Onko 22 -vuotias liian nuori perustamaan perheen?
Omasta mielestäni kyllä. Nuorena pitää olla nuori ja vastuuton, hullutella ja pitää hauskaa. Säälin niitä, jotka sitovat itsensä nuorena. Menee koko elämä pilalle.
Kommentit (5)
Koko elämä pilalle? Entäs kun saat lapset alle 30, olet alle 50, kun lapset jo kenties lentäneet pesästä? Ja mikä sen täydempää elämää kuin lapsiperheen arki - saisipa sitä vuosikymmenestä toiseen... :-)
Miksi? Jos minä elin hurjan nuoruuteni 13-18 vuotiaana!? 19-vuotiaana menin naimisiin ja 20-vuotiiaana tulin äidiksi? Nyt 23-vuotias 2-lasta ja kolmas syntyy kun täytän 24. On ammatti valmiina odottamassa kun haluan palata työ elämään. Olen onnellinen jaksava ja rakastava äiti. Joskus about 2-6 kertaa vuodessa käyn viihteellä.
Raha asiat on kunnossa, asumme omakotitalossa maalla ja ajan isolla uudella mersulla. =P
Nuorilla vanhemillakin voi mennä hyvin, elä yleistä!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 08:52"]
Omasta mielestäni kyllä. Nuorena pitää olla nuori ja vastuuton, hullutella ja pitää hauskaa. Säälin niitä, jotka sitovat itsensä nuorena. Menee koko elämä pilalle.
[/quote]
Minäkin täsäs odottelen kovasti että milloin se elämä pilaantuu kun 30 vuotta sitten menin tekemään kolme vanhinta lastani ennen kuin olin 22.
LOL
Rauhoitu nyt jo, hyvä ihminen. Yritä edes, tai hae apua. Täältä et sitä saa.