Kysymys seksistä pitäville naisille
Onko teillä ollut ongelmia löytää sopivaa kumppania johtuen seksiin liittyvistä mieltymyksistänne?
Rupean olemaan ihan epätoivoinen siksi, että jokaisen minusta kiinnostuneen ja muuten ihan sopivalta tuntuvan tyypin kanssa homma lässähtää seksiin. Eli tykkäämme yleensä ihan eri asioista. Homma menee sitten siihen, että mulla tippuu hanskat naulaan siksi, että mun mielestä rakastelu on sanatonta kommunikaatiota eikä jatkuvaa ohjeistusta ”tee sitä, ei noin vaan näin” jne.
Ongelmia on ihan vain tavassa koskettaa, suudella, ihan kaikessa! Tulen hulluksi asian kanssa. Tosi harvan miehen kanssa seksi on ollut oikeasti nautinnollinen kokonaisuus.
En haluaisi lisää aina vain uusia tapailuita seksiyrityksineen. En halua joutua enää selittämään sitä, että seksi ei nyt toimi. Muita saman asian parissa kamppailevia? Haluaisin kovasti parisuhteen mutten voi ryhtyä suhteeseen osaamattoman/estoisen/kokemattoman miehen kanssa ja tämä nyt ei valitettavasti selviä muuten, kuin kokeilemalla.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seksi-addikti, nymfomaani. Olen vaativainen nainen sängyssä. Mä en tyydyty perus-pertin avioseksissä. Haluan pitkän ja kunnon session eri variaatioineen. Pystyn laukeemaan lukemattomia kertoja, joten jos saan vain pari orkkua, tuun vaan kiukkuiseksi siitä.
Elämässäni on ollut vain muutama mies, joka on ollut mulle sopiva seksuaalisesti. Olen myös kimppaillut, ollut naisten ja parien kanssa. Nykyään haluisin vain yhden ja hyvän miehen, muttei sellaista taida enää tulla eteen.
Kiteytit hyvin. Nälkä kasvaa tässäkin syödessä ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän niitä pirkka-avioseksi-perttejä tuolla etsii seuraavaa laukeamisalustaa. ”Vaimo tykkäsi tästä ja sen jälkeen naisystävän kanssa kokeiltiin pörröisiä käsirautoja”. Hrrr. Siirryn eteenpäin.
ap
Kun on "kysymys seksistä pitäville naisille" niin eiköhän heti ole miehet täällä tunkemassa fellaatioon :D
Mun kokemus asiasta on se, että miehet säikähtävät kun kuulevat että haluan seksiä/tyydytystä.
Omat mieltymykseni ovat aika normaalit, tykkään vähän kovemmista otteista, mutta en mistään alistamisesta.
Osaan myös esittää toiveita seksin suhteen, mutta tähän mennessä vasta 1/7 miehestä on osannut ottaa toiveita vastaan ja noudattaa niitä. Osasta jäi jopa sellainen kuva että tunsivat olonsa uhatuksi, kun esitin toiveita. Mielestä en ole mitenkään tyly tai törkeä, jos pyydän esim tyydytystä käsin tai panemista takaapäin. Olen myös itse valmis tekemään muutakin kuin makaamaan selälläni, mutta harvalle miehelle se tuntuu sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa sitä tätä ja tuota samalla kun itse röhnöttää selällään. Mitä sinä olet valmis tekemään?
Otatko syvälle kurkkuun nätisti?
Jännää että sait tuollaisen mielikuvan ap:stä, minä en. Syvälle kurkkuun ottaminen ei muuten naisesta yleensä tunnu hyvältä.
Jos sen osaa tehdä oikein niin se ei tunnu miltään. Tämä vaatii tosin taitoa. On tehty mulle ihan ilman pyytämistä ja ai että tuntuu hyvältä. Opettele avaamaan kurkkua.
Kuten sanoin, eti tunnu hyvältä. Jos ei tunnu miltään niin silloin harvemmin tuntuu hyvältä.
Mä teen jotain mikä tuntuu susta hyvältä ja sä teet jotain mikä tuntuu minusta hyvältä. Tästähän seksissä on kyse? Favor for favor ;)
Luulen, että sinä et ole ikinä kokenut seksiä, jossa kahden ihmisen mieltymykset natsaisivat saumattomasti. Silloin ei puhuta palveluksista vaan nautitaan yhdessä samoista asioista. Vähempi ei ainakaan minulle riitä sitä huippuseksiäkin kokeneena.
Vai ei vähempi riitä? Rakas ukko vaihtoon kun ei rouvalle vähempi riitä ;) Hedonismi ja itsekkyys, tämän päivän suosikkiuskonto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa sitä tätä ja tuota samalla kun itse röhnöttää selällään. Mitä sinä olet valmis tekemään?
Otatko syvälle kurkkuun nätisti?
Jännää että sait tuollaisen mielikuvan ap:stä, minä en. Syvälle kurkkuun ottaminen ei muuten naisesta yleensä tunnu hyvältä.
Jos sen osaa tehdä oikein niin se ei tunnu miltään. Tämä vaatii tosin taitoa. On tehty mulle ihan ilman pyytämistä ja ai että tuntuu hyvältä. Opettele avaamaan kurkkua.
Kuten sanoin, eti tunnu hyvältä. Jos ei tunnu miltään niin silloin harvemmin tuntuu hyvältä.
Mä teen jotain mikä tuntuu susta hyvältä ja sä teet jotain mikä tuntuu minusta hyvältä. Tästähän seksissä on kyse? Favor for favor ;)
Luulen, että sinä et ole ikinä kokenut seksiä, jossa kahden ihmisen mieltymykset natsaisivat saumattomasti. Silloin ei puhuta palveluksista vaan nautitaan yhdessä samoista asioista. Vähempi ei ainakaan minulle riitä sitä huippuseksiäkin kokeneena.
Vai ei vähempi riitä? Rakas ukko vaihtoon kun ei rouvalle vähempi riitä ;) Hedonismi ja itsekkyys, tämän päivän suosikkiuskonto!
Minä en ainakaan syvällisesti rakastu ellei seksi toimi riittävän hyvin. Siksi minusta ei ole vaikeaa laittaa ukkoa vaihtoon silloin, kun seksi ei ole riittävän hyvää tai sitä ei ole riittävästi. Huonosta seksistä tulee vain vihaiseksi ja sillon on parempi olla yksin.
Seksitaidot on opittua taitoa, ei kukaan ole mestari syntyessään. Kommunikointi on kaiken avain. Kuten aiempi kommunikoija jo sanoi "jos seksistä ei voi puhua niin parempi kun ei ala seksiin ollenkaan".
Kukaan ei osaa lukea ajatuksia. Täytyy pyytää: minä haluaisin, se tuntuis hyvältä jne. Pelkästään pienillä äänähdyksillä voi osoittaa, että nyt tekee hyvää.
Koskaan ei voi sanoa: Ei noin! Tai, etkö sä osaa!
Ne pilaa tunnelman aina.
Jokainen partneri on erilainen. Se vakituinenkin, jo vuosia koettu, on joka kerta eri virityksillä mukana.
Hyvä seksi on aina hienosäätöä ja toistensa kuuntelua.
Arvailemalla se harvoin menee nappiin!
AP on antanut romantiikan tärvellä käsityksensä seksistä, parisuhteesta ja itsestään.
Tuo on niin perussettiä, että kun naisilta kysytään jotain, miehet ehättävät ketjuun hillumaan.
No: Lievästi sanoen pidän seksistä.
Joidenkin - jonkun - kanssa se on taivaallista. No kyllä, nykyisessä rakkaussuhteessani se on niin uskomatonta, että joka kerta jään aivan pökertyneenä onnesta ja nautinnosta mieheni syliin sanoen "En tiennyt, että se voi olla tällaista!" tai "Tämä oli parempaa kuin koskaan ennen!" Hän on muuten nostanut riman niin korkealle, etten usko koskaan voivani löytää yhtä hyvää ja ihanaa seksikumppania.
Joidenkin kanssa seksi on ollut oikein hyvää, hyvää tai ok. Joidenkin kanssa hirvittävä pettymys.
Monella on kovat puheet ja kun kerron yksityiskohtaisesti, mitä haen, sanotaan kovasti, että tällaista seksiä tarjolla, kyllä. Pettymykset ovat olleet käsittämättömiä. Tyyli on ollut aivan täysin eri kuin mistä pidän. Olen siis jo etukäteen kuvaillut toiveitani ja tarpeitani. Ollaan viestitelty säpolla pitkällisestikin ennen seksiä, joten mikään ei ole jäänyt epäselväksi.
Itse olen valmis kokeilemaan mitä vain, olen estoton, haluan antaa miehelle valtavan nautinnon. Kaiholla ovat jääneet muistelemaan ja toivomaan uusintaa, vaikka sanon, että olen nyttemmin erittäin varattu.
Pointtini: tiettyyn rajaan asti voi esittää toiveita ja opettaa toista. Jos kummallakin on aivan eri tyyli ja asiat, joita toinen pyytää tekemään, eivät tule luonnostaan tai eivät ole itselle mieluisia, niin onhan se väkinäistä. Tietysti kun rakastaa, haluaa tehdä mitä toinen toivoo, mutta tarkoitan, että jos itse toivoo rajua seksiä ja toinen on ihme hivelijätyyppi, niin ei se oikein taida toimia.
Se on käsittämätöntä tuuria, että löytää miehen, jonka kanssa oikeasti natsaa. Vielä ihmeellisempää on löytää mies, jonka kanssa seksi on taivaallista, ja molemmat rakastaa.
No ilman muuta alapeukku, jos tällä palstalla kertoo olevansa onnellinen ja että seksi on uberhyvää. XD
En kyllä osaa sanoa mistä kiikastaa, kun itselläni ei ole kokemuksia miehistä jotka eivät ottaisi huomioon.
Kokonaisuutena olen varmasti itse ollut huonompi/itsekkäämpi ja passiivisempi seksissä kuin miehet joiden kanssa olen ollut, tässä on itselläni kehityksen paikka.
Itsellänikin on kuitenkin ollut useampia seksikumppaneita -ei kymmeniä, mutta useampia kuitenkin-, niin olen ilmeisesti sitten onnekas kun ei ole tullut vastaan sellaista joka kohtelisi mitenkään huonosti tai ei välittäisi, nautinko minä.
Päinvastoin tuntuu olevan miehille ihan tosi tärkeä juttu seksissä nähdä kun nainen nauttii ja tulee.
Olisi mielenkiintoista nähdä, millaisia ne miehet on joiden kanssa te tyytymättömät olette olleet!
Että onko niissä jotain merkkejä, mistä voisi tuollaisen piirteen aistia.
Ymmärrän kyllä täysin apn pointin, toisin kuin ilmeisesti useimmat. Eihän kyse ole mistään opetettavasta tekniikasta, vaan "tyylistä". Esim kovin pehmoisesta ja alistuvasta miehestä vaan ei saa millään ohjeilla dominoivaa, kovempia otteita käyttävää rakastajaa. Voi toki yrittää, mutta se on lammas suden vaatteissa ja eron luontaisesti dominoivaan mieheen kyllä huomaa.
Eli joo, tunnen sun tuskan ap! Itsekin olen yrittänyt pitkään etsiä itselle sopivaa kumppania, mutta iso osa itseään dominoiviksi sanovista miehistä ei sitä todellakaan ole, ja lopuista iso osa on sitten jo bdsm puolella joka taas itselle on turnoff. Ne jotka jää jäljelle, pitäisi vielä olla muuten yhteensopivia.
Vierailija kirjoitti:
Ja edelliseen lisäyksenä vielä, että itsekin pitäisin vähän rajummasta seksistä, mutta siitä pitäviä miehiä on ollut vähemmän tarjolla, vain tuo yksi kenen kanssa seksi natsasi täydellisesti aiemmin.
Mikä on rajua sinulle?
Siis mitä? Haluat rajua seksiä mutta et halua kertoa siitä ja odotat että mies oma-aloitteisesti alkaa läpsimään ja solvaamaan? Ei kukaan mies ole niin hullu että ottais riskin! Sitten kyllästyt, vaihdat miestä ja uusiksi.
Kuinka paljon sulla niitä kumppaneita oikein on? Ootko pohtinut, että ehkä mieskään ei halua panostaa naiseen jossa on puolet kylän airoista soutanut? Ne joihin panostetaan on ihan eri jengissä kun ne joita pannaan.
Koettaisin jonkun aikaa pitää reidet kiinni ja tutustua ihmiseen, kysellä, kertoa ja keskustella ennen sänkytouhuja. Oletko koskaan koittanut? Se oikea saattais löytyäkin.
Lähtökohtaisesti tuo ajatus "Kyllä sun pitäis sanomattakin tietää" on ihan absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Haluat rajua seksiä mutta et halua kertoa siitä ja odotat että mies oma-aloitteisesti alkaa läpsimään ja solvaamaan? Ei kukaan mies ole niin hullu että ottais riskin! Sitten kyllästyt, vaihdat miestä ja uusiksi.
Kuinka paljon sulla niitä kumppaneita oikein on? Ootko pohtinut, että ehkä mieskään ei halua panostaa naiseen jossa on puolet kylän airoista soutanut? Ne joihin panostetaan on ihan eri jengissä kun ne joita pannaan.
Koettaisin jonkun aikaa pitää reidet kiinni ja tutustua ihmiseen, kysellä, kertoa ja keskustella ennen sänkytouhuja. Oletko koskaan koittanut? Se oikea saattais löytyäkin.
Lähtökohtaisesti tuo ajatus "Kyllä sun pitäis sanomattakin tietää" on ihan absurdi.
Ei raju seksi ensiksikin tarkoita mitään läpsyttelyä. Huomaatko ensimmäisen virheesi? Ihmiset voivat puhua samoin termein mutta tarkoittaa eri asioita.
Ja jos joku mies luokittelee naisen ”panoksi” sen perusteella, että tällä on ollut useampi kuin kymmenen seksikumppania, en todellakaan ole miehestä kiinnostunut. Toisekseen, en asu missään kylässä ja kuulostat itse mieheltä, joka epävarmuuttaan haluaa kokemattoman naisen.
Aina harvoin törmää miehiin, jotka oikeasti katsovat maailmaa ja seksuaalisuutta positiivisesti. Siksihän on ihana asia eikä ”järvi soutamalla kulu”. Minulla on ollut sama vakikumppani seksiä varten monta vuotta mutta koska haluaisin oikean parisuhteen, yritän toisinaan tapailla uusia ihmisiä.
Minä en etsi seksiä, jossa ensin mies nuolee minulle orkun ja sen jälkeen panee minua takaapäin lauetakseen itse. En valitettavasti saa tuollaisesta yhtään mitään irti. Samalla vaivalla voisin runkata yksikseni.
Minulle seksi on yhdessä nauttimista eikä mitään palveluksia puolin ja toisin. Onneksi osa tähän ketjuun vastanneista on ymmärtänyt pointtini.
Summa summarum, jatkan etsintöjä ja todellakin välttelen miehiä, jotka tässäkin ketjussa ovat omaa ja onnetonta näkemystään uikuttaneet. Teille sopii se neitsytlahna naapurista. Kun naisella ei ole kokemusta, huonompikin esitys voi mennä läpi. Tsemppiä!
Ap
Pidän seksistä ja sitä on usein. Miehen pitää olla ulkoisesti viehättävä (minun makuuni) ja luonne samoin ja pitää olla sitä kemiaa. Kun haluan miestä, ja hänellä on normaalit vuorovaikutustaidot ja hän haluaa minua, tästä syntyy hyvää seksiä. Tietyllä tavalla hyvä seksi on vastavuoroista, mutta myös hieman röyhkeää: otan sen, mistä nautin.
Ja kyllä siitä seksistä pitää voida puhua ja toisen toiveita opiskella, varsinkin alussa. Ne ekat kerrat uuden kumppanin kanssa voivat olla haparoivia, mutta se ei haittaa, jos toiseen tuntee vetoa. Moni mies (ja nainen) jännittää ekoja kertoja uuden kumppanin kanssa, sehän kertoo hyvää, että haluaa toisen nauttivan ja asia on tärkeä. Mutta mietin tarkasti, miten annan palautetta, yleensä epäsuorasti ja vältän huomauttelua, esim. Jos kosketus tuntuu hyvältä, ääntelen tai liikun tai sanon jotain myönteistä.
Mun mies sammui kesken seksin ekana yönä. Alkuun se muuten jännitti paljon.
Todella pian se kuitenkin muuttui kun huomattiin että meidän kehot vaan toimii synkassa ihan uskomattomalla tavalla. Eikä se ole pelkkä seksi vaan mulla on uskomaton rauhan tunne kun makaan hänen vierellään ja rinnallaan. Seksi on parempaa kun ikinä, vaikka olen ollut pidemmissäkin suhteissa aiemmin. Kaikki aikaisempi on oikeastaan ollut todella tylsää, vaikka luulin sen olevan ookoo. En aiemmin oikeasti edes tiennyt että se voi tuntua niin uskomattomalta, mä tärisen kauttaaltaan pelkästä ajatuksesta ja alan valumaan vaan siitä kun saan ottaa suihin. Ollaan myös koitettu erota monta kertaa mutta ollaan kymmenessä minuutissa sängyssä, ei se vaan onnistu. Ollaan toistemme jatkeita, toinen voi huonosti ilman toista.
Se on oikeasta kemiasta kiinni ja siihen liittyy niin paljon muukin kuin seksi. Eniten se persoona jonka haluaa oppia tuntemaan ja jota haluaa miellyttää.
Mies on myös opettanut puhumaan, hän itse kehuu paljon, pyytää ja kysyy eikä kumpikaan vaan oleta mitään koska halutaan miellyttää toista. Ikinä ei saa olettaa ja pitää toista itsestäänselvyytenä.
Jäi kiinnostamaan esimerkit, mitä ap haluaisi eikä saa.
Tuo ehkä hämää, kun puhut sanattomasta kommunikaatiosta.
Esim. mies tuskin voi etukäteen tietää, pidätkö suuseksistä puolin tai toisin, paitsi jos olette puhuneet asiasta etukäteen.
Tuo taas, että jos on aivan eri otteet molemmilla tai toisen tapa suudella on epämiellyttävä niin niiitä ei niin vain ratkaista.
Kai nainenkin nykyään saa vaatia HYVÄÄ, mieluistaan seksiä?? Osa kommenteista kertoisi toista.
Tiedän, että tykkään tietynlaiisesta kalusta, tietyistä otteista, suuseksistä, suutelemisesta jne.
Jos mies ei nauti antaa suuseksiä, ei siitä mitään tule. En halua velvollisuudesta annettua. Jos varustus on huono, ei se vain toimi. Jos mies on huono suutelemaan tai ei välitä lainkaan, niin jotain jää puuttumaan.
Kun asiaa ajattelee, niin ihanteellista seksikumppania on todella vaikea löytää. Minulle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, etten tee siinä kompromisseja. Ei kenenkään tarvitse tyytyä johonkin huonoon tai juuri ja juuri kelvolliseen tärkeissä asioissa. Sitten vielä se henkinen puoli.....rupeaa tuntumaan ihmeeltä, että kukaan koskaan löytää hyvän suhteen.
Kiinnostaisi kuulla lisää ap:n ajatuksia. Mikä ON se oikeanlainen kosketus?
Täällä sama ongelma! Luulen, että vika piilee ulkonäössä: olen kiltin ja siveellisen perheenäidin ruumiillistuma, joka vaikuttaa ärsyttävältä päälle päsmäriltä - ehkä siksi vedän puoleeni kilttimiehiä, jotka tarvitsee ja kaipaa vahvaa naista, joka vie. Miekin haluaisin olla joskus vietävänä. Mutta en usko, että sellaisia miehiä on joiden kanssa ei tarvitsisi yrittää himmailla. Kun nykyisen kanssa "työnnän vastaan" lantiollani eli myötäilen hänen työntöihinsä vastaliikettä, hän valittaa, että minun pitäisi olla paikallaan. Joskus haluaisin kokeeksi harrastaa seksiä näiden palstamiesten kanssa, jotka valittaa naisten olevan lahnoja. Mie en ainakaan ole! Ois hauska nähdä heidän ilmeensä miten he suhtautuisivat minun aktiivisuuteen... Mutta taitavat olla taruolentoja.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä osaa sanoa mistä kiikastaa, kun itselläni ei ole kokemuksia miehistä jotka eivät ottaisi huomioon.
Kokonaisuutena olen varmasti itse ollut huonompi/itsekkäämpi ja passiivisempi seksissä kuin miehet joiden kanssa olen ollut, tässä on itselläni kehityksen paikka.Itsellänikin on kuitenkin ollut useampia seksikumppaneita -ei kymmeniä, mutta useampia kuitenkin-, niin olen ilmeisesti sitten onnekas kun ei ole tullut vastaan sellaista joka kohtelisi mitenkään huonosti tai ei välittäisi, nautinko minä.
Päinvastoin tuntuu olevan miehille ihan tosi tärkeä juttu seksissä nähdä kun nainen nauttii ja tulee.Olisi mielenkiintoista nähdä, millaisia ne miehet on joiden kanssa te tyytymättömät olette olleet!
Että onko niissä jotain merkkejä, mistä voisi tuollaisen piirteen aistia.
Sanoisin, että alle kymmenen miehen joukkoon ei välttämättä ole mahtunut loistavaa seksiä. En itse alle 30-vuotiaana tiennyt seksin voivan olla sellaista, kuin se hyvän kumppanin kanssa on.
Pääasia tietysti se, että sinä olet tyytyväinen. Oma uteliaisuuteni heräsi kunnolla vasta 3-kymppisenä.
-ap
No jos kerran sun mielestä se on 'sanatonta kommunikaatiota' eli asiasta ei voi puhua, niin sitten joudut vaan käymään läpi partnereita kunnes vahingossa löytyy joko se 'oikea' tai ainakin taitava ajatustenlukija.
Mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa? Jos kerran haluat X, niin mikset voi sanoa miehelle että 'haluan X', sen sijaan että odotat että hän ensin kokeilee A, B, C... eikä koskaan pääse X:ään asti kun sinä olet jo H:n kohdalla luovuttanut.