Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo piereksii enemmän ja äänekkäämmin

Vierailija
19.03.2019 |

Tämä syö itsetuntoani ja nakertaa parisuhdettamme. Ei ole romanttinen tunnelma makkarissa vaan kaamea katku.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen piereskellyt jo parikymmentä vuotta eikä ole mieheltä mennyt halut , ei itsetunto, eikä romanttisuus. Romanttisuutta ei kyllä miehessä ole hirveästi ollut alun perinkään.  Mutta se vähä romanttisuus mikä oli alussa on tallella vieläkin.

Minulla on tuota laktoosivaivaa ja aina tulee sorruttua ja kyllähän se sitten perästä kuuluu. 

Vierailija
2/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen piereskellyt jo parikymmentä vuotta eikä ole mieheltä mennyt halut , ei itsetunto, eikä romanttisuus. Romanttisuutta ei kyllä miehessä ole hirveästi ollut alun perinkään.  Mutta se vähä romanttisuus mikä oli alussa on tallella vieläkin.

Minulla on tuota laktoosivaivaa ja aina tulee sorruttua ja kyllähän se sitten perästä kuuluu. 

Jaajaa, no pitänee sitten yrittää parantaa kodin ilmanvaihtoa tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies piereskeli yhtenään. Inhotti niin, että suunnittelin eroa. Rupesin ostamaan laktoosittomia maitotuotteita. Asia korjaantui sillä.

Vierailija
4/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 kiitos ap

Vierailija
5/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai piere aktin aikana :D Olis romanttiuus aika kaukana xD

Vierailija
6/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä piereskelen suolistoleikkaukseni vuoksi ihan varmasti enemmän kuin mieheni, mutta eipä tuo ole ongelmaksi muodostunut. Seksin aikana mua ei ikinä kyllä edes pieretä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi