Ei hemmetti taas tätä laskupinoa.
Olisi taas laskuja maksettavana 2100 euroa ja siihen ei edes sisälly vielä yhtään kuukauden ruokamenoista. Lisäski maksan erilliseltä tililtä vielä 280 euroa lasten hoitomaksuja. Nämä voin onneksi maksaa lapsilisillä.
Mutta tosiaan tuo kaksi tonnia sisältää asuntolainan lyhennyksen, autolainan lyhennyksen, vakuutusmaksun, vesilaskun, sähkölaskun ja lasten kännykkälaskun. Pari sataa on mennyt bensiiniin minkä olen maksanut Visalla.
Miehelle jää vielä kaikki ruokaostokset ja toinen 300 euron vakuutusmaksu, lämmityslasku, omat polttoaineensa ja jotain muuta sekalaista mihin minun rahat ei enää riitä.
Tämä on ihan perseestä. Ikinä ei jää mitään rahaa huvitteluun. Ei auta siis muu kuin käydä töissä ja viettää illat ja viikonloput jatkossakin kotona neljän seinän sisällä ja nauttia näistä kalliista lämmitys- ja vakuutuskuluista.
Itse olen yksineläjä ja rahaa ei jää ikinä mihinkään. Asun vuokralla koska mistä olisin repinyt käsirahan ja välityspalkkiot ym... Kaikki rahat katoaa siis kankkulan kaivoon. Velkaa mulla ei ole, mutta auto söi esim. just verona ja vakuutuksena 200 euroa... et saa sillä edes ajaa. Laskuja oli ehtinyt kuukaudessa kerääntyä niin, että kun eilen sain palkan, niin maksan sillä enään vuokran kuun vaihteessa, ostan bensaa pariksi viikoksi, ja se siitä. Tänäänkin söin kaurapuuroa, vaikka eilen oli palkkapäivä. Täs ei oo mitään mieltä. Harrastukset on pitänyt jättää, koska ei talviurheiluihin mennä pyörällä, ja poljeta suorituksen jälkeen hikimärkänä vähintään 6 km. esim.sukset niskassa. Töihinkin kun pitäis päästä, eikä sairastella...