunteettomia, ilkeitä ja pahimpia pettäjiä. Johtajamiehet ovat automaattisesti turn-off. Ei kannata ottaa johtajamiestä, ellei halua yksinhuoltajaksi, koska sellainenhan on johtajamiehen vaimon rooli.
Jos puhut mun miehestä, niin se on oikeasti hyvä mies. Meidän suhde on enää nimellinen, joten minulta sä et häntä vie. Toisaalta mies on aika periaatteen ihminen, joten se ei ole noin vaan vietävissä. Mut kyl se ulkopuolisista voi näyttää siltä, että se on viety. Totuus on kuitenki se, että me ei pystytty enää oleen toisillemme hyviä. Me tiedetään totuus, on tiedetty jo vuosi sitten vaikka yhdessä ollaan asuttu. Se on kuitenki hyvä mies, välillä vähä temperamenttinen, mutta on se hyvä.
Varattu mies on aina kiinnostavampi kuin vapaa. Siksi miehen kannattaa pysyä vaikka huonossakin suhteessa, se parantaa hänen markkina-arvoaan (toisin kuin naisilla).
Mä vein omani toiselta naiselta, ei tosiaan ollut helppoa, mutta onnistui lopulta. Edellinen puoliso oli vähän estynyt seksin suhteen ja se tietenkin auttoi minua. Mies on ollut kanssani nyt 17 v. Minulta häntä ei pysty viemään, koska suhteemme on hyvä ja pidän siitä huolta.
Minusta kumppanin saa varastaa muilta jos pystyy ja hyvä vaan, jos on vähän vaikeaa, sillä se kertoo siitä, että kyky uskollisuuteen on. Jos joku saisi mieheni vietyä, toteaisin vain, ettei suhteemme ollut niin hyvä kuin luulin, enkä todellakaan alkaisi vihata toista naista.
Niin? Ei ikä tai työpaikka poista kakkosluokkaisuutta.