Hiihtokeskuksissa petetään puolisoa ”ilman mitään estoja”
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194791750876/artikkeli/ss+hiihtokeskuksissa+petetaan+puolisoa+ilman+mitaan+estoja+.html
Päästäisitkö itse miehen hyvillä mielin sinkkuporukassa "laskettelemaan" sinkkuporukassa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 18:14"]
Paitsi lapsille. SIKSI se avioliitto solmittaankin. Jos nää meidän poikaset nousis heti synnyttyään jalkeille ja pärjäis viimeistään 2-vuotiaina omillaan, niin eihän siinä mittään. MUTTA kun ne tarvii meitä MOLEMPIA vanhempia mieluiten parikymppiseksi asti...
ÄLYKKÄÄT osaa sitoutua.
ÄLYKKÄÄT eivät jää kiinni.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 08:14"]
Ei naiset ainakaan. Kyllä sinne mennään liikkumaan ihanassa luonnossa ja iltaisin vähän juttelemaan tyttöjen kanssa ravintolassa. Miehet on tietysti eri asia, kun ne on sellaisia sikoja yleensäkin.
[/quote]
Miten tällaisella kommentilla voi olla 9 peukkua ylös ja ei yhtään alas? Nainen kirjoittaa tällaisen kommentin ja kanssasisaret tykkää? Minusta aika noloa itsekritiikin puutetta naisilta.
Mistä sinä tiedät vaikka yksi mies olisi ne kaikki peukut tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:56"]
Mistä sinä tiedät vaikka yksi mies olisi ne kaikki peukut tehnyt?
[/quote]
Vaikea kuvitella motiivia sellaiseen. Ja yhtään peukkua ei ollut alas laitettu, vaikka väite oli aivan todellisuudesta irrallaan.
Minusta aika noloa sarkasmin tajun puutetta sinulta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 08:14"]
Ei naiset ainakaan. Kyllä sinne mennään liikkumaan ihanassa luonnossa ja iltaisin vähän juttelemaan tyttöjen kanssa ravintolassa. Miehet on tietysti eri asia, kun ne on sellaisia sikoja yleensäkin.
[/quote]
Miten tällaisella kommentilla voi olla 9 peukkua ylös ja ei yhtään alas? Nainen kirjoittaa tällaisen kommentin ja kanssasisaret tykkää? Minusta aika noloa itsekritiikin puutetta naisilta.
[/quote]
Taidat olla tuore AVn käyttäjä, kun motiiveja mietit.
Eihän siihen saa kun yhen peukun per tyyppi
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 15:12"]
Ai nyt se on sarkasmia muka.
[/quote]
Mä ainakin tykkäsin viestin sisältämän sarkasmin takia, jota ainakin itse olin havaitsevinani. Muista en osaa sanoa.
"Sarcasm on the internet is like winking on the phone."
Joskus on sanottu, että ymmärtääkseen sarkasmia on oltava älykäs. Tämä pätee tällä palstalla aika hyvin.
Tämän palstan jutut onkin niin älykkäitä, että kaikkien typerien möläytyksien täytyy olla sarkasmia.
Ap:n kysymykseen, kyllä uskallan päästää mieheni hiihtokeskukseen. Todennäköisemmin se yöpyy siellä autiotuvassa tai teltassa vapaalaskuretkeillessä, kuin jonkun vieraan naisen mökissä. Ja vaikka ei yöpyisikään, niin en minä voi estää sitä koskaan menemästä ulos kotoa vain siksi, että siellä on mahdollista pettää.
En päästäisi. Sinkkuelämää ei kuulu jatkaa parisuhteessa.
En päästäisi. Sinkkuelämää ei kuulu jatkaa parisuhteessa.
Yksiavioisuus on luonnonvastaista ja aiheuttaa turhaa kärsimistä kaikille, nih.
Paitsi lapsille. SIKSI se avioliitto solmittaankin. Jos nää meidän poikaset nousis heti synnyttyään jalkeille ja pärjäis viimeistään 2-vuotiaina omillaan, niin eihän siinä mittään. MUTTA kun ne tarvii meitä MOLEMPIA vanhempia mieluiten parikymppiseksi asti...
ÄLYKKÄÄT osaa sitoutua.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 18:05"]
Yksiavioisuus on luonnonvastaista ja aiheuttaa turhaa kärsimistä kaikille, nih.
[/quote]
Monosuhteesta eli uskollisesta parisuhteesta ollaan luopumassa ja siirtymässä sekakäyttäjäksi, mistä myös hiihtovälineiden määrä pihalla kertonee.
Kaverini palasi juuri pääsiäisreissulta ja kertoi naimisissa olevien miesten viettäneet melko railakasta pitkää viikonloppua, jotta kotona taas jaksaa. Kysyin hänen mielipidettään tästä aiheesta ja sanoi touhun olevan kieltämättä jotain ihan muuta, kuin urheilua ja maisemien ihailua..