Millä perustein julkisella pääsee gastroskopiaan,
Kommentit (16)
Närästyksen takia pääsee helposti. Samoin keliakia epäilyn takia varsinkin jos sukurasitetta.
Pitkään jatkuneen anemian takia pääsin.
Pitääkö närästyksessä olla myös poltteleva tunne rintalastan takana? Riittääkö pelkkä takaisin virtaus? Mulla on se tilanne, että kävin yksityisellä ja siellä tuli puheeksi, että pitäisi olla oireita enemmän jos julkiselle haluaa lähetteen. Ja tuo lääkäri oli sellainen joka on tehnyt niitä pitkään, sekä julkisella että yksityisellä. Ap
Yksityisellä tekevät jos vain itse ehdottaa.
Lupasin tuolle lääkärille, että menen yksityisesti teettämään tuon toimenpiteen. Nyt olen tajunnut, että siinä puhutaan 500e. Ja ei ole rahaa tuohon. Jätin hänelle soittopyynnön. Mitä ihmettä sakon kun hän soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Heliko epäilyn takia.
Heliko selviää labranäytteellä helpommin.
Julkisella en päässyt, Lukuisista oireista ja sukurasitteesta huolimatta. Menin sitten yksityiselle. Pääsi nopeasti. Onhan se hintavaa. Siihen saa varata sen 600€ + tietty se lääkäri 100-150€ eli lähetteen tekevä ja koepalojen tulokset antava. Jotkut yksityiset ottaa maksun erikseen koepaloista ja osalla se kuuluu hintaan.
Oli sitten kyseessä gastroskopia tai kolonoskopia. Koepalojen kanssa toisaalla saatta helposti maksaa sen 1000€.
t. Molemmissa ollut yksityisellä
Närästyksen takia mä pääsin.