Hiihtokeskuksissa petetään puolisoa ”ilman mitään estoja”
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194791750876/artikkeli/ss+hiihtokeskuksissa+petetaan+puolisoa+ilman+mitaan+estoja+.html
Päästäisitkö itse miehen hyvillä mielin sinkkuporukassa "laskettelemaan" sinkkuporukassa?
Kommentit (29)
Firman reissuilla mukana olleena täytyy sanoa, että ne pahimmat tapaukset löytyy nimenomaan näistä "kunnollisista" perheenisistä, jotka käyvät reissuilla vain harvakseltaan.
Ei naiset ainakaan. Kyllä sinne mennään liikkumaan ihanassa luonnossa ja iltaisin vähän juttelemaan tyttöjen kanssa ravintolassa. Miehet on tietysti eri asia, kun ne on sellaisia sikoja yleensäkin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 08:10"]
Firman reissuilla mukana olleena täytyy sanoa, että ne pahimmat tapaukset löytyy nimenomaan näistä "kunnollisista" perheenisistä, jotka käyvät reissuilla vain harvakseltaan.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Huomasin saman, kun sinkkuaikoinani kävin joitakin kertoja Lapissa. Kerran sattui samalle reissulle enemmän tai vähemmän tuttu miesporukka (perheellisiä kaikki) ja kyllä se meno oli lievästi sanottuna esteetöntä. Enpä olisi heistäkään uskonut etukäteen.
Joo toi on niin nähty. Meillä on oma mökki Levillä ja naisten reilssuja on tehty sinne keväisin jo monta vuotta. Ja joka vuosi meno vaan pahenee. Mutta vastaus kysymykseen, päästäisin. On hänkin päästänyt minut. Enkä ikinä ole tehnyt mitään, mitä en hänen seurassaan olisi voinut tehdä. Eikä kyllä kukaan muukaan seurueestamme, jonka kokoonpano on vaihtunut joka vuosi. Siellä on vaan vapaat rillutellu.
"Sinkut kertovat, kuinka hiihtokeskusten baareissa meno on usein kuin lihatiskillä. Sukset jäävät monilla narikkaan, kun meno vaihtuu mieluummin kahdenkeskeiseen läheisyyteen kuin rinteessä viuhtomiseen."
http://www.savonsanomat.fi/viihde/lakanat-heiluvat-hiihtokeskuksissa-enemman-kuin-monot/1290046
Ihminen näkee sen, minkä haluaa nähdä. Ei ne vaimot hyväuskoisia hölmöjä ole, sulkevat vain silmänsä tältä, kunhan saavat miehensä lopulta takaisin. Pettäminen on yleistynyt siksi, että se sallitaan hiljaisesti työstressiin jne vedoten.
Nuo jotka siellä pettää pettäisivät joka tapauksessa kun tilaisuus tulee. Laivalla, kursseilla, työmatkoilla jne-
Itse olin 7 vuotta oman työporukan ja asiakkaiden kanssa jopa 2 vkoa keväässä Levillä eikä kukaan koskaan pettänyt puolisoaan. Tanssia sai, ottaa drinksua jne pientä flirttiä mutta aina mentiin omalla porukalla samaan aikaan mökille. Jos joku kävi illan aikana liian liki niin aina oli joku oman seurueen "pojista" pelastamassa ja päinvastoin. Hurjimmatkaan veijarit eivät koskaan "kadonneet" porukasta.
Naiset pettävät näissä paikoissa aivan yhtä paljon, kuin miehetkin. Naurattaa tämä vanhanaikainen ajattelutapa, että vain miehet osaisivat tuon.
Millä tavalla hiihtokeskus olisi poikkeus, jos sattuu olemaan sellainen kumppani joka pettäisi muuallakin?
Mitä minä tekisin sellaisella miehellä, johon en voisi sen vertaa luottaa, ettei se minua parempaa löytäisi edes hiihtokeskuksesta? Tai niin arvostelukyvyttömällä, että olisi valmis luopumaan perheestä ym. satunnaisen seksisuhteen vuoksi?