Arvaa rasvaprosenttini
Kehoni rasvat on mitattu inbody-kehonkoostumusmittauksella.
Kerron totuuden sit kun tulee tarpeeksi arvauksia. Ei ole tarpeen sanoa, että minulla on kehossa löllyvää, koska tiedän sen itsekin.:)
Kommentit (37)
minulta on mitattu vuosia sitten ja siitä olen laihtunut ja lihaksistunut, osaisittekohan veikata ulkonäön perusteella uuden %:n?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:33"]
No mikä fiilis tuli mittauksesta? Johtaako toimenpiteisiin toiminnassasi? Miten oli lihasten ja nesteiden laita?
[/quote]
Oli ihan havainnollistava tuo mittaus mutta ei toistaiseksi johda mihinkään toimenpiteisiin toiminnassani. Mulla oli lihasmassaa enemmän kuin sellaisella, joka ei treenaa ollenkaan ja nesteet ei vaikuta painooni mitenkään (ts. paino ei johdu nesteestä). Välillä ajattelen, että kevennän syömisiäni mutta en sitten kuitenkaan ole varsinaiselle laihdutukselle saanut alettua. ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:39"]
Mikä on ap:n paino? Jos saa arvata, niin 69kg?
[/quote]
63.ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:39"]
[/quote]
63.ap
Näytät sitten hieman isommalta mitä mitat antaa ymmärtää. Ehkä et ole kovin urheilullinen tai olet vasta saanut vauvan.
[/quote]
Vaikea sanoa, mistä tuo vaikutelma paljosta painosta tulee. Mittani on kuitenkin nuo mainitut. Liikuntaakin harrastan n. neljä kertaa viikossa. Synnytystäkään ei ole takana.:)
Muistelen kyllä, että kaikilla ei pituus paino ja vaatekoko aina mene samalla tavalla. ap
Mun mielestä et näytä erityisen painavalta tai lihavalta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:54"]
Vaikea sanoa, mistä tuo vaikutelma paljosta painosta tulee. Mittani on kuitenkin nuo mainitut. Liikuntaakin harrastan n. neljä kertaa viikossa. Synnytystäkään ei ole takana.:)
Muistelen kyllä, että kaikilla ei pituus paino ja vaatekoko aina mene samalla tavalla. ap
[/quote]
Luulen, että se johtuu tuosta lässähtäneestä keskivartalosta, varsinkin jenkkiksistä, paksuista reisistä. Ihan tuo yläkroppa on sulla normaalin oloinen ja näköinen. Ja sitten seisot vielä haara-asennossa niinkuin todella lihavat seisovat. Ehkä johtuu siitä. Ja kellään ei ole samanlaista kroppaa vaikka olisi tasan samat mitat, niin se vaan menee.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 16:04"]
[/quote]
Luulen, että se johtuu tuosta lässähtäneestä keskivartalosta, varsinkin jenkkiksistä, paksuista reisistä. Ihan tuo yläkroppa on sulla normaalin oloinen ja näköinen. Ja sitten seisot vielä haara-asennossa niinkuin todella lihavat seisovat. Ehkä johtuu siitä. Ja kellään ei ole samanlaista kroppaa vaikka olisi tasan samat mitat, niin se vaan menee.
[/quote]
Tai ehkä se johtuu kuvakulmasta, tai sun huonosta mielikuvituksesta. "seisot vielä haara-asennossa niin kuin todella lihavat seisovat", jestas...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 16:04"]
[/quote]
[/quote]
Mullahan on sitten vaan tyypillinen päärynävartalo.:) Omasta mielestäni voisin tietysti ehkä painaa vähemmänkin mutta koska kroppa ei aiheuta mitään toiminnallisia esteitä (tyyliin jaksan punnertaa miestenpunnerruksiakin tai voin tehdä sillan) niin en pidä itse tuota liikapainoa niin suurena ongelmana. Seuraavaan avaukseen pitää sitten vaan laittaa mahdollisimman monta posea niin ei asentojen vuoksi tule ylipainotuomiota.;) ap
Mun mielestä jos on päärynävartalo, niin vatsanseudunkin pitäisi olla pienehkö. Mutta se on siis vain mun mielipide. En mä ole sanonut, että sun pitäisi laihduttaa. Luultavasti sulla ei ole siihen tarvetta, koska olet normaalipainoinen. Itse vaan mitoilla 162/65 ja ei paksuja reisiä tai jenkkiksiä. Mutta kaikillahan on erilainen vartalo.
En sun ikää tiedä, mutta itse olen 31v ja mulla on yksi lapsi. Harrastan liikuntaa päivittäin.
Ihme törppö. Kysy nyt vielä miksi ap:n kamerakäsi on noin paljon isompi kuin toinen käsi, kun sulla on ihan tavalliset kädet vaikka on samat mitat.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 16:31"]
Mun mielestä jos on päärynävartalo, niin vatsanseudunkin pitäisi olla pienehkö. Mutta se on siis vain mun mielipide. En mä ole sanonut, että sun pitäisi laihduttaa. Luultavasti sulla ei ole siihen tarvetta, koska olet normaalipainoinen. Itse vaan mitoilla 162/65 ja ei paksuja reisiä tai jenkkiksiä. Mutta kaikillahan on erilainen vartalo.
En sun ikää tiedä, mutta itse olen 31v ja mulla on yksi lapsi. Harrastan liikuntaa päivittäin.
[/quote]
Musta tuo "pitäis ja pitäis" on tässä jotenkin absurdi, koska eihän omaa ruumiinrakennettaan saa valita. Mulla muuten on aina ollut tuo maha tuollainen pömpön näköinen, myös teini-ikäisenä, jolloin olin hoikka. Maha siis ei ole koskaan ollut sellainen pieni ja littana.
Joudun nyt kyllä jättää kommenttisi omaan arvoonsa.:)
ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:47"]
Kehoni rasvat on mitattu inbody-kehonkoostumusmittauksella.
Kerron totuuden sit kun tulee tarpeeksi arvauksia. Ei ole tarpeen sanoa, että minulla on kehossa löllyvää, koska tiedän sen itsekin.:)
[/quote] arvaisin että 35 %, mutta jotta tietäisin pitäisi tunnustella.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:28"]
30% on oikein. Olen 160 cm pitkä. ap
[/quote] uskomattoman alhainen, itse on paljon timmimpi ja se on 22 %. Ei kannata luottaa sokeasti tulokseen. Toisaalta rasvaa ei ole kunnolla kuin vatsassa eli sikäli voi pitää paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:57"]
23% Painan itse liki satasen ja mun rasvaprosentti on 37
[/quote]
Minulla on bmi alle 25, treenaan salilla ja hyötyliikuntaa, syön todella terveellisesti ja laite antoi mulle rasvaprosentiksi 37! Mitat: 95-81-95, 164/66.
Jommallakummalla luvut heittää??
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:57"]
23% Painan itse liki satasen ja mun rasvaprosentti on 37
[/quote]
Minulla on bmi alle 25, treenaan salilla ja hyötyliikuntaa, syön todella terveellisesti ja laite antoi mulle rasvaprosentiksi 37! Mitat: 95-81-95, 164/66.
Jommallakummalla luvut heittää??
[/quote]
36 jatkaa vielä - näytän hieman hoikemmalta (tiiviimmältä) kuin ap mutta reidet on lihaksikkammat..