Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys seksistä pitäville naisille

Vierailija
19.03.2019 |

Onko teillä ollut ongelmia löytää sopivaa kumppania johtuen seksiin liittyvistä mieltymyksistänne?

Rupean olemaan ihan epätoivoinen siksi, että jokaisen minusta kiinnostuneen ja muuten ihan sopivalta tuntuvan tyypin kanssa homma lässähtää seksiin. Eli tykkäämme yleensä ihan eri asioista. Homma menee sitten siihen, että mulla tippuu hanskat naulaan siksi, että mun mielestä rakastelu on sanatonta kommunikaatiota eikä jatkuvaa ohjeistusta ”tee sitä, ei noin vaan näin” jne.

Ongelmia on ihan vain tavassa koskettaa, suudella, ihan kaikessa! Tulen hulluksi asian kanssa. Tosi harvan miehen kanssa seksi on ollut oikeasti nautinnollinen kokonaisuus.

En haluaisi lisää aina vain uusia tapailuita seksiyrityksineen. En halua joutua enää selittämään sitä, että seksi ei nyt toimi. Muita saman asian parissa kamppailevia? Haluaisin kovasti parisuhteen mutten voi ryhtyä suhteeseen osaamattoman/estoisen/kokemattoman miehen kanssa ja tämä nyt ei valitettavasti selviä muuten, kuin kokeilemalla.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet vimmastuivat (taas kerran) tästä keskustelusta? Kuten aiemmin sanoin, seksin salat tuntuvalla miehellä ei ole koskaan pulaa naisista siksi, että näitä miehiä on todella vähän.

Mulla on 20cm muna. Kaikki naiset hulluna jonossa. Ei ne muuta kaipaa.

-ap

Vierailija
62/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuota ongelmaa, koska itse seksistä pitävänä pidän myös keskustelua aiheesta kiihottavana. Ja sytyn helposti uusista asioista mitä esim. mies haaveilee. 😊

Tämä! Itse uudessa suhteessa kerrankin uskaltauduin jo heti aluksi avautumaan (kun kerran vaadittiin) ja kertomaan mistä eniten pidän. Leffoista keksin mistä pidän, mutta ei ihan reaalimaailmassa ollut tullut vastaan. Se kannatti, sillä uusi naisystävä kuittasi sanomalla "ihanaa" ja sitten kertoi mitä hän haluaa. Ja sitä hän saa, paljon! Olemme olleen yli vuoden yhdessä ja into tuntuu vaan kasvavan. Suhde toimii ja seksi on kuin liima joka korjaa mitä tahansa. Uskomatonta, mitä pieni avautuminen voi saada aikaan. Upea nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon itsetunnon omaavat miehen ottaa aina tuon ”no otatko ite syvälle kurkkuun” heiton moittiakseen naisia koska tietävät, että moni nainen ei siihen pysty. Eivät kuitenkaan älyä, että tuossa kyse ei ole taidosta/halusta, vaan luonnollisesta refleksistä.

Tai sitten kuten täällä niin alle 20cm on katkarapu. Näitä mielikuvituksessa eläviä riittää, eivätkä kokemattomina älyä todellisuudesta mitään. Itselläni kävi tuuri, että vaimo olikin syväkurkku. En ole kehdannut kysyä tarkemmin sillä olen tilanteeseen erittäin tyytyväinen, mutta avain onnistumiseen on varmaankin rekfeksin välttäminen ja sitten koko suoritukseen halu antaa. Nauttiminen toisen nautinnosta. Kai sitä voisi kutsua osaksi rakkautta.

Vierailija
64/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet vimmastuivat (taas kerran) tästä keskustelusta? Kuten aiemmin sanoin, seksin salat tuntuvalla miehellä ei ole koskaan pulaa naisista siksi, että näitä miehiä on todella vähän.

Mulla on 20cm muna. Kaikki naiset hulluna jonossa. Ei ne muuta kaipaa.

-ap

Trollihan tämä, mutta toivon todella, ettei kukaan mies kuvittele kalun koon pelkästään takaavan hyvää seksiä. Ei, ei, ei. Mies voi olla taitamaton, itsekäs, huono suutelemaan, väärät otteet ko. naiselle jne. aivan riippumatta, minkä kokoinen penis on. Luonnollisesti.

Pelkkä iso kalu ei riitä.

Toiseksi pahin virhe on luulla, että kun exä tykkäsi tavastani koskettaa / antaa suuseksiä / mitänytvaan, niin nyxäkin tykkää.

Vierailija
65/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä iso kalu-jankutukset miehiltä on jo niin väsynyttä juttua, että mietityttää ihmiskunnan kohtalo, kuinka typeriä voivat olla🙄

Itse olen ulkoisesti hyvin herttaisen näköinen, luomu ja rento. Joka ikinen kerta miehet hämmästyvät kuinka ”kiimainen ja estoton” olen, mielestäni minä vain nautin seksistä, ilman ylisanoja. Olen päätellyt, että ko miesten entiset ovat niitä lahnoja kun kerran seksuaalisesti avoin nainen on jotain niin ihmeellistä. Nyt kun ikää alkaa olla, niin oman ikäiset miehet näyttävät jo hyytyvän, olevan estoisia, eivät tykkää aktiivisesta naisesta, kai siinä oma miehisyys sitten kutistuu, tai jotain. No, ehkä kohdalle osuu vielä sellainen mies joka vie, minä sitten vikisen😀. N49

Vierailija
66/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs koskaan ole törmännyt naiseen joka ei olisi pitänyt ja nauttinut seksistä.

Hyvää tuuria vai mistä sitten lie johtunut!

M50+

Vierailija
67/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Haluat rajua seksiä mutta et halua kertoa siitä ja odotat että mies oma-aloitteisesti alkaa läpsimään ja solvaamaan? Ei kukaan mies ole niin hullu että ottais riskin! Sitten kyllästyt, vaihdat miestä ja uusiksi.

Kuinka paljon sulla niitä kumppaneita oikein on? Ootko pohtinut, että ehkä mieskään ei halua panostaa naiseen jossa on puolet kylän airoista soutanut? Ne joihin panostetaan on ihan eri jengissä kun ne joita pannaan.

Koettaisin jonkun aikaa pitää reidet kiinni ja tutustua ihmiseen, kysellä, kertoa ja keskustella ennen sänkytouhuja. Oletko koskaan koittanut? Se oikea saattais löytyäkin.

Lähtökohtaisesti tuo ajatus "Kyllä sun pitäis sanomattakin tietää" on ihan absurdi.

Ei raju seksi ensiksikin tarkoita mitään läpsyttelyä. Huomaatko ensimmäisen virheesi? Ihmiset voivat puhua samoin termein mutta tarkoittaa eri asioita.

Ja jos joku mies luokittelee naisen ”panoksi” sen perusteella, että tällä on ollut useampi kuin kymmenen seksikumppania, en todellakaan ole miehestä kiinnostunut. Toisekseen, en asu missään kylässä ja kuulostat itse mieheltä, joka epävarmuuttaan haluaa kokemattoman naisen.

Aina harvoin törmää miehiin, jotka oikeasti katsovat maailmaa ja seksuaalisuutta positiivisesti. Siksihän on ihana asia eikä ”järvi soutamalla kulu”. Minulla on ollut sama vakikumppani seksiä varten monta vuotta mutta koska haluaisin oikean parisuhteen, yritän toisinaan tapailla uusia ihmisiä.

Minä en etsi seksiä, jossa ensin mies nuolee minulle orkun ja sen jälkeen panee minua takaapäin lauetakseen itse. En valitettavasti saa tuollaisesta yhtään mitään irti. Samalla vaivalla voisin runkata yksikseni.

Minulle seksi on yhdessä nauttimista eikä mitään palveluksia puolin ja toisin. Onneksi osa tähän ketjuun vastanneista on ymmärtänyt pointtini.

Summa summarum, jatkan etsintöjä ja todellakin välttelen miehiä, jotka tässäkin ketjussa ovat omaa ja onnetonta näkemystään uikuttaneet. Teille sopii se neitsytlahna naapurista. Kun naisella ei ole kokemusta, huonompikin esitys voi mennä läpi. Tsemppiä!

Ap

No, mulla nyt on sen verran kokemusta etta seksipartnereiden maara on kolminumeroinen luku. Mukaan mahtuu miehia, naisia, kolmen kimppaa, gang-bangia ja SM-seksia. Rooli- ja pissaleikkeja, tuplapenetraatiota, miehen tyydyttamista anukseen dildolla ym. 

Ja edelleen olen sita mielta, etta avain hyvaan seksiin on toisen kehon ja mieltymysten opetteleminen. Ja se ei kay hetkessa. Kukaan ei ole seppa syntyessaan. 

Siksi luovuin yhden illan jutuista jo ajat sitten, ja nykyaan eniten kiihottaa oman rakkaan kanssa rakastelu (tama ei siis tarkoita mitaan lahnana makaamista lahetyssaarnaajassa). 

Vierailija
68/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole koskaan "valmista pakettia" tullut vastaan, mutta löysin kokeilunhaluisen miehen joka tykkää miellyytää, kaksi vuotta sitä piti "kouluttaa" että sain aina seksistä sen mitä halusinkin mutta kyllä kannatti!

Aina paranee vaan, molempien mielestä. Ei kukaan voi toisen ajatuksia ja mieltymyksiä ensimmäisellä yrityksellä tietää...

Vierailija
69/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää, että jonkun muunkin mielestä seksi on sanatonta kommunikaatiota. Munkin mielestä puhuminen jotenkin latistaa tunnelman ja dirty takia en osaa luontevasti.

Vierailija
70/71 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkistävää, että jonkun muunkin mielestä seksi on sanatonta kommunikaatiota. Munkin mielestä puhuminen jotenkin latistaa tunnelman ja dirty takia en osaa luontevasti.

Suurin osa on ymmärtänyt ihan väärin tuon ”sanattoman kommunikaation”. Kyllähän eleet, kehon värähdykset ja ääntelytkin ovat kommunikaatiota. Ainoastaan ilman sanoja. Minusta on kamalaa, jos kumppani ei pysty lukemaan minua esimerkiksi hengitystiheyden perusteella.

Ja TIETENKIN kumppanin mieltymyksistä oppii vähitellen. Väitän kuitenkin edelleen, että osa ihmisistä vain on epäherkkiä lukemaan toisen reaktioita. Sellaista vikaa en saa korjattua opettamalla siksi, että itselleni suurimmat vibat tuo seksiin juuri yllätyksellisyys. Eli molemmat jaksavat jatkuvasti kokeilla vähän erilaisia variaatioita.

Vierailija
71/71 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipa niista mieltymyksista sen itse aktin aikana tarvikaan puhua. Meilla ainakin on "kehityskeskusteluja" ihan eri tilanteissa, puhutaan siis vaan seksista tyyliin "tykkasitko viime kerralla siita uudesta jutusta minka tein, milta se tuntui, oliko kosketus sopivan tuntuinen". Tai "musta olisi kiva jos....."  ja sitten ilmaiset mita haluat sulle tehtavan. (No ei nyt noin kornisti, mutta you get my point.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan