Miehet kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut
Kommentit (189)
Qwerty1! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut parhaan kaverini tyttöystävään eli syy on varmaankin sanomattakin selvä.
Vaikuttaa siltä että kaipuusi parisuhteeseen on korkeampi prioriteetti kuin ystävyys parhaaseen kaveriisi, koska annoit itsesi rakastua hänen tyttöystäväänsä, eli anna mennä ja yritä iskeä hänet.
Liha on heikkoa joten go for it
En tiennyt, onko toinenkin homo.
Saanko vastata omani puolesta? Hänellä oli avioerosta vähemmän aikaa kuin minulla, eikä ollut käynyt kuin parilla treffeillä, ei siis paljon kokemusta. Minä taas tajusin, että osui helmi kohdalle, ja oli pakko toimia ennen kuin kukaan muu ehtii. Onneksi oli molemminpuolista ja ollaan edelleen yhdessä vuosien jälkeen 😊
En tee koskaan aloitetta. Olen tuote mitä pitää haluta ja arvostan itseäni sen verran etten ala juoksemaan muiden ihmisten perässä. Seksiä en välttämättä tarvitse osaan tyydyttää itseni ja muut, mutta en todellakaan kuluta aikaa saadakseni seksiä.
Annan naisen taistella minusta ja mitä useampi nainen niin sitä rasittavampaa. Yleensä aktiivisin saa minut.
T: 38v mies
Vierailija kirjoitti:
En tee koskaan aloitetta. Olen tuote mitä pitää haluta ja arvostan itseäni sen verran etten ala juoksemaan muiden ihmisten perässä. Seksiä en välttämättä tarvitse osaan tyydyttää itseni ja muut, mutta en todellakaan kuluta aikaa saadakseni seksiä.
Annan naisen taistella minusta ja mitä useampi nainen niin sitä rasittavampaa. Yleensä aktiivisin saa minut.
Tämä on tasa-arvoa.
Nuorempana jätin tekemättä aloitteen erään naisen kohdalla, koska:
1) pidin häntä liian nuorena
2) hän oli hiukan pullukka (oletusarvoisesti kaikki olettavat, että minä olen aina pitkähiuksisen hoikan naisen kanssa)
Nyt 15 vuotta myöhemmin, tämä nainen on kaverini puoliso ja katson häntä edelleen ihaillen. Harmittaa jälkeenpäin, kaveri sai kivan naisen.
Miehistä on tullut uusia naisia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tasa-arvoa.
No eikä ole.
Olen ylipainoinen. työtön ja taloudellinen tilanne heikohko. Ei kannata edes yrittää. Kun töitä saan, aion laihduttaa tehokkaasti mutta työttömänä se on turhaa.
Aivan ihana työkaveri, mutta: molemmat naimisissa tahoillaan, molemmilla lapsia. Joten ei.
En voinut kuvitella että niin ihana ja täydellinen nainen olisi kiinnostunut minusta muuna kun kaverina
Olen syrjäytynyt, köyhä, hiljainen, hidasälyinen, ajokortiton, lyhyt, harrastukseton... En tuo mitään lisäarvoa naisen elämään. Naamani on kuitenkin semikomea joten pari seksisuhdetta on ollut. En ole ollut tunnepuolella heistä kiinnostunut, vaikka he ovat jostain mystisestä syystä olleet minusta. Kai se naama on sitten äärettömän tärkeässä osassa naisillekin. Sanoisin että se selittää 90% menestyksestä myös miehellä.
Yleensäkin minun on vaikea ihastua. Kiinnostun vain hyvin kauniista naisista ja heille on niin paljon parempia miehiä tarjolla, että en viitsi yrittää.
Elämä on vaan helkkarin paljon mukavampaa kun ei ole naisten kanssa missään tekemisissä!
Olin ulkomailla vaihdossa ja tiesin palaavani puolen vuoden jälkeen kotiin. Olisi ollut liian iso mulistus alkaa järjestämään elämää äkkiä ihan toiseen maanosaan enkä halunnut kaukosuhteeseen. Tiesin kiinnostuksen olevan molemminpuolista ja vietimme paljon aikaa yhdessä mutta emme koskaan ottaneet sitä viimeistä askelta vaan pysyimme kavereina. No mukavat muistot siitä jäi. Todella fiksu ja mukava tyttö ja kauniskin vielä. Jäi itkemään lentokentälle kun lähdin. Taisi siinä joku kyynel itseltäkin tulla. Onneksi tapasin tulevan vaimoni parin kuukauden päästä mutta siihen saakka olin aika rikki.
Aika monesti olen jättänyt tekemättä aloitteen vaikka katseet olis kohdaneet.
Yksi syistä joka heijastaa aikuisikään on tuo vihoviimeinen koulukiusaaminen ja sitä kautta rakentunut pelko torjutuksi tulemisesta.
ei kä oma heikko itsetunto sitä ainakaan helpomaksi tee.
Olin tullut siihen tulokseen, että minusta ei vaan ole uusioperhearkeen. Tai sitten en vaan ollut tarpeeksi ihastunut. Olen myös pyrkinyt jättämään varatut naiset rauhaan, varsinkin jos olen tuntenut miehen ja tiennyt hänen olevan hyvä tyyppi. Oma ero sai minut vakuuttuneeksi, etten tahdo mennä yhdenkään parin väliin varsinkaan, jos heillä on lapsia. Eli puhdas pöytä pitää olla.
Muistan myös tapauksen joka askarruttaa vieläkin. Välillämme oli todella vahva jännite, mutta puhumisesta ei vaan tullut mitään, kummaltakaan osapuolelta. Pari väkinäistä yritystä, mutta sanat vaan kuoli johonkin. Naisen työpaikka oli vielä sellainen, että näimme pitkään ja aika useinkin (olin kirjaston vakioasiakas). Olisihan tuo pitänyt kyetä jotenkin selvittämään. Toisaalta sitten on ollut naisia, joiden kanssa jutustelu on alkanut ihan luonnostaan, tuosta noin vaan ja jatkunut jopa tuntikausia. Tätä olen oppinut arvostamaan, mikään ei auta jos keskustelua ei synny.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä nostaisinko hattua vai haukkuisin valehtelijaksi. "seksiä en välttämättä tarvitse". Kuka mies sanoo noin?
Muuten ihan ok selitys. Ei silti mä olen ihan paskana just naisten tai tarkemmin yhden takia. Tekisi mieli olla ennemmin vaikka yksin mutta piru vieköön en halua loukata. Syynä just seksi, tarkemmin sen puute.
Akka ei ottanu munaa suuhun nii ei sit huvittanut enään.
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt, köyhä, hiljainen, hidasälyinen, ajokortiton, lyhyt, harrastukseton... En tuo mitään lisäarvoa naisen elämään. Naamani on kuitenkin semikomea joten pari seksisuhdetta on ollut. En ole ollut tunnepuolella heistä kiinnostunut, vaikka he ovat jostain mystisestä syystä olleet minusta. Kai se naama on sitten äärettömän tärkeässä osassa naisillekin. Sanoisin että se selittää 90% menestyksestä myös miehellä.
Yleensäkin minun on vaikea ihastua. Kiinnostun vain hyvin kauniista naisista ja heille on niin paljon parempia miehiä tarjolla, että en viitsi yrittää.
Uskon että aliarvioit itsesi. Et ole ehkä niin hiljainen tai hidasälyinen kuin kuvittelet. Ei pelkkään naamaan yksinkertaisesti voi ihastua. Minutkin jätti eräs mies, jolla oli paljon kehityspotentiaalia, mutta jonka usko itseensä oli nolla. Sanoi minulle, että hommaa parempi mies ja lähti.
Viimekerrasta on aikaa. Tapasimme opiskelijabileissä. Meitä yhdisti se, että silloin opiskelimme kumpikin samaa alaa (valmistuin ja opiskelen toista) ja me ajattelimme monista asioista samoin. En tehnyt aloitetta sillä hän oli Puolasta hän oli vaihto-oppilaana naapuriasunnossa ja ne bileet olivat heidän läksijäiset. Hän oli lähdössä takaisin kotimaahansa. En tainnut pelkästään ihastua häneen, sillä vielä vuosia myöhemmin ajattelen mitä hänelle mahtaa kuulua ja toivon hänen voivan hyvin. Olisipa meillä ollut enemmän aikaa tutusta toisiimme.
Viime kerta kun suomalaiseen olen ihastunut niin hän oli parisuhteessa hyvän ystäväni kanssa ja hyvä niin, että en tehnyt aloitetta sillä sellaista en harrasta ja he olivat siihen aikaan onnellisessa ja terveellisessä parisuhteessa. Ihastukseni häntä kohtaan kaikkosi myös pian, joten se oli hetken huumaa ilmeisesti.
Ihastun helposti muista, mutta en ole vakuuttunut itsestäni, enkä näe miksi kukaan muukaan olisi.
M:26