Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään tietoa kapselitähystyksestä?

Vierailija
28.03.2013 |

Ilmeisesti pystytään tutkimaan myös paksusuolikin tuolla tavalla? Mitäköhän maksaa, en löydä mistään tietoa. Olisi kivuton vaihtoehto mutta jos kovin kallis niin pakko unohtaa... Mulla olisi varattuna varsinaiseen tähystykseen aika ensi viikolla mutta en millään haluaisi mennä. Pelkään niin paljon sitä tutkimusta :( On tehty kerran vuosia sitten ja sattui turhankin paljon. Lääkkeitä annetaan tosi nihkeästi tohon tutkimukseen mentäessä.

Kiitos jos vain joku vastaisi!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tehdään julkisellakin puolella, jolloin itse tähystys ei maksa sen enempää mitä normaalit poliklinikkamaksut tms.

Paksusuolen tutkimuksessa perinteinen tähystys on varmaankin parempi tapa. Siinä voidaan ottaa myös koepaloja.

Jos pelkäät tähystystä, ota etukäteen yhteyttä tähystyksen tekevään yksikköön ja kerro, että pelkäät ja koet, että tarvitsisit kunnollisen lääkityksen etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 20:13"]

Ilmeisesti pystytään tutkimaan myös paksusuolikin tuolla tavalla? Mitäköhän maksaa, en löydä mistään tietoa. Olisi kivuton vaihtoehto mutta jos kovin kallis niin pakko unohtaa... Mulla olisi varattuna varsinaiseen tähystykseen aika ensi viikolla mutta en millään haluaisi mennä. Pelkään niin paljon sitä tutkimusta :( On tehty kerran vuosia sitten ja sattui turhankin paljon. Lääkkeitä annetaan tosi nihkeästi tohon tutkimukseen mentäessä.

Kiitos jos vain joku vastaisi!!!

[/quote]

Se halvempi kapselikamera voi kuvata luotettavasti vain ohutsuolen, paksusuolen kuvaamiseenkin pystyvä maksaa noin 1000 euroa eli halpaa huvia ei ole..