Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat 40+ miehet viedään aina suoraan huonosta suhteesta - moni nainen ei tätä ymmärrä vaan halveksii TARPEETTOMASTI suhteessa olevia

Vierailija
19.03.2019 |

Valitettavasti tämä on tilanne kun katselee ympärilleen

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä tässä nyt halveksutaan ja miten se ilmenee? En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
22/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritetäänkö tässä sanoa että kannattaa alkaa pokailla varattuja miehiä? Voi lol.

Naisia kiinnostaa miehen status ja menestys, naisen/naiste ja lapsien saaminen sekä kasvattaminen on yksi sen ilmentymä eikä sitä voi mitenkään unohtaa.

Yrityksen johtoportaassa olevan naimisissa oleva hyväkuntoinen mies jolla on 2-3 lasta, on erittäin kovaa huutoa naisten silmissä.

Varatut miehet eivät kiinnosta parhaita naisia. Varattuihin tyytyy vaan kakkosluokan naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet parhaita ole, jos ovat huonossa suhteessa. Hyvä mies ymmärtää yrittää korjata suhdetta tai ottaa itse eron, jos suhde on tarpeeksi huono. Suoraan suhteesta saa vain huonon, pettävän miehen ja siitähän voi jo päätellä miten se saaga tulee jatkumaan.

Tämä.

Minun eksäni on aidosti todella hyvä mies. Erosimme kun ymmärsimme että tulevaisuuden haaveemme eivät juurikaan kohtaa, emmekä olisi onnellisia jos jäämme yhteen. Meistä tuli myöhemmin (eron prosessoimisen jälkeen) hyvät ystävät. 

Ex-mieheni oli suhteemme aikana ihastunut toiseen naiseen, mutta hänellä ei käynyt mielessäkään hypätä suoraan suhteesta toiseen. Hänellä on niin hyvä itsereflektiokyky, että hän ymmärsi kyseessä olevan halu paeta vaikeuksia uuteen suhteeseen - ei todellinen rakastuminen. Sen sijaan että olisi lähtenyt suhteeseen kyseisen naisen kanssa, hän lähti pariterapiaan minun kanssani. Sittenkään kun päädyimme eroon, hän ei lähtenyt heti hakemaan uutta suhdetta vaan eleli ensin rauhassa itsekseen ja paranteli eron jättämiä haavoja (kuten tein itsekin).

Nyt eksäni on uudessa suhteessa ja heillä on jo lapsikin. Parisuhdekumppani ei ole tuo entinen ihastuksen kohde, vaan löytyi Tinderistä sitten myöhemmin. Se ihastus osoittautui ihmiseksi, jonka kanssa miehellä ei olisi ollut onnellista yhteistä tulevaisuutta. Mies pystyi tämän näkemään sitten, kun oli saavuttanut henkisen tasapainon ja osasi arvioida asioita objektiivisesti.

Ihana mies kaikin tavoin. <3 Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
24/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies se on, joka tuosta vaan viedään? Ei tahdoton ressukka koskaan ole paras mies, ei edes hyvä mies.

Vierailija
25/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kommentoin omaa huonoo suhdetta iltalehden päivityksessä facessa. Päivityksessä oli juttua toimivista suhteista.

Sen takia monta naista laittoi yksityistyisviestiä ja ilmoitti kiinnostuksestaan.

Vierailija
26/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritetäänkö tässä sanoa että kannattaa alkaa pokailla varattuja miehiä? Voi lol.

Naisia kiinnostaa miehen status ja menestys, naisen/naiste ja lapsien saaminen sekä kasvattaminen on yksi sen ilmentymä eikä sitä voi mitenkään unohtaa.

Yrityksen johtoportaassa olevan naimisissa oleva hyväkuntoinen mies jolla on 2-3 lasta, on erittäin kovaa huutoa naisten silmissä.

Minua on muutama varattu mies vokotellut, mutta kiinnostukseni on loppunut kyllä kerrasta siihen, kun selviää että mies on vielä edellisessä parisuhteessa kiinni. Tuollainen mies on mieleltään liian heikko ja hänen selkärankansa liian kiero. En vain pysty syttymään sellaisesta. Melkein yhtä iso miinus on, jos miehellä on lapsia, koska itse olen vela enkä halua lasten tuomia haasteita elämääni edes kumppanin lasten muodossa. En myöskään halua sellaista miestä, joka on lapsia päättänyt tehdä mutta ei sitten kuitenkaan huolehdi heistä aktiivisesti.

Enpä siis todellakaan allekirjoita väittämiäsi. Nykyinen mieheni on kansainvälisesti tunnettu, älykäs, menestyvä ja tunteellinen mies, jolla ei ole lapsia ja joka oli tavatessamme ollut pitkään sinkkuna, koska ei ollut tavannut sellaista naista jonka kanssa olisi aidosti halunnut olla. On hänellä myös parisuhteista kokemusta, mutta ei todellakaan niin, että yhdestä suhteesta hypätään suoraan seuraavaan. 

t. 23

Vierailija
27/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka halveksii ja ketä?

Vierailija
28/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on muutama varattu mies vokotellut, mutta kiinnostukseni on loppunut kyllä kerrasta siihen, kun selviää että mies on vielä edellisessä parisuhteessa kiinni. Tuollainen mies on mieleltään liian heikko ja hänen selkärankansa liian kiero. En vain pysty syttymään sellaisesta. Melkein yhtä iso miinus on, jos miehellä on lapsia, koska itse olen vela enkä halua lasten tuomia haasteita elämääni edes kumppanin lasten muodossa. En myöskään halua sellaista miestä, joka on lapsia päättänyt tehdä mutta ei sitten kuitenkaan huolehdi heistä aktiivisesti.

Enpä siis todellakaan allekirjoita väittämiäsi. Nykyinen mieheni on kansainvälisesti tunnettu, älykäs, menestyvä ja tunteellinen mies, jolla ei ole lapsia ja joka oli tavatessamme ollut pitkään sinkkuna, koska ei ollut tavannut sellaista naista jonka kanssa olisi aidosti halunnut olla. On hänellä myös parisuhteista kokemusta, mutta ei todellakaan niin, että yhdestä suhteesta hypätään suoraan seuraavaan. 

t. 23

On aivan eri asia kuin se, että nainen kiinnostuu alfamiehestä ja haluaa yrittää tätä. Mies joka ei ole helppo häntäheikki vaan tavoiteltava suhteessa oleva aviomiesalfa, on aina naisten asteikolla korkealla. Lapset ja vaimo kertoo miehen menestyksestä. Ei siksi, että miehen olisi erityisen hienoa edes naisten tavoitella tai saada vaan siksi, että monet muutkin naiset tavoittelevat tätä yhtä menestyjämiestä.

Vierailija
29/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks, mitä mä just luin. Ei hitto millaista porukkaa tää maa päällään kantaa.

Vierailija
30/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

On aivan eri asia kuin se, että nainen kiinnostuu alfamiehestä ja haluaa yrittää tätä. Mies joka ei ole helppo häntäheikki vaan tavoiteltava suhteessa oleva aviomiesalfa, on aina naisten asteikolla korkealla. Lapset ja vaimo kertoo miehen menestyksestä. Ei siksi, että miehen olisi erityisen hienoa edes naisten tavoitella tai saada vaan siksi, että monet muutkin naiset tavoittelevat tätä yhtä menestyjämiestä.

Hei lopeta noi sairaat juttusi jo. Toivon, ettet puhu kenellekään livenä näitä.

Vierailija
31/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostanu pätkääkään varatut miehet. Ei edes silloin kakskymppisenä, kun olin ihan mallin/missin mitoissa.

Kaikkein vähiten kiinnosti siis varatut vonkaajat, en koskaan edennyt muutamaa sananvaihtoa pidemmälle baareissa. Hehän osoittivat petollisuutensa jo ensi kättelyssä. Ei kelpaa mulle.

Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään mielenkiintoa ollu koskaan varattuihin. 

Vierailija
32/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi halvattu mitä potaskaa... "Yrityksen johtiportaassa" tarkoittaa yleensä sitä, että on naimisissa työnsä kanssa. Ja monelle se entisten lasten olemassaolo taitaa olla pikemminkin haitta, jos ei itselläkään ole lapsia.

Vierailija
33/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka halveksii ja ketä?

Varmaan siis ap on varattu mies, mielestään huonossa suhteessa ja häntä harmittaa, kun hänellä ei käy flaksi yöelämässä tämän takia :D

Varattu mies ei siis saa naista pokattua :D

Vierailija
34/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä ihmettelen miksi kukaan mies haluaa olla kiinteässä parisuhteessa nykyisillä avoimilla lihamarkkinoilla :)Kohta taas joutuu tilaamaan kumeja kun kevät koittaa ja naiset sekoaa :)

Vierailija
35/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 23

Mä oksennan sun ajatuksenjuoksulle.

Mua ei ole koskaan kiinnostanu varatut vonkaajamiehet. Ei koskaan!! Ja tiedän hyvin monta muutakin naista, jotka ovat aina ajatelleet noin.

Vierailija
36/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kommentoin omaa huonoo suhdetta iltalehden päivityksessä facessa. Päivityksessä oli juttua toimivista suhteista.

Sen takia monta naista laittoi yksityistyisviestiä ja ilmoitti kiinnostuksestaan.

Kakkosluokan naisilla on usein tällainen toimintamalli.

Vierailija
37/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosluokan naisilla on usein tällainen toimintamalli.

Luokasta en tiedä. 8 naista. Töissä käyviä ja noin 25-30 vuotiaita sinkkuja.

Vierailija
38/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käy heti kimppuun kun näkee hyvän yksilön

Vierailija
39/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 40+ mies voi olla paras, jos ei edes omaa parisuhdettaan ole saanut toimimaan ja raivoaa siitä, ettei hän onnistu pokamaan salarakasta.

Vierailija
40/116 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikon alku on käsittämätön:

"Parhaat 40+ miehet viedään aina suoraan huonosta suhteesta"

:D