Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut

Vierailija
18.03.2019 |

Vai teettekö aina aloitteen?

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka ei ottanu munaa suuhun nii ei sit huvittanut enään.

Kuulostaa vuosisadan rakkaustarinalle.

Vierailija
162/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka ei ottanu munaa suuhun nii ei sit huvittanut enään.

Tuo on varma merkki ettei tykkää. Siksi suunnittelen miten siististi erota. Nuolisin kyllä muttei halua sitäkään. Pari vuotta sitten tippui housut heti jos lupasin oraalia. Tipahti monesti "tyttökin" yli 40 v nainen. Useampi peräkkäinen oo niin sillä tulee uni.

Ilman seksiä en ala leikkimään yhdessä olemista. Vttu jutellaan niin eiköhän tästä ero saada. Mä en usko vähääkään että nainen yrittäisi parempaa sänkyhommissa. Siihen tämä homma kaatuu jos mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee koskaan aloitetta. Olen tuote mitä pitää haluta ja arvostan itseäni sen verran etten ala juoksemaan muiden ihmisten perässä. Seksiä en välttämättä tarvitse osaan tyydyttää itseni ja muut, mutta en todellakaan kuluta aikaa saadakseni seksiä.

Annan naisen taistella minusta ja mitä useampi nainen niin sitä rasittavampaa. Yleensä aktiivisin saa minut.

T: 38v mies

En tiedä nostaisinko hattua vai haukkuisin valehtelijaksi. "seksiä en välttämättä tarvitse". Kuka mies sanoo noin?

Muuten ihan ok selitys. Ei silti mä olen ihan paskana just naisten tai tarkemmin yhden takia. Tekisi mieli olla ennemmin vaikka yksin mutta piru vieköön en halua loukata. Syynä just seksi, tarkemmin sen puute.

Kyllä se pikemminkin niin pitää olla, että nainen repii hihasta ja juoksee räntäsateessa perässäsi pistäen jalan oven väliin ja luoden viehkeän hengästyneen hymyn.

Sun tehtävänä on taas hakeutua sinne missä voimistut. Eli jotain tavoitteellista toimintaa.

Hengailla jengipomon kanssa tai johtajien kanssa. Ehkä olet itse johtaja ja muut hakeutuu sun luokse kuten se nainen, joka eteerisesti hiukset avoimena räntäsateessa tulee SUN luo hengästyen. Haluaa sua, koska olet niin mahtava ja tavoitteellinen saalis.

Turha aikaansa on tuhlata pelkästään seksiin. Siihen hukattu aika on pois itsensä kehittämisestä ja sitä naisetkin arvostaa. Naiset vie kamalasti aikaa ja aika on se mikä mahdollistaa sen että susta voi tulla jotain että muut haluaa sulta jotain.

Juttelin isäni kanssa hänen syntymäpäivillään. Hän täytti äskettäin 90-vuotta.

Tuli todettua että "seksiä emme välttämättä tarvitse".

Emme silti kieltäydy, jos yksi seksi tai kaksi seksiä tulee kohdalle.

Vierailija
164/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei tee naisille koskaan aloitetta, se kertoo vain siitä, ettei hän arvosta naisia.

Vierailija
165/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei tee naisille koskaan aloitetta, se kertoo vain siitä, ettei hän arvosta naisia.

Tämän kertoo nainen joka todennäköisesti ei ole tehnyt ikinä aloitteen aloitetta. Muistathan sinäkin sitten arvostaa myös niitä epämiellyttävän oloisia ja näköisiä miehiä eikä vain niitä komeita.

Vierailija
166/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen. työtön ja taloudellinen tilanne heikohko. Ei kannata edes yrittää. Kun töitä saan, aion laihduttaa tehokkaasti mutta työttömänä se on turhaa.

Voiko omasta terveydestään huolehtiminen koskaan olla turhaa? Voisiko kuntoa kohentaa ihan oman itsensä takia, eikä vain vaikutuksen tekemiseksi naisiin?

Vierailija
167/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tunne olevani riittävä. Koska edellisten naisten kummitukset haahuilee mielessä. Koska tämä mies on pelkkää kovaa arpikudosta, niin mitä tästä enää kenellekään on. Koska halukkaita tuntuu riittävän ihan joka paikkaan, enkä kaipaa ketään elämääni, ennen kuin tunnen heitä paremmin. Koska pettymykset. Koska en ole ulkonäkökeskeinen ja se tuntuu kohdallani vetävän naisia puoleensa, vaikken edes ajattele olevani kovin hyvännäköinen, kaipaan silti enemmän henkistä yhteyttä ja ystävyyttä enemmän kuin mitään muuta. Koska en tiedä, haluanko silti mitään sen enempää.

Miksi, sinä, nainen, et tee aloitetta, jos olet ihastunut?

Kyllä monet meistä naisista tekevät aloitteita :). Ja usein ihan hyvällä menestyksellä. Mutta - on paljon miehiä, jotka haluavat itse olla se jahtaaja ja aloitteentekijä. Ts. vaikeasti saatavaa leikkimällä mies innostuu huomattavasti enemmän. Mutta ei siis aina, vaan kyllä teen aloitteita, jos mies on esim. liian ujo siihen mutta muuten hyvä.

Vierailija
168/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli h#mmetin mukava, mutta ihan liian lihava. 

Todellako näin 😭

T. Mukava lihava nainen, jota miehet eivät lähesty

temppari Tia:ko se siellä?

Vierailija
169/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihanan BELFIEN ..kuvasta oli tykätty 5000 ketaa.

Olen työtön lyhyt mies ja asun kotona.

Pitäisikö?

Vierailija
170/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tai ei koskaan kirjoitti:

Pitäisikö?

En hyväksy ystäväksi ihmisiä, joita en tunne livenä. Viimeksi tällä viikolla tuli ystäväpyyntö joltain, joka ilmeisesti on ystävän ystävä, ihan suomalainen nainen, mutta en muista tavanneeni joten hylkäsin pyynnön.

Vierailija
171/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt tai ei koskaan kirjoitti:

Pitäisikö?

En hyväksy ystäväksi ihmisiä, joita en tunne livenä. Viimeksi tällä viikolla tuli ystäväpyyntö joltain, joka ilmeisesti on ystävän ystävä, ihan suomalainen nainen, mutta en muista tavanneeni joten hylkäsin pyynnön.

jatkan vielä

Naisella oli jäätävä läskiperse

Vierailija
172/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ilkeän kanssa ala, vähän taustaetsintöjä kato tehny.

Vierailija
173/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Liian nuori

- Liian kaunis

Sitten on joitakin muita (ei-ihastuksia), joissa potentiaalisesti kiinnostava nainen on osoittanut kiinnostusta, mutta olen pitänyt etäisyyttä oman huonon sosiaalisen asemani vuoksi.

Toivoisitko että naisetkin jättäisivät aloitteet tekemättä huonon sosiaalisen asemansa vuoksi?

Vastaa rehellisesti.

Vierailija
174/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä syitä minulla: Kyse on harrastus ryhmästä, enkä koe että niissä puitteissa on sopivaa alkaa ehdottelemaan. Vaikuttaa myös omaan maineeseen yhteisössä.

Sosiaalinen statuskuilu ja tuloerot liian suuret. Tässä myös yleistä epävarmuutta. On kuitenkin selvää, että raha vaikuttaa paljon harrastuksiin, lomiin, ravintolassa syömisiin yms. Lisäksi duunari esim tohtori piireissä ei aina ole pidemmänpäälle ylpeydenaihe.

Koen, että elämäntyylit ovat ehkä liian erilaiset, jotta kannattaisi lähteä kokeilemaan. Tyyliin liian nörtti nainen omaan makuun. Ihmisten elämäntavat voivat olla monella tapaa ajautuneet varsin eri kujille, vaikka jotain yhteistäkin löytyy.

Yleinen tyytyväisyys elämään ilman kumppania. Ihmissuhteet kuitenkin vaikuttavat aika paljon elämään. Ei välttämättä halua alkaa tehdä kompromisseja omien asioiden suhteen ja alkaa elää toisen mielihaluja kunnioittaen. Lisäksi tiedän kyllästyväni ja tottuvani usein noin vuodessa ihmisiin. Suhteen kypsyessä alkaa molemmin puolin tulemaan pieniä ongelmia ja tyytymättömyyttä esiin. Mahdollisesti sitten ero tai elämä sellaisessa osa-aikaisesti pettyneessä suhteessa. Eli onko se kuitenkin parempi vaan jättää naiset rauhaan, kun ilmankin tulee toimeen ihan hyvin.

Vierailija
175/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut elämäni aikana satoja kertoja. Palavasti, lamauttavasti kymmeniä.

Ikinä en ole tehnyt aloitetta. Tiedän etten kelpaa. Unelmissa minullakin on mahdollisuus.

Vierailija
176/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä epämiehekästä, mutta kyllä sitä on tullut useaan otteeseen jätettyä aloitteet väliin kun olen arvioinut ettei oma taso riitä. Pätee etenkin kahteen opiskelukaveriin jotka tapasin opintojen alussa. Kivoja naisia, kemiaa oli, ja niin edelleen, mutta olin tosi kokematon ja heillä oli paljon enemmän sosiaalista statusta siinä kohtaa. Ei siitä hommasta olisi mitään tullut, niin ei ollut halua lähteä säätämään mitään kun sen jälkeen kaikki olisi ollut vielä oudompaa. Toki olisihan se ollut kiva saada pelkkää seksiäkin näiltä edes kerran, mutta kun suhteeseen ei olisi ollut saumoja, ei tullut otettua riskejä.

En oikeastaan edes kadu näitä. Ei se ole niin helppoa tehdä aloitetta, kun siinä on iso riski että koko homma menee kunnolla pieleen. Vielä kun samoissa opiskelupiireissä liikkuu niin tietää että jutut leviäisivät tuttujen naisten keskuudessa kuin Kalifornian metsäpalot.

Vierailija
177/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Liian nuori

- Liian kaunis

Sitten on joitakin muita (ei-ihastuksia), joissa potentiaalisesti kiinnostava nainen on osoittanut kiinnostusta, mutta olen pitänyt etäisyyttä oman huonon sosiaalisen asemani vuoksi.

Toivoisitko että naisetkin jättäisivät aloitteet tekemättä huonon sosiaalisen asemansa vuoksi?

Vastaa rehellisesti.

Sosiaalinen asema naisessa ei ole seksikästä. Kysy mieluummin, että toivoisitko että naisetkin jättäisivät aloitteet tekemättä huonon ulkonäkönsä vuoksi? Koska monet naiset varmasti tekevät sitä.

Vierailija
178/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan aina vain sen takia koska olen ylipainoinen. Voin kuvitella itseni naisen seuraan vain ja ainoastaan vaatteet päällä.

Vierailija
179/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tilanteet.

Minut on lannistettu. Eikä enää oikeastaan kiinnostakaan.

Vierailija
180/189 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama työpaikka. Ollaan myös pelottavan erilaisia. Hän on tuollainen tukevarakenteinen urheilija, ja minä tällainen laiha kaljuuntuva taiteenharrastaja.

Todellinen syy on tietysti etten uskaltaisi varmaan muutenkaan. Aina kun aion sanoa hänelle kahden kesken jotain, ajatus jämähtää enkä saa edes silmiin katsottua, vaikka normaalisti pystyn puhumaan naisille helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi