Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi minulle eile, että "et ole mitenkään ainutlaatuinen...

Vierailija
29.03.2013 |

eli turha luulla, että alkaisin susta vaikka kilpailemeen"  Hän on siis miesystäväni. Oltu yhdessä 5 vuotta. Miitä ihmettä...siis ihan tyhjästä noin töksäytti. Aivan moukka vai mikä???  En tiedä itkiskö vai nauraisko???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on, ei kukaan ole.

Vierailija
2/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen! Yrittää lyödä itsetuntosi maahan. Ole tarkkana, ettei siinä onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätykseen. Etsi se jolle olet ainutlaatuinen.

Vierailija
4/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kyllä mua ihmetyttää tollaset puheet... Ei toki kukaan ole ainutlaatuinen, mutta eikö olisi ihan viisasta pitää ne Ihan omina ajatuksina. Tollaset puheet kyl vaikuttaa mun tekemisiin ja valintoihin ihan varmasti. Mitä mä enään mitään yrittämään ja välittämään sen tunteista, kun kerta olen helposti korvattavissa,,,,

Vierailija
5/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän samalla selvisi syy siihenkin miksi olette noin kauan seurustelleet ilman kosintaa. Että good luck sulle vaan

Vierailija
6/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alkua. En kyllä jäis enää odottelemaan sitä että alan olla muita huonompi hänen mielestään.

Vierailija
7/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miestä näpäyttää tuosta sanomisesta, niin jätä se ennen kuin se jättää sinut. Syyksi sanot vaikka kunnioituksen puute. Älä siis myönnä, että tuo hänen lausahduksensa sai sinut heräämään. Se vain lisäisi miehen omahyväisyyttä.

Vierailija
8/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:31"]

. Syyksi sanot vaikka kunnioituksen puute..

[/quote]

Selvennykseksi vielä, että nimenomaan niin päin, että sinä et kunnioita ja arvosta miestäsi.

Vierailija
9/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:03"]

Tottahan tuo on, ei kukaan ole.

[/quote]

Mun mielestä jokainen ihminen on ainutlaatuinen. Eipä meitä ole kahta täysin samanlaista tällä pallolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan